Was ist Narvar?

Narvar pioneered how brands engage with consumers beyond the “buy” button through branded order tracking, delivery notifications, returns & exchanges. Narvar’s comprehensive Post-Purchase Platform empowers 900+ of the world’s most-admired brands including Sephora, LVMH, & L’Oréal to deliver transparency, build trust, & grow customer lifetime value. Recognized by Fast Company as one of the most innovative companies of 2021, Narvar empowers brands to simplify the everyday lives of consumers.

Wer verwendet Narvar?

Narvar enables brands beyond the “buy” button through branded order tracking, returns & exchanges, and more to their consumers. Top brands trust Narvar to enhance their post-purchase experience.

Narvar – Details

Narvar

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Startpreis

Nicht verfügbar
100,00 $/Monat
Nicht verfügbar
N/A

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Gratis Testen Ja

Narvar – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)
  • Chromebook (Desktop)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Narvar

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsführung
  • Bestandsnachfüllung
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Einkauf & Empfang
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Etikettierung
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundenaufträge
  • Kundenhistorie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mehrere Währungen
  • Multichannel-Management
  • Produktkatalog
  • Prognose
  • Rabattmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückstandsverwaltung
  • Spezielles Auftragsmanagement
  • Versand-Management
  • Versandetiketten
  • Wiederkehrende Bestellungen

Siehe die vollständige Auftragsverwaltungssoftware Liste

  • 3PL-Management
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / RFID
  • Barcode / Tickets scannen
  • Barcode-Erkennung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsführung
  • Bestandsnachfüllung
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Bestückung
  • Buchhaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeit-Synchronisierung
  • Echtzeitüberwachung
  • Einkauf & Empfang
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Etikettierung
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kundenaufträge
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Material-Rechnung
  • Mehrere Standorte
  • Mehrere Währungen
  • Multichannel-Management
  • Prognose
  • Qualitätsmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Retourenmanagement
  • Seriennummern-Nachverfolgung
  • Statusverfolgung
  • Versand-Management
  • Versandetiketten
  • Wareneingangs- / Einlagerungsverwaltung
  • Workflow-Management
  • Zykluszählung

Siehe die vollständige Lagerverwaltungssoftware Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeit-Vergleiche
  • Echtzeitüberwachung
  • Etikettendruck
  • Etikettierung
  • Für E-Commerce
  • Für den Güterverkehr
  • Historische Berichte
  • Kostenanalyse
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungsmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Lieferprotokoll
  • Lieferschätzungen
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Paket-Nachverfolgung
  • Prädiktive Analytik
  • Rechnungsmanagement
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Routenoptimierung
  • Self-Service Portal
  • Sendungsverfolgung
  • Standortverfolgung
  • Statusverfolgung
  • Supply-Chain-Management
  • Terminplanung
  • Transportmanagement
  • Versand-Management
  • Versandetiketten
  • Webseitenintegration
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Siehe die vollständige Software für Sendungsverfolgung Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • Buchhaltung
  • Containerverschiffung
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Elektronischer Datenaustausch
  • Etikettendruck
  • Import- / Export-Management
  • Inventarverwaltung
  • Konnossement
  • Kundendatenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Lieferpreisberechnung
  • Luftfracht
  • Mehrere Standorte
  • Paket-Nachverfolgung
  • Paketversand
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Rabattmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Reklamationsabwicklung
  • Retourenmanagement
  • Seefracht
  • Sendungsverfolgung
  • Sendungsverfolgung
  • Spedition
  • Statusverfolgung
  • Suchen / filtern
  • Transportmanagement
  • Versand auf dem Landweg
  • Versand-Management
  • Versandetiketten
  • Versandservice-Integration

Siehe die vollständige Versandsoftware Liste

Alternativen für Narvar

Mehr Alternativen zu Narvar

Erfahrungen mit Narvar

Alle 26 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4
Funktionen
4
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
13
4
10
2
1
1
2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Bri D.
Director of Sustainability in USA
Konsumgüter, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent Product + Excellent Support

5 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

We are so grateful to have found Narvar as a solution to managing our returns and improving the customer downstream shipping experience. The tool is built to accommodate unique scenarios (like our own) and is easy to set up. Anytime you have questions, the team is there and ready to help. They go out of the way to ensure that we're getting what we need from the product, even going as far as to have their engineering team create custom rules for us. No other product on the market would have been able to perform in accordance with our Donation Program for all returns so we appreciate the flexibility of the team and the tool itself. [SENSITIVE CONTENT] and the engineers are all extremely helpful. Thank you guys!

Nachteile:

There are minor feature requests that would improve the experience. We've already relayed these to the team such as the ability to generate multiple labels per return cart and having the system look at the customers entire return history vs. just the current return cart. We still look forward to integration with Rise.ai

David H.
Freight & Fulfilment Analyst in USA
Medizinische Geräte, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great & useful service, but needs expansion for customer owned processes

4 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Overall it's a good service. As stated, we are still working on making this more of a push vs pull relationship. That being said, their willingness to work with us & find solutions not only will benefit us as they find best practices for this kind of relationship, but also benefit others who prefer to approach this the same way we are.

Vorteile:

The simplified tracking data is the most useful part of the service for what we are doing. It makes it simple for our CRM team to send custom coms out in a timely manner.

Nachteile:

We were/are the minority using this service to power our own systems, but it's clear the Narvar team is still working on how to make this type of service work efficiently & effectively. They're so used to relying on their tried & true services controlled by Narvar that there are holes in how to push that service to customer powered set ups.

Sabrina H.
Customer Experience Rep in USA
Einzelhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

One of the worst companies we've ever dealt with.

1 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: As of right now, I've reached out to Narvar yet again, and have yet to receive an adequate response or solution as to why we keep experiencing issues. It should not be the responsibility of the client to continually catch mistakes implemented by the company they are paying to ensure everything is running smoothly. Dealing with support has been a nightmare, and they do not know how to provide empathetic, customer-centric service to their customers. From start to finish, there have been errors in implementations, multiple apologies, and free add-ons to rectify their mistakes, and we are still at a place where things aren’t implemented as promised. Unless you have hundreds of thousands of dollars to throw at this company, like Urban Outfitters, they won’t bother giving you the highest level of customer care you deserve when signing on. We strongly do NOT recommend this company. It’s not worth the headache or the hassle.

Vorteile:

Narvar has a nice product with great potential, but they have atrocious customer service.

Nachteile:

After our initial sales call, we had to follow up several times with our sales rep, [SENSITIVE CONTENT], to see what the next steps would be to sign up with Narvar with no response for a few days after each follow-up. After we finally signed the necessary paperwork and were assigned reps, I had to do COUNTLESS follow-ups with my assigned reps and still waited a few days before receiving a response. It took a couple of months to get the product up and running properly with, again, multiple follow-ups. An account manager, [SENSITIVE CONTENT], reached out apologizing for the frustrating experience and offered to keep a close eye on our account. Once everything was seemingly implemented, I did a test order to see how the product was performing and immediately ran into issues. I contacted Narvar support, and they explained that some product feeds were implemented incorrectly on their end. This took a full month to correct. Once they notified me that everything was working properly again, I placed another test order, and experienced more issues with the texting feature and delayed email templates.

Dominique G.
Sr. Product Manager in USA
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Overall Great Product

4 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

Returns and Order track are both great products that are easy to implement and maintain over time. They offer a plug-and-play extension that is easy to configure and test. Their customer-facing interface is clean and put together, with a portal feature that gives the client control over content updates and building specific business rules. Narvar continues to add new features to enhance the customer experience. Dynamic track, for example, offers a more robust and customized shipping track page experience to the end user.

Nachteile:

Reporting is lacking on a granular level. Although there are high-level reports, there is room for improvement. Additionally, certain requests for smaller changes to business rules or content updates will require support outreach. This can become cumbersome.

Carla H.
Ecomm Manager in USA
Konsumgüter, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Narvar: Good in theory, not perfect implimentation

5 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: It's nice to talk to customers

Vorteile:

Enjoy how easy it is to customize, how pretty it looks.

Nachteile:

I dislike how it is removed from Shopify and only happens when you ship to someone. It would be better if that was your order page from the start.