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Was ist Upflow?

Upflow ist eine Debitoren- und Forderungseinzugssoftware, die B2B-Unternehmen hilft, ihr Inkasso zu verbessern.

Upflow verbindet sich mit einem Klick mit deinem Abrechnungssystem (QuickBooks, Xero, Chargebee, Strip Billing, Netsuite).

Die Software bietet dir umfangreiche Analysen – Fristigkeitsanalyse, DSO (Days Sales Outstanding) usw. – und ermöglicht es dir, systematische und dennoch personalisierte Zahlungserinnerungen einzurichten, damit deine Kunden pünktlich zahlen.

Mit Upflow kannst du deine unbezahlten Rechnungen verfolgen und schneller bezahlt werden.

Wer verwendet Upflow?

B2B-Unternehmen in den USA und Europa.

Wo kann Upflow bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Upflow
  • Ansässig in Walnut, USA
  • 2018 gegründet

Support für Upflow

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 203 weitere

Sprachen

Englisch, Französisch

Upflow Kosten

Startpreis:

440,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Upflow bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Upflow ist ab 440,00 $/Monat verfügbar.

Über den Anbieter

  • Upflow
  • Ansässig in Walnut, USA
  • 2018 gegründet

Support für Upflow

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 203 weitere

Sprachen

Englisch, Französisch

Upflow – Videos und Bilder

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Videos zu Upflow
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Upflow Funktionen

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Automatisierte Bekanntmachungen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Datensicherheit
  • Debit-/Kreditkartenverarbeitung
  • Debitorenbuch
  • Drittanbieter-Integration
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Kundenaussagen
  • Kundenmanagement
  • Mehrere Zahlungsmöglichkeiten
  • Mobile Zahlungen
  • Online-Zahlungen
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zahlungseinzug

Alternativen für Upflow

Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
CasetrackerLaw wurde von und für Inkassoanwaltskanzleien, -agenturen und -unternehmen entwickelt, um den Inkassoprozess zu optimieren.
Cloudbasierte Anwendung, die sich in jede Buchhaltungssoftware integrieren lässt und Mahnprozesse rationalisiert und automatisiert.
Französischsprachige Online-Software für die Debitorenverwaltung. Zu den Funktionen gehören Echtzeitüberwachung, Erinnerungen und Bankabgleich.
Die All-in-one-Plattform für die Umsatzbeschleunigung, Artiva RM, bietet dir bessere Einziehungsraten, eine kürzere Rückgewinnungszeit und eine höhere Agentenproduktivität.
Fusebill bietet eine flexible Abonnementabrechnungs- und Verwaltungssoftware, mit der Unternehmen jede Wachstumsphase skalieren können.
NetSuite, das führende Cloud-ERP, bietet Transparenz und Kontrolle, um mit intelligenten Entscheidungen schnell zu wachsen. Erfahre mehr über NetSuite
Verwalte und erweitere dein Geschäft mit einer App, die alles erledigt. Vermeide lang andauernde Telefonate und langwierige Dokumentenbearbeitung. Schreibe stattdessen Kundenloyalität groß.
Esker ist eine globale Cloud-Plattform zur Automatisierung von Dokumentenprozessen im gesamten Cash-Conversion-Cycle.

Bewertungen über Upflow

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
79%
4
21%
Thomas
Thomas
CFO in Luxemburg
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Großhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

What an impressive software !

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We gained a lot of time to send reminders to customers and most important we empower the sales rep/assistant with the importance of obtaining cash.

Vorteile:

The software has been efficiently implemented (only a few weeks of work from both sides - Upflow and our software). In our company, sales representatives/assistant are in charge of using Upflow and they are all impressed by the time gained using this tool. Upflow team is always available for new developments allowing us to continue gaining time and efficiently.

Nachteile:

More integration with our software will be always interesting. We continue to have regular contacts with Upflow team to have new improvements.

Antwort von Upflow

vor 2 Jahren

Hey Thomas, As you probably already know, we can do so much more with our integrations now. For instance, you can import, in real-time, Custom fields from your billing software of choice and use them in Upflow to customize your collection and filter your analytics even more. Thanks a lot for all your feedback and our constructive discussions to make sur Upflow always brings the best for its customers and yours. What's even cooler is that since your comment (march 2020), we've added a few integrations: Netsuite, Chargebeen, Xero, and Zuora. And we're not stopping there ;) Feel free to contact us again to set it up and offer new inputs: we love them. Talk soon The Upflow team

Charlène
Sales Administrative in Frankreich
Elektrische/elektronische Fertigung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great discovery!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We have so much more customer feedback than before, we can see who is receiving and opening emails and who is not.
we have a good relationship with the client, even if it is a collection process

Vorteile:

It is very easy to use, it does not require a very good knowledge of software. It has a clear home page, you can see in a few clicks what you have to do, who has not yet paid, who needs a different reminder, etc...

Nachteile:

It is quite difficult, at the beginning, to put the email in each invoice sending.

Antwort von Upflow

vor 2 Jahren

Hello Charlène, We're very happy to know that Upflow has allowed you to improve your collection performance and your relationships with your customers at the same time. Were you talking about customizing the email actions? If yes, you are provided with a template workflow to use and adjust. Let us know if we understood you well. Talk soon The Upflow team

MAUD
OFFICE MANAGER in Frankreich
E-Learning, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Upflow review

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Easy to use and a very reactive customer service.

Nachteile:

sometimes the robot dont read the customer name on the invoice so we need to complete it ourself.

Antwort von Upflow

vor 4 Jahren

Hi Maud ! Thanks a lot for this review, we are very happy to count you as one of our first early user. Invoice/Customer linking based on the customer name is sometimes tricky. We recommend to use a unique customer id which is more robust. Let us know if you want to implement it ! Upflow team

Anaïs
Finance Ops Manager in Frankreich
Personalbeschaffung & -besetzung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Tested and approved!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The main impact of using Upflow is the reduction of our DSO, we have gain about 15 DSO days since we implemented Upflow (with an increasing number of invoices issued).

Vorteile:

Upflow has been a great help for us to save time and reduce our DSO. The platform is easy to use and to implement, we could easily connect it with our existing tools and processes (or replace some of them) and it is now one of our finance team's most widely used tools on a daily basis. Features we appreciate most is the centralization of recovery actions (based on customized recovery "workflows"), a precious help to make sure you don't miss out on any unpaid invoice, and the possibility to have analytics. The team is also very reactive and eager to collect feedbacks and continuously improve the platform!

Nachteile:

I would say that all our recents feedbacks have already been implemented. It could maybe be great if we could customise the platform and datas even more (e.g. add "tags" to sort our customers by industries)

Antwort von Upflow

vor 2 Jahren

Hello and thank you Anais! It's good to read that from the fast and easy implementation to the integration and daily usage, you are reaping the benefits of Upflow with a much reduced DSO and a lot of time saved. It's also great to see that you were able to keep improving your DSO while growing your business. Upflow is made to scale with you. As for the customization, I'm sure you've paid close attention to our recent releases and know that you can now import custom fields from your tool and use the tags that most fit your business. Can't wait for your next review ;) The Upflow team

Yuliya
Secretary in Belgien
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

User's opinium

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

* Helps quickly send the reminders * Easy to sort and store all the invoices * Easy to link each credit note to the appropriate invoice * Very helpful for audit and statistics in general * Excellent and fast service from the platform representative [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] * Saves a lot of time

Nachteile:

The only issue I have with Upflow is that our customers/agents often perceive my emails as a spam, seeing that my address is different: reminders@upflow.io

Antwort von Upflow

vor 4 Jahren

Hi Yuliya, thanks for the feedback! We heard you, and since June 2020, you can send emails from your own domain and own email address. Let's set that up together?