Wer verwendet Intiveo?

Dental practices and Dental Support Organizations looking to improve patient engagement, reduce missed appointments, and increase revenue with timely, personalized patient communication.

Was ist Intiveo?

Complement your dental practice software with highly personalized patient communication including text, email, and voice reminders. Manual phone calls just don't work anymore. Put Intiveo reminders to work, and watch your appointment confirmations skyrocket. Boost your reputation online with automated review requests to customers. Increase revenue with automated recall reminders that keep your calendar full. Sign up for a customized demo and free 60-day trial.

Intiveo – Details

Intiveo

https://www.easymarkit.com

Gegründet 2010

Intiveo – Kostenübersicht

Intiveo bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Intiveo Funktionen

Patientenbindung Software
Fortschrittsverfolgung
Kollaboration
Mobiler Zugriff
Patientenportal
Patientenweiterbildung
Persönliche Gesundheitsakte
Pflegeplanung
Selbstorganisation
Terminplanung
Textnachrichtenversand
Anruferinnerungen
E-Mail Erinnerungen
Kalenderverwaltung
Nachverfolgen von Terminbestätigungen
Online-Buchung
SMS-Erinnerungen
Terminplanung
Umschuldung
Wiederkehrende Termine
Zahlungs-Erinnerungen
Automatisierte Terminplanung
Gruppen-Terminplanung
Kalender-Synchronisierung
Kundendatenbank
Mehrere Standorte
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Online-Zahlungen
Termin-Erinnerungen
Wiederkehrende Termine
Zimmerbuchungsverwaltung

Intiveo – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 10 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,8/5
Kundenservice
4,9/5
Funktionen
4,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Marytherese B.
Office Manager
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.10.2019

"Incredible Company"

Kommentare: This is an excellent company. It offers incredible customer service, pertaining to questions and concerns. They are prompt and truly get to the base of the concern in a caring and helpful way!

Vorteile: Easy to use. I can get messages remotely.

Nachteile: That we cannot accept photos from patients via text

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.10.2019
Coral W.
Receptionist
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.10.2019

"VERY USER FRIENDLY"

Vorteile: My favorite feature about EasyMarkit is how user friendly it is. Large buttons and large print. It's very clear how to move from one feature to another and it's easy to make changes to our customized messages. our patients love the text messaging service and our practice now uses text messaging a lot for communicating with patients to schedule appointments. The customer service is fantastic. Online questions are always answered very quickly and phone service is always so friendly. The tech team was able to adapt to our requests for how we would like to use the program for manually sending out messages rather than using their automated feature.

Nachteile: Hard to think of anything I don't like about EasyMarkit. The only thing would maybe be the lag that sometimes happens when switching between the chat and messaging. Not a huge deal. And very occasionally the chat is not updating so a current message may not come up right away.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.10.2019
Andrew R.
owner
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2019

"Works well"

Vorteile: simplicity of use, automated, minimal action required

Nachteile: no remote access, so you can cancel or adjust program if weather issues

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2019
Rebecca M.
receptionist
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.10.2019

"Easy Market Review"

Vorteile: I absolutely love how user friendly this software is. It is easy to navigate, and the support team is easily accessible if you should require help using the system. The support line has minimal wait times before you reach a rep for help. The max I've ever waited on line for a rep was 2 min. When you work in a busy office and have an issue with a software system there is nothing worse than having to wait in queue for over 10 minutes to reach a rep for help! I also love how you can mass email/text message your clients, great for when there is a policy change, change in operation hours, new promotions etc. Saves a ton of time and money in postage. Highly recommend!!!

Nachteile: No cons so far, very satisfied with the product and service!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.10.2019
Anne marie C.
Practice Administrator
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.10.2019

"EasyMarkit"

Kommentare: The efficiency of the software allows our administrative assistants to focus on the patients who are in the office and frees up valuable time to do other important tasks.
Patients love the reminders and the birthday wishes!

Vorteile: EasyMarkit is an all in one communication platform that you can easily personalize and customize. We appreciate the time saving advantage that EasyMarkit affords our front desk administration.

Nachteile: There is nothing we can think of to answer this question.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.10.2019