EasySpace

EasySpace

von EasySpace

Wer verwendet EasySpace?

EasySpace serves the storage industry.

Was ist EasySpace?

EasySpace is a full cloud-based facility management software partnering an intelligent CRM and custom dashboard with solutions such as online booking, payment processing, an interactive unit map, and advanced reports.

EasySpace is extremely user friendly and can be mastered by anyone in very little time.

Discover how simple managing a storage business can be with the help of the right tool.

EasySpace – Details

EasySpace

https://www.easyspace-storage.com

Gegründet 2015

EasySpace – Preisübersicht

EasySpace bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für EasySpace findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

EasySpace Funktionen

Self Storage Software (Mietlager)
Anzahlungs-Nachverfolgung
Einzug- / Auszug-Assistent
Interaktive Immobilienkarte
Kundenmanagement
Leadmanagement
Mehrere Standorte
Säumnisgebühren-Berechnung
Zugriffkontrolle

EasySpace – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 8 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5

Works great, very straightforward and simple to learn.

Bewertet am 5.1.2020
Fred L.
Owner
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to use and navigate from any device and it's convenient to be able to manage multiple facilities from one place. Good customer service and extremely reliable. Overall, great value.

Nachteile: Nothing. So far they have been able to solve all our problems and our overall experience has truly been great.

Excellent tool and overall very intuitive platform

Bewertet am 4.1.2020
Sylviane G.
Owner
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I really like how configurable it is. As the owner and only staff member working at my facility, I find Easyspace really helpful in relieving me of some essential management duties (such as payment tracking and automated payment reminders).
Another feature that I use on a daily basis is the full task manager program - it's great! They also offer a a good looking custom facility map as well as strong customer support.

Nachteile: I didn't have any bad experience with Easyspace so far.

Game changer!

Bewertet am 18.12.2019
Laurent L.
COO
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Our staff is loving this software!
EasySpace saves them a considerable amount of time throughout the day. We have been using them for over two years now, and our teams love working with it. The software is very user-friendly and requires minimal user training. Tasks that used to take a lot of effort are now executed in minutes. The customer service is also a big +.

Nachteile: No cons as of right now. Last year, we needed a specific statistic that initially did not exist in the software but they resolved this quickly by working with us to create it in no time.

Utilisation LOGICIEL

Bewertet am 23.1.2020
Sebastien M.
Direction regionale
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Gain de temps
Utilisation Fluide

Vorteile: Ce logiciel est complètement adapté à mon métier
il est facile d utilisation et permet de gagner du temps
Il est efficace grâce à son automatisation
Son support TCHAT est de qualité

Nachteile: Je n'ai rien à redire
Une seule chose mais ce-n’est pas du au logiciel il faut un bon débit internet

Outil très pratique en constante évolution

Bewertet am 22.1.2020
Caroline L.
responsable de centre
Lagerung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Facilité de gestion de l'agenda et des relances clients très bonne visibilité de l'ensemble des éléments nécessaires au bon déroulement d'une journée de travail.

Vorteile: Intuitif, même un débutant pourrait se retrouver car les menus sont détaillés et tout est logique.
L'interface est vraiment très lisible et les améliorations de l'outil faites suite à nos remarques sont vraiment un plus à chaque fois.
La possibilité de chatter en direct dès qu'un souci est rencontré.

Nachteile: certaines fonctions sont à améliorer pour la praticité au quotidien selon les cas , mais chaque centre est différent et est un cas particulier difficile de correspondre à tout le monde.