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Was ist Hero?

Hero Travel ist die nächste Generation an B2B-, SAAS-Reisebüro-Software für Einzelhandel- und Online-Reisebüros, Besucherinformationszentren, Hotel-Concierges, DMOs, DMCs und ITOs.

Verkaufe im Geschäft, online und unterwegs mit dem leistungsstarken Agentenportal, Onlinebuchungs-Widgets und API-Konnektivität. Umfassender globaler Produktmarktplatz, ungedeckte Provisionen, Reiseplanerstellung, Live-Buchungen, Sofortbestätigungen und automatisierte Konten und Zahlungen.   Kostenlose Demo.

Wer verwendet Hero?

Agenten und Wiederverkäufer von Touren, Aktivitäten, Attraktionen und Transport.

Hero Software - 1
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Hero

Hero

4,8 (69)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
20
7
4,8 (69)
4,9 (69)
4,9 (69)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
51
13
4,2 (229)
4,3 (229)
4,4 (229)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Hero

BizAway
Am besten bewertete Funktionen
Integration in die Buchhaltung
Online-Buchung
Zahlungsabwicklung
TrekkSoft
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierung-Management
Zahlungsabwicklung
WeTravel
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Zahlungen
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
TourSys Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Preismanagement
Reservierung-Management
Verzichtsmanagement
TravelWorks
Am besten bewertete Funktionen
Für Reisebüros
Reservierung-Management
Zentrales Reservierungssystem
Regiondo
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Veranstaltungskalender
Zahlungsabwicklung
Signature
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierungs-Management
Zahlungsabwicklung
wbe.travel
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
TravelDesk
Am besten bewertete Funktionen
Für Reisebüros
Lieferanten-Management
Reservierung-Management

Bewertungen über Hero

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
13%
3
1%
2
1%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Freizeit, Reisen & Tourismus, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Amazing product with the support to back it up.

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Introducing Hero not only improved our booking process but saved us time and money. The customer service is second to none. A great function of the software is that you can share the booking screen with customers which adds a layer of transparency and confidence in the service.

Nachteile:

The only negative was that we didnt start using this software earlier!

Leslie
Director in Australien
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great system

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I highly recommend Hero Booking system. It is safe, trustworthy and easy to use and understand. The [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and the crew are all very approachable and available to talk you through any questions. Their service is second to none.

Vorteile:

I have been involved with Hero Booking System since the start and highly recommend it. I deal with a few tourism companies, and have been greatly involved in the back end with loading the tour products and maintaining their information. The support service has always been amazing.

Nachteile:

No cons at all. If I have ever encountered a problem their service team are prompt and thorough .

Madison
OPC in USA
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Review

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It's got its kinks but it's a pretty cool tool to use with lots of features for my job. I love the amount of information is stored for each activity.

Vorteile:

Being able to book tours search tours, set up specific times, edit quotes, have multiple quote drafts set up and putting customers refunds in the Pax Wallet instead of refunding.

Nachteile:

That you can't call someone for customer support. Sometimes you don't get an answer on the live chat for a few minutes and then you gotta message again to try and get someone's attention. They are also in a different time zone, so when you need to get a hold of the Finance Team or higher up, you gotta wait til the next day to see if they replied back with any results. Sometimes your trying to process a refund and the Hero Team has to handle it on there end. They would tell me I can tell the customer to expect their refund in their account in 5 - 11 business days. But a couple times in the past they would forget to actually process the refund after they fixed the quote and I would receive an email from the customer two weeks later asking why they haven't received their refund... When I contact the Hero Team on the status of the refund, they find out it was missed and the customer will have to wait another 5-11 business days for their refund.

Marketa
Owner/Director in Australien
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Super user friendly & innovative

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Hero is an amazing platform connecting our industry. If you are a small agent you've got absolutely nothing to loose by signing up with Hero - quite the opposite - you'll gain instant access to thousands of products you can start selling immediately and start earning commission.
Love the invoicing and DD weekly - all automated so no need to worry about any accounting at all.
With Hero you can only WIN - always

Vorteile:

- It's so easy to use / train new staff - Outstanding support - Great visibility of commission (% and amount) - Weekly invoicing - Zero issues with any types of payments - Timeline view for product availability

Nachteile:

None really. Whenever there's some glitch it gets fixed so fast after contacting the lovely support team #GoHero

Roderic
Director in Australien
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The perfect mix of Integrity and Innovation

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Easy to set up, easy to use, good customer service interface , great reports and has proven its integrity over the past few years.

Nachteile:

could clear up the dashboard to make it easier to navigate.

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