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Was ist CallingPost?

Sprach-, Text- und E-Mail-Übertragungssystem, das Gruppenleitern hilft, effizient mit ihren Mitgliedern zu kommunizieren.

Wer verwendet CallingPost?

Kirchen, kleine und große Unternehmen, Schulen, Universitäten, gemeinnützige Organisationen, das Gesundheitswesen, HOAs (Homeowner Associations), Immobilienverwaltungen, Versorgungsunternehmen und Management.

CallingPost Software - 1

Du bist nicht sicher, ob CallingPost das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

CallingPost

CallingPost

4,5 (108)
0,20 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
Keine Integrationen gefunden
4,5 (108)
4,5 (108)
4,5 (108)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1.500,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
143
38
4,4 (251)
4,5 (251)
4,7 (251)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CallingPost

XM for Customer Experience
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Feedback-Management
Umfragen & Feedback
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
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Confirmations/Reminders
Kundenmanagement
VoiceShot
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Class for Web (formerly Blackboard Collaborate)
Am besten bewertete Funktionen
Filesharing
For Higher Education
Virtueller Klassenraum
Workday HCM
Am besten bewertete Funktionen
Ausfallzeit-Management
Urlaubsverwaltung
Überweisung
Autodesk Construction Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Mehrere Projekte
Projekt-Nachverfolgung
Call Loop
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Kampagnenplanung
Nachrichten-Personalisierung
CallSource
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Ereignisgesteuerte Aktionen
Real-Time Monitoring
Liberty REACT
Am besten bewertete Funktionen
Barcode/Ticket Scanning
Inventarverwaltung
Verkaufsberichte

Bewertungen über CallingPost

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
28%
3
7%
2
1%
Karen
Minister in USA
Religiöse Einrichtungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ambassadors for Christ

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: While I was able to access my list, the experience was great. I don't know what to do now. I am trying to find a site comparable to Calling Post.

Vorteile:

I like the fact that I was able to contact the church members with one call and everyone received the same message. It is great for making announcements to those who are unable to attend services at the church and it is a great way to keep in touch with our members.

Nachteile:

I was disappointed when I saw the format had changed and the membership list wasn't available. I had painstakingly entered every phone number, email address and other information. When I tried to send out a post after you changed the site, I couldn't access my list!

JOSEPH
Founding/Lead Pastor in USA
Religiöse Einrichtungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The best communication platform I have used!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I have used Calling Post for the past five years and I’ve been highly satisfied with the ease-of-use and dependability. Out of several thousand calls, we have had only one instance where the message did not come across clearly. When I called the representatives at Calling Post, they immediately refunded those calls and apologized for the problem. I was very impressed. I have recommended Calling Post to all of my pastoral colleagues since I begin using it back in 2015.

Vorteile:

Calling Post is very user friendly and very reliable. From setting up our account to sending out our weekly messages to our Church family, Calling Post is the only Calling platform I will ever use!

Nachteile:

I haven’t found anything yet I do not like about Calling Post.

John
Pastor in USA
Religiöse Einrichtungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Some Critiques

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Generally positive, with the exception noted above.

Vorteile:

The program is generally fairly simple to use and adequate for the reasonably simple reminders we send out to our congregation in the form of texts, emails and calls. Customer service is also quite good.

Nachteile:

I find sending out my weekly blog is often problematic in terms of a balky format that often is not user friendly when corrections need to be made . Also, copying pre-typed text from Word is often problematic in terms of retaining the original formatting.

Kristi
Admin Support Specialist in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good Communication Tool

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Having the system go down and not be available when you need it

Vorteile:

Being able to send out messages to different groups and be able to schedule them ahead of time

Nachteile:

No being able to upload documents to send through text messages and having it time out alot when trying to schedule messages

MARGIE
community manager in USA
Immobilien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Calling Post has been an ESSENTIAL tool during this health crisis.

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

I have used Calling Post for over 15 years. It has always been a tool that I used to communicate with the senior residents who live in our community. However, during the COVID-19 crisis it has been an invaluable asset in maintaining a line of communication on an almost daily basis with my folks. The unlimited plan is a marvelous value and I certainly get my money's worth! It is very easy to use, they can hear MY voice not a recorded voice, and I can rest assured that they all receive the message.

Nachteile:

I am very pleased with all aspects of the service.