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Was ist Wageloch?

Software für Dienstpläne sowie Zeit und Anwesenheit von Mitarbeitenden. WageLoch rationalisiert deine Prozesse vom Dienstplan bis zur Gehaltsabrechnung.

Wer verwendet Wageloch?

Entwickelt für kleine und mittlere Unternehmen in Australien und Neuseeland, insbesondere Organisationen mit Gelegenheits- oder Teilzeitmitarbeitenden, deren Arbeitszeiten variieren.

Wageloch Software - 1
Wageloch Software - 2
Wageloch Software - 3
Wageloch Software - 4

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Wageloch

Wageloch

4,5 (263)
107,00 AU$
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
26
7
4,4 (263)
4,4 (263)
4,7 (263)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
69,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
80
14
4,3 (593)
4,2 (593)
4,4 (593)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Wageloch

Honeywell Forge Visitor Management
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Besucher-Nachverfolgung
Self-Check-in/-Check-out
Google Sheets
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Suchen / filtern
Employment Hero
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Personalmanagement
Tanda
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Terminplanverteilung
Zeitverfolgung
UKG Ready
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Online-Zeiterfassung
Überweisung
Timesheets.com
Am besten bewertete Funktionen
Online-Zeiterfassung
Online-Zeiterfassung
Zeitverfolgung
ADP Workforce Now
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
Xero
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Daten
Produktkennzeichnung
Projektmanagement
ClockOn
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Self-Service Portal

Bewertungen über Wageloch

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
56%
4
37%
3
5%
2
1%
1
1%
Mark
Mark
Pharmacist Proprietor in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Pharmazeutika, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Payroll Time Saver

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: In my opinion, every business should be using WageLoch. It takes away the hassle of keeping a track of who worked and what hours they worked. With the complexity of payroll increasing and the need for transparent compliance with industry awards and government reporting, the time saving afforded by using WageLoch is huge. I used to dread processing payroll when I would have to pore over paper roster sheets and try to verify each workers hours for the fortnight. With just a few clicks now, I can upload all staff shifts to MYOB to create the payroll run with ease.

Vorteile:

WageLoch is a powerful payroll tool, and along with a myriad of sophisticated features, keeps an accurate track of when staff start and finish shifts. Our store is open seven days per week with several full and part time staff working varying shifts. Keeping an accurate record of these shifts used to be a bit of a headache. The software makes payroll a breeze as it keeps a track of these staff shifts and can be configured to export time, wage, and penalty rates to accounting software (we use MYOB). The software is easy to use and adapt to your individual requirements. The Help-Desk is always just a phone call away if you do have any issues.

Nachteile:

The software has three distinct and separate modules CONTROL, TIME, and ROSTER. It is sometimes confusing as to which module I will find the required information if I want to access a certain feature or reporting function. It would be ideal if all functionality was combined into a single user interface.

Mark
Pharmacy Manager in Australien
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My favourite payroll software

4,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Excellent. We had been using another provider for a while here (as they were free), however "free" wasn't good enough to put up with the pain compared to Wageloch.

Vorteile:

Easy to use, Accurate. Company is pleasant to deal with, and the software is very cost effective.

Nachteile:

Web-based platform is sometimes a little laggy. Unless you are maintaining your own staff, can be a pain to have to refer any little staff change to the payroll people maintaining the files.

Deanne
Office Manager in Australien
Landwirtschaft, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

MCNE Wageloch Review

2,0 letztes Jahr

Kommentare: Overall can see good benefits with how the system has been set up but there are some features that need to be improved

Vorteile:

Being able to calculate Overtime for casual employees, Night shift hour times.

Nachteile:

Finger scanning not working correctly. Location data sometimes giving incorrect locations. Mobile phones with employees being able to clock out and they haven't clocked in.

Antwort von Wageloch

letztes Jahr

Hi there, Thank you for providing your valuable feedback. We are disappointed to hear your experience has been mixed so far. Our fingerprint scanning technology is tried and tested, and should be a very reliable form of clocking for your staff. We encourage you to call our Client Support Team to address any difficulties you're experiencing. The location data collected when staff utilise mobile clocking is drawn directly from their phone's current GPS coordinates. If you have ongoing issues with the mobile clocking feature, please let us know and we will assist with further troubleshooting. We also launched our new Wageloch User Guides at https://wiki.wageloch.com.au which are an excellent way to explore everything we offer. Please feel free to reach out on (08) 7123 2993 for further assistance with any of these points. Alternatively, you can email us on helpdesk@wageloch.com.au and our team will be happy to respond in detail. Kind regards, Andrew Wageloch Client Support Team

Renton
Director in Australien
Kunst & Handwerk, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Using Wageloch as a SME in Australia

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Our favourite part of Wageloch is their amazing support team who are always ready and waiting to help out with any challenges that pop up!

Vorteile:

We love the Wageloch platform for it's simplicity, without sacrificing functionality.

Nachteile:

We are a manufacturing business and we have not found it easy to maintain fingerprint recognition on our HUGO device for all staff due to manual labor wearing fingerprints.

Kristie
Managing Director in Australien
Pharmazeutika, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Wageloch Review

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

The ability for staff to update availability and leave online. Ability to send rosters to staff

Nachteile:

It does not put in a vacant shift to fill if someone is on leave