ServiceNow ITSM

ServiceNow ITSM

von ScienceSoft

(0)

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Kundenservice
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktinformationen

  • Gratis Testen Nein

Angaben zum Hersteller

  • ScienceSoft
  • https://www.scnsoft.com
  • Gegründet 1989

Über ServiceNow ITSM

ServiceNow ITSM provides users/customers with multiple channels to reach help desk specialists and enables companies to create user/customer self-service portals enriched with knowledge articles and chat bots. ServiceNow ITSM supports a configuration management database (CMDB), asset management features, automated categorization, routing, prioritization and escalation of tickets, automatic notifications and alerts, an intuitive workspace for help desk agents.

Spotlight_media_placeholder

ServiceNow ITSM Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Beliebte Produkte