Was ist Apostle?

Apostle is a social marketing company with a strong social character. We provide powerful software and additional services to activate your employees as brand ambassadors on social media. Apostle's distinctive character lies in the application of the Social shift methodology and the authentic approach.

Wer verwendet Apostle?

businesslike provision of services, health care, education, franchise, retail, consultancy

Wo kann Apostle bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Apostle
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Niederlande

Sprachen

Englisch, Französisch, Niederländisch

Über den Anbieter

  • Apostle
  • 2013 gegründet
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Apostle – Videos und Bilder

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Videos zu Apostle
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Apostle

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250,00 $/Monat
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49,00 $/Monat
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Gratis Testen

Apostle Funktionen

  • Aktionsmanagement
  • Anwaltsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Content-Management
  • Dashboard
  • Engagement-Tracking
  • Feedback-Management
  • Gamification
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Lead-Engagement
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiter-Engagement
  • Mitarbeiteranerkennung
  • Mobiler Zugriff
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Teilen in sozialen Medien

Alternativen für Apostle

Our suite of applications & functional integration platform helps you organize, integrate, and communicate with a unified experience.
A feature rich employee communication and engagement platform for mobile apps, intranets, digital displays and emails.
Mit niikiis, der Onboarding-Plattform, kannst du Zeit und Geld sparen und das Engagement auf allen Ebenen deines Unternehmens fördern.
Plattform für Social Selling und Employee Advocacy, die deinen Mitarbeitern dabei helfen soll, starke Vermarkter, Verkäufer und Personalvermittler zu werden.
Action-focused tools for those shaping the future: nonprofits, politics, advocacy groups & citizen-driven organisation.
yawave ist eine Cloud-basierte User Interaction Suite, die Content und User miteinander verbindet.
Dynamic Signal's Employee Communication and Engagement Platform connects organizations with their most valued asset their employees.
Bring a dynamic learning environment to your people. Promote an active and independent learning environment giving employees the opport
Zoho CRM bietet Unternehmen eine komplette Lösung für das Kundenbeziehung-Lebenszyklus-Management Erfahre mehr über Zoho CRM
Zendesk ermöglicht Unternehmen, Support zu bieten, mit Selbstbedienung zu skalieren und sich durch proaktives Engagement zu differenzieren. Erfahre mehr über Zendesk
Freshdesk ist eine nutzerfreundliche Kundendienstsoftware, die über 40.000 Unternehmen dabei unterstützt, herausragende Kundenerlebnisse zu schaffen. Erfahre mehr über Freshdesk
Eine umfassende Kundenerfahrungsplattform, um durch Bewertungen gefunden zu werden, via Textnachrichten ausgewählt zu werden und das beste Unternehmen zu sein.
EngageBay ist ein All-in-one-CRM mit Marketing-, Vertriebs- und Serviceautomatisierungsfunktionen in einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über EngageBay

Bewertungen über Apostle

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4 (9)
Benutzerfreundlichkeit
3,9 (9)
Kundenservice
4,8 (9)
Funktionen
3,7 (9)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2 (9)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
44%
4
56%
Kiki A.
Grafisch vormgever in Niederlande
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Erg fijn programma, heeft mijn werk een stuk makkelijker gemaakt!

5,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

Je hebt veel opties die je kan instellen, maar het is vooral super fijn dat je in 1 programma alles kan inplannen. Dat scheelt ons een hoop tijd & gedoe.

Nachteile:

Wat wij jammer vonden is dat het nog niet mogelijk was om direct ook Instagram te kunnen plaatsen. Maar als het goed is is dat binnenkort wel mogelijk :).

Bas V.
Online marketing coördinator in Niederlande
Unternehmensberatung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Perfecte combinatie tussen motiveren personeel en tools

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Vriendelijke aanpakkers die geloven in hun product en visie.

Vorteile:

Een middel om medewerkers eenvoudig berichten te laten delen. Een directe link met de persoonlijke social media om direct het bericht te kunnen plaatsen. In de beginfase was dat alles wat nodig was, naarmate het programma vorm krijgt komen er meer aspecten bij kijken. Bijvoorbeeld; gamification, contentplanning, berichten verdeling. Deze zijn in ontwikkeling en bij lancering een verhoging van gebruiksgemak. Dit komt altijd het bedrijfsdoel ten goede.

Nachteile:

Complicaties en bugs. Toch door grondige testing sluipt er wel eens wat bij in. Ik neem het ze ook niet kwalijk, maar de eindgebruiker is al snel bezwaard om het in het vervolg te gebruiken. Juist die personen die hard nodig zijn om het bedrijfsdoel te halen.

Walter Y.
Walter Y.
Marketing Program Manager in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Druck, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use product with a promising future

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The support staff is responsive. Sometimes they are able to fix problems in a few days. Sometimes it takes longer, depending on the complexity of the fix.
I feel that our suggestions for new features are taken seriously. Although, implementation can take a while, as with any software solution.

Vorteile:

We were looking for a software that would be super simple for our colleagues to use for Employee Advocacy. Everyone who has used it says that it is much easier than any other method they use for posting. In the beginning we offered training workshops to onboard new users. But, people told us they did not need it. So, we stopped offering them and have received no complaints. It is also flexible enough for us to organise users by product group, language and country. We also like the reporting capability.

Nachteile:

We have a complex set-up involving multiple product groups, multiple countries and multiple languages. Managing the posts to make sure each user gets the right post with the right customer journey in the right language and the right website can sometimes be cumbersome. We would like to have all the features of the Android app also available on the iOS versions of the app.

Melike K.
Sales & Marketing in Niederlande
Professionelles Training & Coaching, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Perfecte partij om je online bereik te vergroten!

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Apostle is heel fijn om binnen een organisatie de 'social shift' te maken. Om iedereen bewust te maken van de online zichtbaarheid van het bedrijf waar je werkt. Om gemakkelijk verhalen te delen met je netwerk.
De medewerkers van Apostle zijn erg, vriendelijk, behulpzaam en reageren snel op issues!

Vorteile:

-Het klaarzetten van berichten voor collega's -Makkelijk in gebruik -Integratie met bestaande bedrijfsprocessen is eenvoudig

Nachteile:

-De berichtgeving in de app kan verbeterd worden (geen melding als je geen connectie meer hebt met Linkedin) -Het is niet heel makkelijk te zien dat je nog openstaande berichten hebt om te delen

Maxime P.
Digital Marketing Officer in Frankreich
Sport, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Shimano France

4,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Quite a nice product but need improvement, [SENSITIVE CONTENT] know a lot of them 😜

Vorteile:

Quite easy to create a post and send it. But not easy to track the data per post. We don't have all data from all dealers (some of them have no data).

Nachteile:

- KPIs per post (clic in a post and see quickly the turnover, the engagement) - Be able to select a timerange when the post need to be scheduled. If the dealer publish the post after the timerange, the post don't have to be in their socialmedia (for exemple if we do a post for a specific race, their is no interest to post it 2 months after) - Upload a galery where admin / dealers can find pictures / content and use it when they need it