Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Spider AF?

Die Lösung hilft bei der Erkennung, Blockierung und Verhinderung von digitalem Anzeigenbetrug durch gefälschte Klicks und Installation. Der Anbieter baut starke Partnerschaften mit Werbetreibenden, Netzwerken, DSPs, SSPs und Publishern auf der ganzen Welt auf. Spider AF nutzt Datenwissenschaft, maschinelles Lernen und Techniken der künstlichen Intelligenz zur Betrugsbekämpfung. Ziel ist es, den Kunden bessere Ergebnisse mit sichereren Kanälen zu bieten, auf die sie ihre Marketingbemühungen konzentrieren können. SpiderAF verfügt auch über einen gemeinsamen Schwarze-Liste-Dienst, der allen Kunden zur Verfügung steht.

Wer verwendet Spider AF?

Spider-AF-Dienste innerhalb des Ad-Tech-Ökosystems für Anzeigennetzwerke, Werbeagenturen, DSPs, SSPs, Anzeigenbörsen sowie Werbetreibende für mobile Apps.

Spider AF Software - 1
Spider AF Software - 2
Spider AF Software - 3
Spider AF Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Spider AF das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Spider AF

Spider AF

4,5 (13)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
53
11
4,4 (13)
4,3 (13)
4,6 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
49
17
4,8 (14)
4,6 (14)
4,6 (14)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Spider AF

Lunio
Am besten bewertete Funktionen
Betrugserkennung
Bot-Erkennung
Für PPC-Kampagnen
Singular
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Leistungskennzahlen
ROI-Tracking
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobil-ootimierte E-Mails
Adriel
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Leistungskennzahlen
ROI-Tracking
Kochava
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
24metrics
Am besten bewertete Funktionen
Betrugserkennung
Echtzeit-Daten
Kampagnenanalysen
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Leadmanagement
Verhaltensanalysen
Workflow-Management
Madgicx
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenanalysen
Kampagnenplanung
Mehrere Kampagnen
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management

Bewertungen über Spider AF

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
15%
1
8%
Erik
Erik
Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Complete offering, incredible support, cannot recommend highly enough.

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Throughout my interactions, they were quick to jump on calls with me to work through challenges, and their high-touch approach was the best I've ever seen of any service period.

Vorteile:

There's so much to like, but if I had to pick a favorite aspect of Spider AF, it's the support. Within 2mins of starting a live chat to ask a question, I was in a video call with one of their reps talking about my needs and getting my questions answered. They've been committed and knowledgeable, honest and thorough. Everything you could ever hope for in a service.

Nachteile:

The only slight downside for me personally is that a lot of the agents I interacted with were in a far time zone from me. That said, they went the extra mile to add me on slack and are responsive even way outside their work hours when I have a question, so that's really well mitigated as well.

Quynh
Quynh
Quality Assurance Officer in Japan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great solution to prevent fraud traffic and the most supportive team ever!

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: With SpiderAF, it has never been easier to detect fraudulent traffic. Since implementing SpiderAF, we have been seeing a difference in our traffic tracking routine and improvement in our traffic quality, which has resulted in much positive feedback from our buyer partners.

Vorteile:

- Very user-friendly dashboard. By digging down into SpiderAF's dashboard, we were able to see the detailed analysis of impressions/clicks distribution, outdated devices, developer's browsers, etc. then found out which publishers and how they delivered bad traffic. - The customer support team of Phybbit works really effectively. They helped us not only in interpreting the analysis but also in continuously developing new functions based on our requests.

Nachteile:

- Understanding that it is not easy to measure the viewability but that's one of the main features that we're looking for at the moment, so it would be great if they have the analysis of this category.

Anis
Marketing Manager in Vereinigte Arabische Emirate
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Scam

1,0 vor 5 Monaten

Vorteile:

Once purchase you cannot cancel your for 1 year

Nachteile:

No conversation happening. Conversation is almost zero

Sanae
Marketing, advertising, promotions in Japan
Computerspiele, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A more accurate and effective tool for creating safer ads

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Up until now, we’ve only uploaded ads within Japan to avoid fraud. But ever since SpiderAF was introduced to our agency, we’ve been able to make arrangements to exclude sites with fraud from our billing and we’ve gotten more confident to now take on new challenges abroad without increasing any labor from our part.

Vorteile:

・Each kind of fraud is visualized through scores, so we can see what we need to pay attention to from a glance. ・CTIT distribution is displayed on a graph, so we can provide concrete evidence against fraud. ・Since fraud is determined by site IDs, ad terminations can be kept at a minimum. ・We can take full advantage of the tool thanks to the great amount of support from SpiderAF staff after we introduced the tool.

Nachteile:

・There needs to be improvements in the SDK campaign names since campaign names are displayed on SDK as is. ・There needs to be a better understanding on the characteristics of every ad when they’re being uploaded because there have been times where ads with different CTIT distribution characteristics from the average are mistaken for fraud.

Jinji
Marketing in Japan
Telekommunikation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Automatic& Reasonable service

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: It is impressed.

Vorteile:

I don't need to spend a lot of time on it, the service would do AD fraud detection automatically for me.Also the price is reasonable, customer support is kind and heartful.

Nachteile:

Maybe the variety of frauds are hard to explain to other people.But that is not the service's fault.