Was ist iTacit?

iTacit is an employee platform that puts everything 'work' in one mobile-first, accessible place.

iTacit connects your teams to everything they need to do their job. More than just an employee app, iTacit puts email-free asynchronous messaging, training, a social intranet, digital forms, checklists and more into the hands of your teams – wherever they are.

Connect, educate, engage and operate your workforce with your own employee app.

Wer verwendet iTacit?

iTacit is primarily used by large front-line workforces across industries such as healthcare, government, enterprise, banking, manufacturing and construction.

Wo kann iTacit bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • iTacit
  • Ansässig in Fredericton, Kanada
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch, Französisch

Über den Anbieter

  • iTacit
  • Ansässig in Fredericton, Kanada
  • 2011 gegründet
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iTacit – Videos und Bilder

iTacit Software - 1
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Videos zu iTacit
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iTacit

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iTacit Funktionen

  • 360-Grad-Feedback
  • Aktionsmanagement
  • Aktivitäts-/Newsfeeds
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Asynchrones Lernen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Beurteilung-Management
  • Chat / Messaging
  • Compliance-Verfolgung
  • Content-Management
  • Dateispeicherung
  • Daten-Import / -Export
  • Datenerfassung und Übertragung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Elektronische Unterschrift
  • Feedback-Management
  • Filesharing
  • Formularerstellung und -design
  • Formularverwaltung
  • Fortschrittsverfolgung
  • Fragenkatalog
  • Gemischtes Lernen
  • Inhalt-Bibliothek
  • Integrierter Autorensystem-Kurs
  • Kommunikationsmanagement
  • Konditionale Logik
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kurs-Tracking
  • Kursverwaltung
  • Lernpfade/-verläufe
  • Live-Chat
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiteranerkennung
  • Mitarbeiterprofile
  • Mitarbeiterverzeichnis
  • Mobiler Zugriff
  • Mobiles Lernen
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Portal für Lernende
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Pulsbefragungen
  • Remote-Support
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Risikomanagement
  • SCORM-Compliance
  • Self-Service Portal
  • Soziales Lernen
  • Synchrones Lernen
  • Tests/Bewertungen
  • Trainingsverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Versionskontrolle
  • Virtueller Klassenraum
  • Volltextsuche
  • Vorlagen-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wissensmanagement
  • Workflow-Management
  • Zertifizierung und Lizenzierung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für iTacit

Groupe.io ist eine intelligente Unternehmenskommunikations- und Produktivitätsplattform, die Büro- und Remote-Mitarbeitende miteinander verbindet.
Cloudbasierte EHS-Plattform zur Erfüllung aller Sicherheitsanforderungen. Einfache Verwendung für Belegschaft, einfache Anpassung für Führungskräfte. Probiere es aus.
SIT Alemira ist hier, um deine Lernenden einzubinden, deine Kurse zu skalieren und dir zu helfen, deine Schulungsziele zu erreichen. Erfahre mehr über Alemira
Agile und kollaborative, auf Fähigkeiten basierende Lösung für das Lern- und Talentmanagement, mit der jeder seine Fähigkeiten objektiv ordnen und teilen kann.
Bring a dynamic learning environment to your people. Promote an active and independent learning environment giving employees the opport
BrainCert ist die einfachste Lösung, um online zu lernen, zu unterrichten und zusammenzuarbeiten. BrainCert bietet vier Produkte in einer einheitlichen Lösung an.
MangoApps ist eine integrierte Suite von Arbeitsplatzanwendungen wie Intranet, Arbeitsbereiche, Filesharing, Messaging, Schulung, Anerkennung und mehr.
eloomi ist ein einfach zu bedienendes und intuitives Lern- und Managementsystem. Verbessere Fähigkeiten und teile Wissen bei gleichzeitig hohem Engagement. Erfahre mehr über eloomi
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
ClickLearn automates the process of creating training material and documentation for increased ROI and adoption of business software.
Workforce, Payroll and Talent software to consolidate and automate your people management.
Unify quality processes with QT9's comprehensive cloud-based QMS Software Suite. Schedule a demo & start a free trial.
Learning management system composed of +50 modules that help users manage virtual classes, academic, accounting & administrative areas.

Bewertungen über iTacit

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
42%
Louise R.
HR Specialist in Kanada
Versicherung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great software!

5 vor 12 Monaten

Kommentare: My overall experience with iTacit has been great, I find that their IT support team is excellent. Anytime I have issues or I'm not sure how to proceed, they're very helpful - will send me videos (how to's), screen shots or even set up a meeting so we can chat.

Vorteile:

We launched ITacit during the beginning of the pandemic, I think this was a perfect time to launch this new employee intranet as we needed to be more connected than ever. The notice board is a great way to share important information / tips for our employees. It even saves us from sending mass emails.

Nachteile:

The administrative side is a bit more complicated or sometimes does not have all the options that I'm looking for (ex. delete a survey after launching it, the way that the survey results look like), the look of it isn't as user friendly as the iTacit (2.0).

Cj P.
Cj P.
Manager, Human Resources in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A new user

4 letztes Jahr

Kommentare: Currently, our training platform does not integrate with the policy platform and training is tracked manually; several training modules are purchased as new staff are oriented to the organization and no refresh training is done.
With iTacit, we will end contracts with the policy and training platform, automate training compliance tracking and enhance the employee experience with annualized asynchronous, self scheduled refresher training.
The people at iTacit are extremely helpful, insightful and patient with me as I build the platform for our use. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] earn their super hero capes on a regular basis and I thank them for it!

Vorteile:

the software is fairly intuitive once you are accustomed to the terminology (i-course, knowledge program). Visually appealing and easy to navigate as an administrator and end user

Nachteile:

Building pages in the software are fairly limited; for example, image placement on a page seems to be limited to left, centre and right with no ability to have the text squared with it as in WORD or PowerPoint. Media Libraries and permission groups seem to be independent of each module and it would be helpful if they were linked or a central library could be referenced by the various modules.

Amy-lise A.
Human Resources Manager in Kanada
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good Software!

4 vor 11 Monaten

Kommentare: Better communication, more modern look! The person that did our training was great as well as the tech support person! Very fast and efficient.

Vorteile:

Pretty good software overall, the Notice Board is visually pleasing with the option to comment and like posts, similar to facebook.

Nachteile:

Surveys are complicated to set up but gets better with use. Could have some improvement on this regard.

Benjamin H.
Manager, Education Programs in Kanada
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Hi Value Training Asset

5 vor 2 Jahren

Kommentare: We moved to iTacit as a resolution to issues with our previous Learning Management System. We have been happy with the customer service experience and the product. Over 90% of our staff reported they were satisfied or very satisfied with the digital migration process.

Vorteile:

The user interface is extremely intuitive; The system has an integrated authoring tool and also handles SCORM really well; Leaders within the organization are able to track and manage their team's training requirements in realtime; The built-in reports are easy to use and reporting data is easy to extract into external dashboards.

Nachteile:

At this point, the software does not have an integrated live video classroom feature.

Ronnie C.
Special Project Coordinator in Kanada
Gesundheit, Wellness & Fitness, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

iTacit

5 vor 12 Monaten

Kommentare: iTacit is a user-friendly platform, easy to set up, quick turnaround time of our technical issue.

Vorteile:

iTacit helps us to deliver onboarding and continuous training efficiently. Our staff can receive training anytime, anywhere. It is very flexible for educators to conduct the training, especially during the pandemic period.

Nachteile:

We hope that iTacit can add an auto check-in/out feature for the staff to attend the in-class training down the road.