Keywee

Keywee

von Keywee

Wer verwendet Keywee?

Publishers and Brands looking to expand their paid audience acquisition.

Was ist Keywee?

Keywee uses AI-powered Natural Language Processing to read content and determine the ideal audience for it. From there, Keywee deploys campaigns on Facebook and Instagram to help reach that audience in the most cost-efficient way possible, at scale.

Keywee – Details

Keywee

https://keywee.co

Gegründet 2013

Keywee – Preisübersicht

Keywee bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Keywee findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Keywee Funktionen

Social Media Tools
Analytik
Automatisiertes Veröffentlichen
Content-Management
Filtern nach Keyword
Kontaktmanagement
Konversion-Tracking
Kunden-Zielgruppenansprache
Nachterminierung
Verwaltung mehrerer Konten

Keywee – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 20 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.4/5
Benutzerfreundlichkeit
4.2/5
Kundenservice
4.9/5
Funktionen
3.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5

New dashboard is amazing! Instant customer support! Stellar ROAS

Bewertet am 19.12.2019
Jeff C.
Senior Marketing Manager
Unterhaltung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Highly positive. The CPAs are in-line with what I get with other channels, except I don't have to do any work. The customer support is near-instant, with my dedicated CSR responding almost immediately.

Vorteile: It automates the objectives that I give, allowing me to scale my media spend while still maintaining profitable ROAS

Nachteile: The initial dashboard was too old, however the new revamp solves 90% of my concerns

WSM

Bewertet am 19.12.2019
Matthew M.
VP, Revenue Operations
Verlagswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very positive

Vorteile: While the software is very good at buying, the operators behind the scene are most important and they have been very pleasant to work with.

Nachteile: At times, the system operates within a blackbox.

Keywee has been a crucial tool in our content marketing efforts.

Bewertet am 13.1.2020
Liv M.
Associate Editor
Informationsdienst, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Our dedicated rep at Keywee, who we've worked with for over two years now, is alway available to help us ideate and test out new, informed strategies. In many ways, he's become a member of our team. The customer service is excellent!

Nachteile: It encourages a reliance on Facebook, for better or worse.

ShermansTravel Keywee Review

Bewertet am 18.12.2019
Ismael A.
Assistant Marketing Manager
Verlagswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My overall experience has been good so far. We are looking forward to keeping improving our partnership in 2020.

Vorteile: Keywee is very easy to use and intuitive. We get good results using Keywee, but we can always improve it. With the loyalty score, we can also find out which articles are bringing more users back, which might help us define what we should write. Our customer success manager is efficient and fast on her answers. Always getting back to use within just a few minutes after we have reached her out.

Nachteile: Although we have a high number of new leads, they are not very active with our newsletters. I wouldn't say that it's a software problem. It is related to facebook. We are looking for a way to solve this. Maybe using more segmentation or a variety of articles that would attract the right people.

Feature limited, but great support

Bewertet am 13.1.2020
Andrew N.
Chief Innovation Officer
Medienproduktion, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Support team is amazing, and makes up for software shortcomings.

Vorteile: Fairly straight forward, and team is always very helpful.

Nachteile: Not enough features, speed of iteration is relatively slow.