Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Apostle?

Leistungsstarke Social-Selling-Plattform, mit der du deine Mitarbeitenden aktivieren kannst, authentische Inhalte in den sozialen Medien zu erstellen und zu teilen, um die Online-Verkäufe zu steigern. Verwalten alle Social-Media-Kanäle und Social-Seller deines Unternehmens auf einer einzigen, nutzerfreundlichen Plattform. Mehr als 1000 KMUs und Unternehmen nutzen Apostle, um ihre Markenreichweite zu erhöhen, Leads zu generieren und ihre Online-Verkäufe zu steigern. Buche eine Demo, teste die Plattform kostenlos, und lass dein Geschäft wachsen.

Wer verwendet Apostle?

Über 1000 KMUs und Unternehmen vertrauen darauf, dass ihre Social Selling- und Social Recruitment-Strategie optimiert wird, indem ihre Online-Sichtbarkeit verbessert und Markenbotschafter auf einfache Weise aktiviert werden.

Apostle Software - 1
Apostle Software - 2
Apostle Software - 3
Apostle Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Apostle das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Apostle

Apostle

4,3 (20)
199,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
60
1
4,3 (20)
4,3 (20)
4,8 (20)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
500,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
105
5
4,6 (24)
4,2 (24)
4,9 (24)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Apostle

Ambassify
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Kommunikationsmanagement
Social-Media-Integration
Hootsuite
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Nachterminierung
Social-Media-Integration
Coosto
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Kampagnenanalysen
Social-Media-Integration
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
facelift
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Social-Media-Integration
Verwaltung mehrerer Konten
niikiis
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeitereinsatzplanung
Online-Zeiterfassung
Sociabble
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Dashboard
Mitarbeitermanagement
MangoApps
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wissensbasis-Management

Bewertungen über Apostle

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
30%
4
70%
Lester
Lester
Marketing and communication in Niederlande
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Accessible, realible and easy!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I like Apostle, they are friendly, professional and they really do listen. The software is great, easy and had an positive effect on our social media platforms.

Vorteile:

Everybody can use Apostle. You don't have to be an online-marketing expert or IT expert. This goes for the management role and the user rol. You can post, share and edit posts in a matter of second. Another great option is the option to select groups per post. This makes every post relevant for every group.

Nachteile:

That you can't select your own relevant hours/days for a post/message. But I know they are working on that feature. Another postive aspect, they really do listen to customers.

Na Rae
Senior Recruiter /Business Development in Niederlande
Personalbeschaffung & -besetzung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Increasing online visibility via social media

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Apostle has supported us in increasing our online visibility via social media. Together we set up a social media strategy and they provide us guidance in creating and posting interesting social media posts for our target audiences. As a result, the whole team is engaged/involed in being active on social media. Furthermore they supported us in making short corporate movies and Facebook campaigns.

Vorteile:

- Apostle software is very user friendly - All colleagues can submit subjects, pictures and/or messages and Apostle creates and schedules an attractive post based on our input. - Apostle distributes the posts among the team members so everyone is active on social media

Nachteile:

- Software shows the turnover rate (if a colleague shares the proposed post), but it would also be very interesting to see the social media impact (e.g. how many views/likes). - Currently tagging and adjusting a post are still extra manual steps on the social media platform. It would be nice if this can be incorporated in the software.

Walter
Walter
Marketing Program Manager in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Druck, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use product with a promising future

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The support staff is responsive. Sometimes they are able to fix problems in a few days. Sometimes it takes longer, depending on the complexity of the fix.
I feel that our suggestions for new features are taken seriously. Although, implementation can take a while, as with any software solution.

Vorteile:

We were looking for a software that would be super simple for our colleagues to use for Employee Advocacy. Everyone who has used it says that it is much easier than any other method they use for posting. In the beginning we offered training workshops to onboard new users. But, people told us they did not need it. So, we stopped offering them and have received no complaints. It is also flexible enough for us to organise users by product group, language and country. We also like the reporting capability.

Nachteile:

We have a complex set-up involving multiple product groups, multiple countries and multiple languages. Managing the posts to make sure each user gets the right post with the right customer journey in the right language and the right website can sometimes be cumbersome. We would like to have all the features of the Android app also available on the iOS versions of the app.

Rianne
Marketeer in Niederlande
Möbel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very helpfull platform to promote your company. with great service and

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We see that our employees are much more active on social media. They get more respons than before. And they like to make a personal brand for themselves. It also leeds to more brand awareness.

Vorteile:

The software is helping our employees to set up a personal brand and promote our company on social media. After you've explained how to use the app, it is very easy in use. Apostle has a very good service. When you start using their software, they will check up on how it goes and they go through the Reports with you. Further, it's nice that you can plan when the content gets introduced to the employees.

Nachteile:

There are a couple of features that we are missing in the first version, but Apostle is already working on it. It would be nice if you could tag people in your message. And we would like to see the Reports per person. That would be great additions.

Ferdi
Co-owner Marketing agency in Niederlande
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easiest way to engage employees & customers and social reach optimization

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The ease with which the ambassadors can share a social message. Thanks to the Apostle app and the connection to social media channels, one push of a button is enough to share a message with a qualitatively strong and much larger social network. Because of the ease of use, it is ideal to implement within your social strategy.

Nachteile:

The graphical possibilities for a social media editor can still be improved. This is currently being further developed.