Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Clari Copilot?

Wingman ist ein Echtzeit-Verkaufscoaching-Tool, das Vertriebsmitarbeitende während eines Anrufs zur passenden Zeit mit den richtigen Informationen versorgt.

Wingman begleitet automatisch Verkaufsgespräche und zeigt basierend auf dem Gespräch Cue Cards an, die Vertriebsmitarbeitenden bei Kundeneinwänden und Fragen sowie mit Verhaltensvorschlägen helfen.

Die Lösung hilft Teams auch, hilfreiche Notizen anzufertigen und Anrufe zusammenzufassen, indem während eines Anrufs wichtige Momente in Echtzeit markiert werden können.

Wer verwendet Clari Copilot?

SaaS-Unternehmen, die an andere Unternehmen verkaufen. Jedes Unternehmen mit komplexen Verkaufsabläufen, die Anrufe/Demos umfassen.

Clari Copilot Software - 1
Clari Copilot Software - 2
Clari Copilot Software - 3
Clari Copilot Software - 4
Clari Copilot Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Clari Copilot das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Clari Copilot

Clari Copilot

4,7 (311)
1.080,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
77
15
4,8 (311)
4,7 (311)
4,7 (311)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
40,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
95
99
4,5 (425)
4,0 (425)
4,1 (425)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Clari Copilot

Aircall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Computer Telephony Integration
Balto
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Computer Telephony Integration
FireFiles
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Screencastify
Am besten bewertete Funktionen
Audioaufzeichnung
Bildschirmaufnahme
Filesharing
Dialpad
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Chorus
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Aufzeichnung
Aufzeichnung bei Bedarf
Tatango
Am besten bewertete Funktionen
API
Kampagnen-Segmentation
SMS-Marketing
Ameyo
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call-Center-Management
Loom
Am besten bewertete Funktionen
Audioaufzeichnung
Bildschirmaufnahme
Bildschirmaufnahme

Bewertungen über Clari Copilot

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
30%
3
2%
Brendan
Brendan
Head of Sales Enablement in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Amazing tool for coaching, training, and project management!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: My experience from the sales process to onboarding to fully using the platform has been world-class and would highly recommend anyone bring on Wingman to their sales org

Vorteile:

Where do I begin? Wingman has made my life as Head of Sales Enablement so much easier and more effective. My favorite feature is having the ability to create game tapes and snipping them directly from the transcript instead of previously using screen recording tech to replay and capture that moment again. Another one of my favorite features is having the ability to create a snippet and/or add a comment and send that particular part directly to a channel or person in Slack. This has helped our org out tremendously when it comes to managing projects. Last thing that I think goes un-noticed is when you download the desktop app you can actually bookmark parts of a live call you are in and then easily go back to that moment. That might be the biggest feature you cant live without if you are always on Zoom Calls and want to remember a particular part in the call

Nachteile:

from what I've experienced so far there hasn't been something that has popped up yet that I think they need to add. Wingman has been a terrific product

Jon
CEO in USA
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Insanely great sales coaching tool - I can "attend" every meeting without attending.

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: GREAT! I love it, it's a game changer for coaching.

Vorteile:

Love being able to watch meetings on fast speed, comment for coaching, and move on. It's so much better than other ways we were coaching before, with manual zoom recordings.

Nachteile:

The ONLY feature missing is the ability to view meetings live as they happen, via Wingman. Gong has that, but there is a 45 second delay which makes it effectively useless.

Keri
Enterprise CSM in USA
Marketing & Werbung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Mostly the same as what you'd expect, but not as expensive

3,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I rely on Wingman primarily for call recordings (to check myself/my memory as well as share training calls etc. with customers) - it does both of those things perfectly fine.

Nachteile:

It's a little clunky in some ways/takes some getting used to. Was harder to set up and I think it's a little tacky everything is on "trywingman.com" but it does what it's supposed to.

Leonard
Sales in USA
Medizinische Geräte, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great platform, very functional.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The Deal Center interface is helpful (especially the warnings) in bringing my attention to deals at risk and the topics are helpful as we try to build out education modules for our customers.

Vorteile:

I use it with my team for weekly calls and deal reviews. I was surprised at the usefulness of the new Deal Center when integrated with Hubspot. I'm a visual personal and seeing our frequency of interactions with our customers in real-time brought great insight.

Nachteile:

We work with a lot of folk who have heavy accents and the transcription has a tough time with those people. Even as a native-English speaker, certain industry-specific words don't get transcribed and I'd like to be able to have the platform "learn" those words to help with accuracy.

Tina
Customer Success Team Lead in Armenien
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

My Experience with Wingman

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Have used the product already 2 months and overall I am happy. So far so good
Thanks for a nice, easy to use product

Vorteile:

Transcript part is the most important and useful feature, we are using when doing our calls. It makes the CSM job much easier

Nachteile:

Currently can't provide a relevant answer, as I have been using Wingman for almost 2 months. I will definitely provide feedback once I manage to make use of all other features