Wer verwendet BlueX?

Organisationen, die ein robustes / flexibles 360-System benötigen so dass sie ihren einzigartigen Geschäftsprozessen und Anforderungen gerecht werden, mit Fokus auf Automatisierung, Zugänglichkeit und Analytik.

Was ist BlueX?

Die 360-Grad-Feedback-Review-Software Blue wurde von Grund auf für die Automatisierung durch erweiterte Integrationsfunktionen mit dem HRIS, CRM und anderen wichtigen IT-Assets deiner Organisation entwickelt, um deine häufigsten und einzigartigsten 360-Evaluierungsanwendungen zu bearbeiten und leistungsstarke Berichte und Einblicke zu liefern sowie die Entwicklung von Kompetenzen in deiner Organisation zu fördern.

BlueX – Details

Explorance

http://www.explorance.com

Gegründet 2003

BlueX – Preisübersicht

BlueX bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für BlueX findest du unten.

402639

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

BlueX Funktionen

Marktforschung Software
Benchmarking
Datenmanagement
E-Mail/Online
Entschädigungsmanagement
Musterproben-Management
Panel-Management
Papierbasiert
Persönlich
Statistische Analyse
Umfrage-Management
iPhone-iPad
Benutzerdefinierte Umfrage-URLs
Datenanalyse-Werkzeuge
E-Mail Marketing
Fragen-Verzweigung
Fragenkatalog
Mobile Umfrage
Offline-Antwort-Sammlung
Unterstützt Audio / Bilder / Video
Verzweigungslogik
Website-Intercept-Umfragen

BlueX – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 10 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.3/5
Kundenservice
4.7/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5

The learning curve very minimal.

Bewertet am 14.2.2018
Karen S.
Application Specialsist
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Very easy to use and train the end users. We do not 360 as a Performance Evaluation tool but plan to use it more for other unique situations. eXplorance customer service and training representatives have provided excellent support and always answer our questions. I look forward to moving ahead and using more of the 360 functionality.

Nachteile: I cannot think of any cons at the moment. We initially purchased Blue Evaluations and then added 360. My only regret is that our HR department had strong feelings about using a product they utilize for the SIS system. Additional use cases for 360 would be nice.

This software has been a pleasure to work with and has met every one of our needs consistently.

Bewertet am 25.1.2016
Olga B.
VP Business Relationships
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Blue has been an absolute charm to work with. Not only was it easy to learn how to work within the system, but the depth of what this system offers and the ongoing enhancements have enabled us to capitalize on features that have greatly enhanced how we do our assessments and the experience of our customers. The system itself is clean and straight forward, visually pleasing to our end users, and technically secure. The multi-language ability for us is a huge plus, as we deal with Europe and availability of this tool in other languages was a huge consideration when we were choosing an appropriate platform to run our assessments.
The only downside for us is that our current needs do not allow us to use all of the features that Blue offers.

The Blue software has always had the capabilities to meet my needs.

Bewertet am 19.4.2018
Nancy K.
Assessment and Reinforcement Coordinator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The software capability is continually being updated and developed. There is great functionality of the tool that I'm still exploring and discovering after several years using the software.

Nachteile: At times, customer support can take too long to respond. When there is an issue with a project, I often require a solution before the next action can be completed, so quick response time to a ticketed request is important. This response time is not consistent.

Great tool to make assessments and reports.

Bewertet am 26.2.2018
Daniel M.
Operations Director
Bildungsmanagement, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Make my client's assessments at home, protecting the data and meka our process more efficient.

Vorteile: The software brings you several options to do an assessment and generate reports. So, it's easy to customize any action to your need.

Nachteile: The software is difficult to operate because it has its own mechanic and logic. The reports are great, but you cannot change the way they look.

eXplorance Blue 360 Degree Feedback

Bewertet am 16.3.2017
Jill S.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: As a global leadership development company, we were seeking a 360 assessment partner that provided us with robust multi-rater assessment features that were comparable to other providers, reporting and analytics, a flexible turnkey process, and is customer-focused and interested in growing with us long-term. Blue/360 and the eXplorance employees continues to deliver on their promises. The employees of eXplorance we have come to know truly embrace and practice the company core values of integrity & mutual respect; continuous improvement; pursuit of excellence; and value-centric collaboration.