Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden
Was ist Zenya?
Dokumentenmanagement, Vorfallmanagement, Risikomanagement und Micro-Learning-Software. Übersichtliche Dashboards zur Überwachung der Qualität.
Wer verwendet Zenya?
Diese Lösungen helfen Unternehmen und Organisationen in allen Branchen (vom Gesundheitswesen bis hin zur Industrie), Faktoren wie Qualität, Sicherheit, Umwelt und Wohlbefinden von Menschen zu gewährleisten.
Du bist nicht sicher, ob Zenya das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Zenya
Bewertungen über Zenya
Always up to date.
Kommentare: My overall experience is quiete good. There are more pro's than cons.
Vorteile:
To have all documents in one place. Never have a doubt if you are working with the latest version.
Nachteile:
Sometimes it is quite complex to change documents.
find quality documents in a central place
Vorteile:
No more searching for qualitiy documents at several places. Everything is at hand at one central place in the latest version. I love making notes in the software for the document author to improve documents easily.
Nachteile:
At times it can be tricky to find documents. It is important that the administrator\author selects the right search terms for documents.
user Zenya
Vorteile:
We use Zenya for our Quality handbook. It is usefull to have all the documents together in one software.
Nachteile:
Hard to find related documents, not very intuitive in creating documents.