Was ist yellow.ai?

Yellow.ai is the worlds leading CX automation platform, enabling 700+ enterprises to deliver real-time support on web, mobile, and messaging services such as WhatsApp, FB. Enterprises can now self-serve 80% of queries and improve CSAT by 20%, by deploying an omnichannel chatbot in 100+ languages. For critical queries, seamlessly transfer to a human agent. Integrate a chatbot atop your CRM or solve customer queries in real-time. Switch to the future of live chat software.

Wer verwendet yellow.ai?

Utility, Manufacturing, Gaming, QSR, Finance, IT, Education, Media & Entertainment, HR, Sales, Marketing, ITSM, Customer Support, Banking, Retail, Travel & Hospitality, Telecom, Airlines

Wo kann yellow.ai bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Bitonic Technology Labs
  • Ansässig in Bangalore, Karnataka, Indien
  • 2016 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Brasilien, Indien, Indonesien, Japan und 9 weitere

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Über den Anbieter

  • Bitonic Technology Labs
  • Ansässig in Bangalore, Karnataka, Indien
  • 2016 gegründet
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yellow.ai Funktionen

  • Automatische Antworten
  • Benchmarking
  • Berichterstattung / Analyse
  • Chatbot
  • Code-Free Development
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Feedback-Management
  • Fragenkatalog
  • Geotargeting
  • KI/Maschinelles Lernen
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Mehrsprachig
  • Mitarbeiteranerkennung
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Proaktiver Chat
  • Pulsbefragungen
  • Spracherkennung
  • Transfer / Weiterleitung
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Verarbeitung natürlicher Sprache
  • Vorkonfigurierte Bots
  • Websitebesucher-Nachverfolgung

Alternativen für yellow.ai

8x8 Asia is a leading provider of real-time cloud communications using SMS, Chat Apps, Video Interaction and Voice solutions.
Eine umfassende Kundenerfahrungsplattform, um durch Bewertungen gefunden zu werden, via Textnachrichten ausgewählt zu werden und das beste Unternehmen zu sein.
INSIDE von Powerfronts ist eine Omni-Channel-Kundendienstsoftware, die persönliche Erlebnisse nahtlos online repliziert.
Unternehmen erhalten kostengünstige dialogorientierte KI-Lösungen für Chat, E-Mail und Sprache zur Transformation der Interaktion mit ihren Kunden. Erfahre mehr über Enterprise Bot
Vergic Engage ist eine digitale Engagement-Plattform, die Live-Chat, Chatbots, Video/Voice, Socials basierend auf dem Kundenwert anbietet.
The Unified Customer Experience Management Platform
Plattform für die Erstellung von intelligenten virtuellen Assistenten und Chatbots mit Natural Language Understanding, die keinen Code erfordert.
LivePerson ist führend im Bereich Live-Chat- und Messaging-Lösungen, die den Umsatz steigern und die Kund*innenbetreuung verbessern.
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
Trusted by more than 1 million users, WorkLLama enables you to efficiently find, engage, hire, and retain top talent.
Quiq verkauft Messaging- und Live-Chat-Lösungen, um Unternehmen und Verbraucher dabei zu unterstützen, über digitale Kanäle zu interagieren.
Our suite of applications & functional integration platform helps you organize, integrate, and communicate with a unified experience.
Setze den Kundendienst in den Mittelpunkt deines Unternehmens. Mache Agenten produktiver, Manager wirkungsstärker und gib Kunden mehr Entscheidungsbefugnis.

Bewertungen über yellow.ai

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
34%
1
3%
Prafulla P.
Prafulla P.
Senior Manager - Operations in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A perfect solution for operational efficiency

5 vor 2 Jahren

Vorteile:

A major chunk of the incoming volume is handled by the bot itself. Only interactions which absolutely require human interactions are routed to the operations team, This has increased efficiency multifolds

Nachteile:

Bit more features into the live chat agent dashboard and more focus on reports.

Mirza J.
E-Commerce Supervisor in Saudi-Arabien
Einzelhandel, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Yellow.ai Assessment - Conversational Commerce & Live Agent System

5 vor 3 Monaten

Kommentare: The Overall experience was great and truly outstanding. All the integrations between Yellow.ai platform and our E-commerce system has been done smoothly handled by professional team from Yellow.ai. Since our company is new to Conversational Commerce and live agent system, working with Yellow.ai team has allowed us to gain understanding of its value to our brand and be able to apply this features smoothly in our business.

Vorteile:

Easy to use, User friendly. Customer Segmentations can be done easily. All in one platform to for customer support. Able to run WhatsApp campaigns smoothly.

Nachteile:

It is hard to say since we our overall experience was good with Yellow.ai platform and their team. In the start we face some issue when running the campaign since it was in a early stage but after that no issues were faced.

Abhay R.
Abhay R.
CEO in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

They make it impossible to leave

1 vor 7 Monaten

Kommentare: They have been making it very hard to move on. They hold your WhatsApp number and make it very cumbersome to migrate to anyone else. Simple requests take days to get a response. They have some much red tape. We have been trying to leave for days now, and nothing has moved. It's best to avoid them.

Vorteile:

It really isn't any better than the competition in any way

Nachteile:

Not a stable platform. They have outages often, ruining our SLAs every now and then.

Verifizierter Rezensent
CEO and Cofounder in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Platform that can fuel conversational commerce

4 vor 10 Monaten

Vorteile:

Ease of setup, and good API support for integration.

Nachteile:

Console design, analytics and the mobile platform can get better

Arvind T.
Head of Transformation Projects in Vereinigte Arabische Emirate
Essen & Trinken, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to deploy multi channel conversational AI

5 vor 3 Monaten

Kommentare: We embarked on a journey to be omni-present across multiple digital touch points with our customers. This aspiration needed to be balanced without adding unjustifiable headcount. We partnered with Yellow, who introduced us to conversational AI. This has opened up opportunities in revenue gen, customer service and grievance management using a single deployment, rather than having disparate tools, all hastily put together by archaic integrations architectures

Vorteile:

Multi-language/ multi channel support, ease of design and deployment, solid implementation and customer success teams.

Nachteile:

Reporting dashboard and logins can be better on UX