Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist DejaOffice PC CRM?

PC-basiertes CRM (Customer Relationship Management) mit Apps für Android und iPhone. Traditionelle On-Premise-CRM-Datenbank zur Verfolgung deiner Kundenhistorie und -planung. Kontakte, Kalender, Aufgaben, Notizen, Verlauf, Ausgaben. Multi-User-Planungskalender. Alles, was du auf deinem PC tust, kann in deinem Büro in Echtzeit geteilt und auch mit anderen Büros, Mobiltelefonen und Tablets synchronisiert werden. Enthält ein Outlook-Add-In. Die Pro-Version bietet Funktionen für die Einplanung mehrerer Nutzer.

Wer verwendet DejaOffice PC CRM?

Customer-Relationship-Manager-Tool für kleine Unternehmen, das dabei hilft, Kontakte, Kalender, Aufgaben und Notizen, die auf deinen Desktop-PCs gespeichert sind, mit anderen mobilen Geräten zu synchronisieren und zu verfolgen.

DejaOffice PC CRM Software - 1
DejaOffice PC CRM Software - 2

Du bist nicht sicher, ob DejaOffice PC CRM das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

DejaOffice PC CRM

DejaOffice PC CRM

4,2 (40)
69,95 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
16
Keine Integrationen gefunden
4,1 (40)
4,4 (40)
3,9 (40)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,90 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
167
80
4,5 (2.931)
4,4 (2.931)
4,4 (2.931)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu DejaOffice PC CRM

Pipedrive
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
Online-Buchung
Maximizer CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Act!
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Suchen / filtern
Microsoft Outlook
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
E-Mail-Überwachung
Inbox-Management
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Nimble
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen
EngageBay CRM
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontaktmanagement
Marketing-Automatisierung
Freshsales
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management

Bewertungen über DejaOffice PC CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
45%
4
40%
3
10%
2
3%
1
3%
David
Owner in USA
Textilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Contact Managment System

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Simplicity. Have used the mobile app for a long time but switched over from Act on my computer. This gives me all I need.

Nachteile:

Have a little trouble get used to the process of putting the history in completed meetings, tasks, etc

Gary
Owner in USA
Textilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Deja Office vs ACT

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: i definitely like it very much. I can not say anything bad about the program. The management was very
kind to start me out with a reasonable price unlike ACT.
I might want to move up a notch to gain some of the features i had at ACT.

Vorteile:

Price and similar to ACT that I have been using for 12 years.

Nachteile:

The search is not always accurate. I lose information. I can not Email direct (I do not know how) I can not follow easy steps. I have to add i am 84 and still running my business in Textiles. I would pay to have someone come on my computer set up Document that will auto fill in the customer information. I would like to group my customers Products. I would like to pull up list by Town, State and have it ready to make calls while in that area. I am pretty sure I can but I can not seem to follow instructions well as they are written. I get discouraged and quit trying.

Robert
Airline Pilot in USA
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A necessary evil.

2,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I think I've said enough.

Vorteile:

User-unfriendly as it is, it's what I committed to as a replacement for my old Palm PDA. It retains most of the data...so that's good. But I wish I had time to shop for and switch to something more efficient and easy to learn.

Nachteile:

Oh, where do I start? I guess if I could pick one thing, it would be how cumbersome the desktop is to use. It is SO SLOW!!! On my Palm desktop, I could modify tasks, memos, etc. and the changes would take place instantly. With Deja, it's like having a bad internet connection even when it's only talking to my hard drive! "Dum-de-dum-de-dum..." And then when it's done thinking, if I've changed a category, for instance, it's jumped to the new category - which then necessitates my navigating back to where I was, and again, LLLLAAAAGGGGG. AAARRRGH!~ Cumbersome. Consistently frustrating. LET ME ADD - that one big reason I haven't sought help from customer service is how unpleasant my first experiences were trying to go that route. The agent I dealt with (or who dealt with me) was terribly condescending. Wouldn't let me finish describing my issue(s) before jumping in and unloading a bunch of mumbo-jumbo at me that usually ended with "must be a problem on your end."

Michael
Retired in UK
Finanzdienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

It gives me what I want

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The system is far simpler than the one I'd used for the previous twenty years, and took a little getting used to. However, now that I am used to it I find it very simple and straightforward to use.

Vorteile:

Inputting data is very simple, and the category filters are very useful. The installation and integration with my previous CRM system was simple and straightforward.

Nachteile:

I'm unable to create email and document templates in the way that I should. Got the impression that technical support didn't how how to fix it so gave up on it. I have worked out a way of achieving the odd letter, but don't know at this stage how to create an address list template for use with labels.

Dan
Engineer in USA
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Only thing that would do everything I needed without using Outlook

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

It works fairly well, although I needed to use tech support a few times: when I first got it and had to buy Companion Link to make it work, and a couple of times after that when there were Windows and / or DejaOffice upgrades.

Nachteile:

The Contacts portion constantly creates new Labels with the same name as existing labels. Sometimes these Labels (groups) are empty and sometimes they have some of that category's contacts. It's annoying and time consuming. I use Google contacts on the phone, and there seems to be some problem keeping everything straight between Google contacts and DejaOffice contacts. Perhaps I am just expecting too much from this software.