Was ist Profitero?

Beschleunige deinen digitalen Vertrieb und steigere die Rentabilität mit E-Commerce-Analysen von Profitero.

Mit Profitero kannst du die Leistung deiner digitalen Regale messen und überall dort, wo du online verkaufst, verwertbare Erkenntnisse gewinnen. Finde heraus, warum deine Konkurrenz darauf vertraut, dass diese Technologie mehr verkauft, Zeit und Geld spart und in großem Umfang erfolgreich ist.

Verbessere die digitalen Regale deiner Teams und miss deren Leistung online mit Profitero.

Wer verwendet Profitero?

Marke, Hersteller, E-Commerce, Vertrieb, Marketing, Strategie, Einblicke.

Wo kann Profitero bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Profitero
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, Deutschland, Frankreich, Italien und 6 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Profitero
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, Deutschland, Frankreich, Italien und 6 weitere

Sprachen

Englisch

Profitero – Videos und Bilder

Profitero Software - 1
Profitero Software - 2
Profitero Software - 3
Profitero Software - 4
Profitero Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Profitero
Profitero Software - 1
Profitero Software - 2
Profitero Software - 3
Profitero Software - 4
Profitero Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Profitero vergleichen

Profitero

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
25,00 $
Kostenlose Version
Gratis Testen
299,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Profitero Funktionen

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Dashboard
  • Datensicherheit
  • Datenvisualisierung
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Einkaufswagen
  • Engagement-Tracking
  • Inventarverwaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kanalmanagement
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Konversion-Tracking
  • Leistungskennzahlen
  • Marktplatz-Integration
  • Multichannel-Marketing
  • Produktdatenmanagement
  • ROI-Tracking
  • SEO-Management
  • Suchen / filtern
  • Verkaufsberichte
  • Visualisierung

Alternativen für Profitero

Scalable headless solution for B2C & B2B eCommerce stores, delivering powerful & advanced customer experiences across all channels.
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Squarespace bietet kreative Tools, die die Zukunft des Internet antreiben.
Übernimm die Kontrolle über deine Marketingdaten. Speichere all deine Marketingdaten an einem Ort. Du stehst Datenherausforderungen gegenüber? Kontaktiere Improvado. Das Unternehmen unterstützt dich. Erfahre mehr über Improvado
B2B Collaboration solution that simplifies your Supply Chain processes: Marketing, Sales, After Sales, Fulfillment, Invoicing.
Synerise is an AI Growth Ecosystem for B2C & B2B that provides 360 Customer view and cutting-edge personalization.
KitchenFuel is an all-in-one meal prep software transforms your meal prep business through automating kitchen processes to grow sales.
AccelGrid is a business management suite that helps distribution and manufacturing companies become more efficient and profitable.
Website, sales funnels, courses, memberships, storefront, appointment booking, and CRM. All under one roof!
Intershop Commerce Suite - Die Komplettlösung für den Digital Commerce
StudioOnline is a fully-integrated, donor-facing front end of StudioEnterprise. StudioOnline creates a seamless experience for donors.
Voll funktionsfähige digitale Marketing-Plattform für Marketingagenturen
B2B-Vertriebsplattform für große Konsumgüterunternehmen kombiniert Vertriebsautomatisierung, B2B-E-Commerce und Vertriebssteuerung. Erfahre mehr über Pepperi

Bewertungen über Profitero

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
40%
4
60%
Diana H.
VP - GM Digital Commerce in USA
Konsumgüter, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

People Powered Analytics

5 vor 10 Monaten

Kommentare: The tool is great but the partnership is extremely valuable. From [SENSITIVE CONTENT], I am extremely pleased with the critical thinking from the team. My account manager is also awesome. She gets it.

Vorteile:

one stop shopping for digital shelf scorecard along with the thought leadership of the team. The tool is great but the support team and the client centric focus is what sets the tool apart from the competition

Nachteile:

Edge is pushing there local availability view. This is not critical to me but several markets are interested in it.

Antwort von Profitero

vor 10 Monaten

Diana, thank you for the stellar feedback. We really appreciate it.

Stuart H.
Global Ecommerce Leader in UK
Wein und Spirituosen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Short review

4 vor 10 Monaten

Kommentare: Improved images an d conversion. Amazon changes meant the tool paid for itself quickly.

Vorteile:

Ease of use, updated on regular basis. Does exactly what we need it to do. Also the scalability.

Nachteile:

The dashboard could do with an overhaul and bring it upto date/more modern.

Jen P.
Ecommerce Coordinator in USA
Kosmetik, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great platform

4 vor 10 Monaten

Vorteile:

That I can track competitor placement on Amazon.

Nachteile:

Sometimes functions delete as I go to save and look up certain categories.

Antwort von Profitero

vor 9 Monaten

Hello Jen, thank you for your review. We will provide your feedback on functions disappearing to the product team. We hope to earn a higher score from you in the near future.

Anne Z.
Team Leader, Omnichannel & Digital Shelf Capabilities in USA
Konsumgüter, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Digital Shelf Analytics Leader

5 vor 10 Monaten

Kommentare: Profitero has been a great strategic partner. Beyond the tool and unique data capabilities, they are integrated into the dynamic digital commerce ecosystem and are thought leaders in this space. Their customer account management investments have improved significantly and are a true strategic partner keeping pace & constantly priorioritizing based on VOC via multiple leadership councils.

Vorteile:

Profitero is a great partner. We chose them 2+ years ago for capabilities, value, and scale of retailer coverage. Since new leadership & open ecosystem strategy, what we most appreciate is that Profitero is not just a tool, but provides us a unique enterprise data set, and is continuing to partner with other key analytic/marketing vendors that need "retail ready" signals for an omni perspective to drive holistic decisions real-time for digital commerce/marketing - and put data in right tools.

Nachteile:

Integration took more than we were prepared for; that said, a lot of that has more to do with evolving structure of our fundamental product data, identifiers, active item lists to input to Profitero. The new ACE system and tech foundation, process work over time has significantly improved. But like any tool - GIGO.

Antwort von Profitero

vor 9 Monaten

Thank you for your review, Anne.

Chris F.
VP Sales in USA
Konsumgüter, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Profitero is Key to Guiding my eCommerce Strategy

4 vor 9 Monaten

Kommentare: Profitero is a good partner in listening to their customers. If there is a cutting technology or another way to look at the business, they are always looking for BETA Testing partners to test-n-learn. You can grow together.

Vorteile:

The Profitero dashboard allows a quick Top Level glimpse of different eCommerce metrics. It quickly provides a dashboard for business health in top KPI's. In addition, I can do a deep dive into the data to find those ecommerce nuggets needed for Strategic Planning.

Nachteile:

The only improvement, which Profitero is working on, is the ability for users to 'self-update' some of the data source's search parameters. Currently changes need to sent to Profitero to update, but a 'self service' interface for some items would be quick and efficient.