Was ist H&L POS?

H&L Australia has been at the forefront of technology in the hospitality food and beverage industry for over 34 years providing Point of Sale Solutions, Back of House Solutions, Workforce Solutions, Marketing & Loyalty Solutions, and Booking Reservation Solutions to over 2000 customers including hotels, pubs, restaurants, cafes, bars, licensed clubs and bottle shops.

Wer verwendet H&L POS?

H&L services a wide range of venue groups, types and sizes, including hotels, pubs, restaurants, cafes, bars, licensed clubs and bottleshops.

Wo kann H&L POS bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Windows (On-Premise)

Über den Anbieter

  • H&L Australia
  • 1987 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • H&L Australia
  • 1987 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

H&L POS – Videos und Bilder

H&L POS Software - 1
H&L POS Software - 2
H&L POS Software - 3
H&L POS Software - 4
H&L POS Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu H&L POS
H&L POS Software - 1
H&L POS Software - 2
H&L POS Software - 3
H&L POS Software - 4
H&L POS Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie H&L POS vergleichen

H&L POS

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
0 (0)
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen

H&L POS Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Bestell-Management
  • Cash Management
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Geschenkkarten-Management
  • Getrennte Kontrollen
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kontrollen aufteilen
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenkonten
  • Küchen- / Menü-Management
  • Liefermanagement
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Rabattmanagement
  • Reservierung-Management
  • Retourenmanagement
  • Tabellenverwaltung
  • Transaktionshistorie
  • Treueprogramm
  • Trinkgeld-Management
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für H&L POS

PosBytz is a Complete Omnichannel Solution integrated with POS for Retail & Restauarants to manage both multi outlets and Online orders
Dein Point of Sale, um den Umsatz zu steigern, den Bestand zu verwalten und ausführbare Berichte bereitzustellen.
Square POS ist eine vollständige Point-of-Sale-Lösung mit einer Reihe von Tools für die Verfolgung von Verkäufen und Inventar bis hin zu umfangreichen Analysen.
eHopper ist ein kostenloses, mobiles POS. System, das für kleine Unternehmen entwickelt wurde und den täglichen Betrieb und Kundendienst unterstützt.
RockSolid MAX integrated point of sale is easy to use and helps retailers grow their business at one affordable monthly price.
Spruce software is easy to use and completely integrated, helping building suppliers streamline processes and reduce costly errors.
Cloudbasierte Omnichannel-Plattform der Wahl für Einzelhandels- und Restaurantketten, die Innovation und Omnichannel-Ausführung beschleunigen möchten.
Cloud based and stand alone point of sale system for restaurant, salon, retail. With mobile POS apps for customer, staff and owner.
Einfaches ERP für Einzelhandels-, Vertriebs- und Großunternehmen sowie Restaurants, die sich für Digitalisierung entschieden haben, um sie dabei zu unterstützen, wettbewerbsfähig zu bleiben.
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
WooPOS -- Point of sale and inventory management for WooCommerce and Shopify. Fit businesses for up to 1000 employees and 1M products.
Our hardware is robust and reliable, ready for the demands of hard-working restaurants, bars, storefronts, online stores, and more.
Für Bars und Restaurants bietet Ordyx POS Bestandsverwaltung und Treueprogramme, die mit iOS, Windows und Android kompatibel sind.

Bewertungen über H&L POS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
4,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Rebecca H.
Functions Coordinator in Australien
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Happy customers

5 vor 11 Monaten

Kommentare: Faster service for customers, easy to use system for new employees, lots of capabilities. Just feel its very expensive.

Vorteile:

I am very familiar with it, easy customisable to what we require hear the functions centre. The back of house build is very easy to use.

Nachteile:

You are not given a book or link to something to help out with questions that you have. You always have to wring through to support for questions which you feel could be answered through a guide. The guide we were given to start with helps a little but theres many things that do not appear that I believe could be in a self help guide. Also the resetting and downloading of the tills should be quicker.

Antwort von H&L Australia

vor 10 Monaten

Hi Rebecca, We'd like to thank you for taking the time to write this review of H&L POS! We're glad that you enjoyed our product and it has been helping your venue improve operational efficiency with customisable features. We noticed you mentioned you'd like to get more information from guidance perspective and we will definitely put more effort into this to make sure we cover off as much information as we can, to ensure a smoother and hassle-free onboarding experience! :) Should you require any further information or assistance, please feel free to call our National Support Desk on 1800 778 340 (press 2 for support) or email us at support@hlpos.com. Our teams of technical experts and hospitality professionals will be available 24/7 to ensure your venue runs smoothly at any hour. At H&L POS, we always go the extra mile to make sure our product and services suit your needs perfectly. Thanks again for your review and we look forward to hearing from you soon! Best wishes, H&L POS Team