Wer nutzt diese Software?

Infor provides industry-specific cloud solutions for leading hotels, resorts and gaming properties in the hospitality space, from single locations to multi-unit properties around the globe.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 3.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 2 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
  • Training Persönlich
    Webinare
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • Infor
  • https://www.infor.com/products/hms
  • Gegründet 2010

Über Infor HMS

Infor Hospitality Management Solution (HMS) is a cloud-based hotel property management system with the flexibility, security, efficiency, and mobile capabilities to deliver a great guest experience. With HMS property management software, employees gain access to actionable information about guests and prospects to quickly assess each booking and provide a rich experience that builds loyalty and keeps valued guests coming back for more.

Infor HMS Funktionen

  • CRM
  • Catering
  • Einzelne Immobilie
  • Ferien-Vermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt
  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • CRM
  • Drittpartei-Buchung
  • Gruppenreservierungen
  • Kundenbetreuung
  • Raten-Management
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Die hilfreichsten Reviews für Infor HMS

True Cloud PMS

Bewertet am 3.10.2018
Verifizierter Rezensent
IT Manager Australia
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Infor HMS is a progress PMS solution, where new enhancements are released every quarter. Initially, our experience's were not great in 2016, as HMS was somewhat lacking in features. In 2018, we have integrated practically all our system's in Infor HMS, delivering best in Class functionality. Paperless check-in via IPad is the best product out there.
Housekeeping Mobility, saves your business 12 thousand a year, as its included FOC!
New check-in app allow's you to provide VIP Check-in Expierence like no other!

Nachteile: The new enhancement's do come in wave's, and mandatory. Takeup of new changes can be quite challenging to some.

HMS uploaded new features. Not too crazy about it.

Bewertet am 12.2.2018
Marianna M.
guest services
Gastgewerbe, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It is easy system as opposed to other programs I have worked on. Also I can log into program from home, or other window options.

Vorteile: The drop menus are self explanatory. Functionality is easy to work the program . Easy to log into the system from different windows.

Nachteile: Not crazy about printing or separate folios. The screen does not show what you want to immediately print. And there is a long pause when printing.

Expensive

Bewertet am 11.10.2017
Astrid H.
Manager
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Would like to upgrade to something else, but finding it difficult to find system with just the right amount of features as this one.

Vorteile: Reliable in performance, friendly support team, unique in that it offers features other programs don't.

Nachteile: No longer caters to smaller hotels. Using an old (2006) version called Portfolio at the moment, but I'm stuck in the past, as there are no upgrades/alternative options available.

Waste of time

Bewertet am 11.1.2018
Perrine L.
Front office manager
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: You can choose a lot of different options to personnalize HMS for you hôtel.
The support is always friendly as I have to contact them almost every day (which is not a good point of course).

Nachteile: I use HMS since less than 6 months and I already regret my last software. Never seen a software so slow. Be patient, very very patient and ask your customers to be too.
Too much crashs on the system, the support knows some of them but they can't do anything about it...
Updates at any time without informations so you can't work for a moment and you don't even know what was the updates. Who made it, seriously ? Someone who's never at the front desk, for sure ! Sorry if there's mistakes, english is not my birth tongue.
If you have to change your software, definitely don't choose HMS. Infor needs to improve and works a lot on it !!

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