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Was ist Contractor's Office?

On-Premise- und Cloud-Lösung, die Operationen im Zusammenhang mit dem Bauwesen verwaltet, wie z. B. Kostenvoranschläge, Auftragsbearbeitung, Terminplanung und mehr.

Wer verwendet Contractor's Office?

Die Bausoftware wurde für private und gewerbliche Start-ups und kleine Unternehmen entwickelt und soll bei der Verwaltung von Auftragsbearbeitung, Angeboten, Auftragsbudgets und -kosten, Aufgabenplanung und mehr unterstützen.

Du bist nicht sicher, ob Contractor's Office das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Contractor's Office

Contractor's Office

4,0 (19)
795,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
36
Keine Integrationen gefunden
3,9 (19)
3,9 (19)
4,1 (19)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1.922,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
201
7
4,3 (20.250)
4,3 (20.250)
4,1 (20.250)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Contractor's Office

QuickBooks Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
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Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Buildertrend
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Budgetverfolgung
Mobiler Zugriff
Knowify
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kostenverfolgung
Projekt-Nachverfolgung
Procore
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Mehrere Projekte
Projektmanagement
Nexvia
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Rea
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Aufgabenmanagement
Aufgabenplanung
Striven
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Hauptbuch
QuickBooks Online Advanced
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Echtzeit-Benachrichtigungen
Kontenplan
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Job-Planung
Projektplanung/Terminierung
Wartungsplanung

Bewertungen über Contractor's Office

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
4,1
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
32%
4
42%
3
16%
2
5%
1
5%
Stephen  Olawale
Stephen Olawale
ARCHITECT in Nigeria
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

PERFECT OFFICE FOR A CONTRACTOR

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: contractor's office is indeed a perfect application for a contractor, I love its though its costly but it really worth it.

Vorteile:

All accounting needs are well integrated for cost calculations, fast easy decision making on quotations from sub-contractors, perfect cloud services,application availability on mobile devices and tab, makes management flexible, costing of each element of the job is made easy and accurate, tracking the contract budget easily, its indeed an office in a tab.

Nachteile:

i suggest this application should be allowed to track asset and machineries to be use for job execution, to keep track of asset maintenance and perfomances.

Mazen
Procurement Manager in Saudi-Arabien
Bau, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Estimation is now easy

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Right estimation, ends but right execution at the right cost, this Software provided all our needs to make a successful estimation and make more profit on short and long terms

Nachteile:

Should have more features added to allow full coverage of projects costing and variable options needed to set a project benchmark.

Tim
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice
3,0 vor 13 Jahren

Kommentare: I use Contractors Office 6.1 and have for 3 or 4 years now. The learning curve was difficult but I had good help from Byron. I am pleased with the software but I do have some suggestions. 1) My customers find the work descriptions in the quotes to be confusing and disjointed, meaning that I have to spend more time explaining them or retyping all of the descriptions. 2) I would like to see totals for each item in the quote. Instead of a total at the bottom of each section. That way when I make changes the customer can see just how the change has affected the price. They can see the cost for each item in a section for instance that fancy garden door in the Window and Door section. I do like the fact that the markup is hidden in the quote, however. 3) I don't seem to be able to update now. The usual link is gone from the (About) area.

Amber
Construction in Indien
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

You will be on the phone with the owner many times to debug the program

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Work with it. It is very difficult to master a program with a test drive. Every time I create a new application, I learn how to do more.

Vorteile:

has a good data base, good training videos, Writes very nice contracts, easy to place scope of work.

Nachteile:

The database must be updated and kept current for accuracy.Work with it. It is very difficult to master a program with a test drive. Every time I create a new application, I learn how to do more.

Robert
Owner
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Life saver

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: I just started my 3rd year as a construction owner and it has been a really rough ride. I found myself under bidding just to make sure I had work. This among other things has put me really in a bad spot where I might loose my business until I can get out of debt. I would spend days looking up prices on the Web and making calls just to get ONE quote done. With Contractor's Office, I am done in about an hour or less with all my quotes. It saves me time, it allows me to bid my jobs correctly, and it's a lot less stressful on me.

Vorteile:

I like that it does everything I need to provide an accurate quote. Plus you can break it down several different ways for the customer. I can also email it to them which is awesome.

Nachteile:

This is not really a con but this program can do so much it's going to take me some time to learn it.