TeraNet Help Desk

TeraNet Help Desk

von TeraNet

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Wer verwendet TeraNet Help Desk?

T-HelpDesk is a flexible multichannel solution suitable for small, medium and large companies and organizations

Was ist TeraNet Help Desk?

T-HelpDesk is a powerful yet user-friendly ticketing system software. T-HelpDesk maximizes the management efficiency of the offered services thanks to its intuitive interfaces and to features of ServiceDesk, HelpDesk, IT Ticketing and Asset Management softwares in a single environment. T-HelpDesk supports multi-channel services for customers or internal staff, departmental services (IT, Production, Design, ..), SLA, API, SSO, multi-role, and much more. Can be integrated with T-Kanban and T-PPM.

TeraNet Help Desk – Details

TeraNet

https://www.t-helpdesk.it

Gegründet 2005

TeraNet Help Desk – Preisübersicht

TeraNet Help Desk bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für TeraNet Help Desk findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

TeraNet Help Desk Funktionen

Help-Desk-Software
Automatisiertes Routing
Dokumentenspeicher
E-Mail-Integration
Echtzeit-Chat
IT-Asset-Management
Kundenspezifisches Branding
Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
Multi-Channel-Kommunikation
Netzwerküberwachung
Self-Service Portal
Ticket-Management
Verfolgung von Interaktionen
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
IT-Asset-Management
Release-Management
Self-Service Portal
Service-Katalog
Serviceberichterstattung
Störfallmanagement
Ticket-Management
Vertragsmanagement
Wissensmanagement
Beschaffungsmanagement
Configuration Management Database (CMDB)
Fernbedienung
IT-Asset-Management
Mobiler Zugriff
SLA-Management
Self-Service Portal
Störfallmanagement
Veränderungsmanagement
Wissensdatenbank