Was ist HotelKey?

HotelKey PMS is trusted by more than 2,500 properties including two enterprise hotel chains in US. HotelKey has direct connectivity to all major OTAs/GDS channels. For independents, HotelKey is an all-in-one system that includes core PMS, built-in CRS distribution, automated Revenue management, hosting of property Website and no-commission direct Bookings engine. Our multi-device platform provides Web apps for back of the house and Mobile apps for Frontdesk, Housekeeping and Maintenance teams.

Wer verwendet HotelKey?

Enterprise Chains, Group of Hotels, Individual Boutique Hotels, Independent Motels/Hotels, Vacation Rentals, BNB etc.

Wo kann HotelKey bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • HotelKey
  • Ansässig in Carrollton, USA
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

HotelKey Kosten

Startpreis:

3,00 $
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

HotelKey bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von HotelKey ist ab 3,00 $ verfügbar.

Über den Anbieter

  • HotelKey
  • Ansässig in Carrollton, USA
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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150,00 $/Monat
Kostenlose Version
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HotelKey Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Drittanbieter-Integration
  • Front Desk Management
  • GDS-/OTA-Integration
  • Gasterlebnis-Management
  • Haushaltungsmanagement
  • Instandhaltungsmanagement
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Raten-Management
  • Reservierung-Management
  • Verkaufspunkt POS

Alternativen für HotelKey

Hotel management solution that helps businesses manage reservations, handle room availabilities and streamline accounting operations.
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HOP Software ist ein leistungsstarkes, aber erschwingliches cloudbasiertes Immobilien-Management-System.
Cloudbasierte Gastgewerbe-Plattform für Hotelmanagement und Vertrieb.

Bewertungen über HotelKey

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
16%
3
5%
1
2%
Ankit P.
General Manager in USA
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy and User Friendly Software

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall experience with HOTELKEY is like a family. When you call customer service or reach out to them they know you as with a name first and then HOTEL CODE. Whereas I have used Choice Advantage software and other softwares and they only recognize you with number or hotel code. HOTELKEY knows you by name and that’s the biggest part of customer service as able to recognize the people with real name and not number . Obviously the 24-7 customer service is excellent. Once you experience this software you will find other softwares as more disorganized and abundant with steps to guidelines and features.

Vorteile:

The best part about this software is the End User interface. It is so easy to use and the software itself guides to step by step whenever you check in a guest. Also, I have admin access of it and it is also user friendly and easy to change rates and make changes remotely if not at property. They provide 24-7 customer service if you want to reach them. The best part of this software is that you can access via MOBILE APP.

Nachteile:

There is always room for improvement if they allow full capabilities on the MOBILE APP. Also, the feature where customer can check in without the Live front Desk.

Jay J.
Gen. Manager in USA
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy, Good software, some scopes of improvement

4 vor 2 Monaten

Kommentare: Overall OK

Vorteile:

Simple easy to understand software. Most part customer friendly.

Nachteile:

Too many clicks for every tasks. I feel we need a third number of clicks if we really decide to improve on this. Group bookings are complicated.

Debby A.
Manager in USA
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

HotelKey/ Motel 6

3 letzten Monat Neu

Kommentare: Checking people in in a lot easier and quicker with this system. Running credit cards and giving refunds are easier also. Guests appreciate that.

Vorteile:

It's very easy to use. The Help Desk is amazing.

Nachteile:

I don't like that when you bring up a date for arrivals or departures, it shows dates for before and after the date. If I have an arrival for 5/13/22, I don't want to see the arrivals for 5/12/22 or 5/14/22, Just 5/13/22! For adding a pet, we have to push several buttons, where one would suffice.

Mike P.
General manager in USA
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Fantastic

5 vor 3 Monaten

Kommentare: Overall I think it’s a best system.

Vorteile:

Fantastic System it’s small and compact iPad system which I like most the people at Hotel key are the best they help and take care of any problems very gracefully. They are well knowledgeable people on this system. I would definitely use their system on my other property as well.

Nachteile:

I wish they would have more feature like pre-authorization on the credit card for incidental charges they may have but I don’t know on the Motel 6 thing they might not. And couple other features.

Ravi P.
Owner in USA
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very easy

5 letzten Monat Neu

Vorteile:

Simple and easy system. Excellent service

Nachteile:

Easy to learn for employees love it never go other system

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