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Was ist Fronter?

Eine neue Art der Kollaboration zwischen Teams für präzises, zeitnahes und umsetzbares Feedback.

Wer verwendet Fronter?

Fronter hilft dir, mühelos mit Designschaffenden zusammenzuarbeiten, um Nachbildungen in Designerlebnisse zu verwandeln. Verwende die Lösung, um Feedback zu erfassen und zu kommunizieren. Mit dieser Lösung kannst du Fehler extrahieren und beheben.

Fronter Software - 1
Fronter Software - 2
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Fronter Software - 4
Fronter Software - 5

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Fronter

Fronter

5,0 (10)
19,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
8
Keine Integrationen gefunden
4,7 (10)
5,0 (10)
4,9 (10)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
8,50 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
236
88
4,4 (13.198)
4,4 (13.198)
4,3 (13.198)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Am besten bewertete Funktionen
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Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
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Aufgabenmanagement
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Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Mehrere Projekte
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Am besten bewertete Funktionen
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Ideenmanagement
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Shortcut
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Aufgabenbearbeitung
Aufgabenmanagement

Bewertungen über Fronter

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Rithvik
Rithvik
Chief Executive Officer in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Forschung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Best tool for sharing feedback with your team and clients

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Fronter just changed the way we get feedback from our clients and share it to the team. Saves lot of time in sharing the feedback. Now i don't need to check and follow up with clients for feedback.

Vorteile:

These just eliminated the need of emails with the long list of changes in the website from the client and sharing the same with our team, our client now click on the site where he needs a changes and writes a comment or uploads a file or image which has to be replaced, now the best part add your team to the project now he will be seeing all the comments from the client so he can start working on it, without me sharing all the feedback from the client again and again. Emails make a mess, fronter just makes it easy to track the comment is resolved or not. This is the only tool I recommend to any agency building websites or making graphic designs.

Nachteile:

Works well for now, hoping to get more integrations link google drive and other cloud storages so we can eliminate the need of uploading the files.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

My clients love the workflow of fronter and I do too.

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I am very happy. It does what it says. Simpel intuitive and easy to use.

Vorteile:

Once I add a website I can instantly share it with my client. They give feedback and we are done. We can also keep track of everything. I am very happy with this.

Nachteile:

There are still a few usability issues in the backend/administrator part. Sometimes things are not logical, for instance; If you have no projects actively running it just shows a white screen, I submited a support ticket and they were happy to help me out and point me in the right direction

Zouhair
Zouhair
Head of UX in Marokko
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

The best tool for frontend teams

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

The ability to share our reviews with simple annotations instead of sending screenshots over slack has made our life much easier.

Nachteile:

We need more integrations to make the experience better

Hatim
Hatim
Director in Marokko
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Time & energy saver !!!

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Fronting us has saved a lot of time at Social360, especially when it comes to collect feedback from our customers, everything became clear and easy to understand for our web designer. Thank you !!!

Nachteile:

Everything is smooth and OK, this section does not relate to us!

Yash
Yash
UX Strategist in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Design, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Puts an end to the messy email chains!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I'm very pleased and it has saved me hours and I now get very specific feedback that's actually useful as compared to it being vague previously.

Vorteile:

I'm a freelance UX Designer which means I have to constantly get feedback on my projects from clients. However my previous process of doing so was so bad, it used to take me almost a week to go back and forth with screenshots and emails, and still I wouldn't get clarity about the feedback because it will be all over the place. Now with fronter this process is such a bliss! I simply just share a link to my clients and they can leave feedback visually & leave comments on my designs instead of the messy screenshots.

Nachteile:

Initially, there were a few bugs but I was very impressed with the team who resolved those in a matter of hours.

Stephane
Stephane
CEO in Belgien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medienproduktion, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Finally a tool for collaborate that works

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

It's just perfect to work on designs and get feedback easily. I love the integration with slack. Fronter saves us precious time !

Nachteile:

It takes a little time to get started, but that's normal given the number of features

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Fantastic for client feedback

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Clients love the interactive feedback options and annotations. It has a slick UI and can be white-labeled as well!

Nachteile:

More integrations like Google Drive would be nice.

Jamia
YouTuber in USA
Medienproduktion, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Love it

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

This was a great app very cheap very creative I love it it was so fun

Nachteile:

Nothing I love everything about this app

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Helps to collect feedback fast & easy

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Now it's very easy to collect valuable feedback from our customers, saves a lot of our time and it's easy to implement.

Nachteile:

Great platform with great idea behind it.

Meryem
Entrepreneur in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

The easiest way to submit feedback and comments!

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

The app is very userfriebdly! I love that it is very “visual” and allows all participants to give their own feedback independently!

Nachteile:

Absolutely nothing. The app is great! highly recommended.

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