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Was ist Apostle?

Leistungsstarke Social-Selling-Plattform, mit der du deine Mitarbeitenden aktivieren kannst, authentische Inhalte in den sozialen Medien zu erstellen und zu teilen, um die Online-Verkäufe zu steigern. Verwalten alle Social-Media-Kanäle und Social-Seller deines Unternehmens auf einer einzigen, nutzerfreundlichen Plattform. Mehr als 1000 KMUs und Unternehmen nutzen Apostle, um ihre Markenreichweite zu erhöhen, Leads zu generieren und ihre Online-Verkäufe zu steigern. Buche eine Demo, teste die Plattform kostenlos, und lass dein Geschäft wachsen.

Wer verwendet Apostle?

Über 1000 KMUs und Unternehmen vertrauen darauf, dass ihre Social Selling- und Social Recruitment-Strategie optimiert wird, indem ihre Online-Sichtbarkeit verbessert und Markenbotschafter auf einfache Weise aktiviert werden.

Apostle Software - 1
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Apostle Software - 3
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Apostle

Apostle

4,3 (20)
159,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
57
4
4,3 (20)
4,3 (20)
4,8 (20)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
99,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
141
119
4,3 (3.796)
4,1 (3.796)
4,2 (3.796)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Apostle

Hootsuite
Am besten bewertete Funktionen
Nachterminierung
Social-Media-Integration
Verwaltung mehrerer Konten
Coosto
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Nachterminierung
Social-Media-Integration
facelift
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Social-Media-Integration
Verwaltung mehrerer Konten
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Online-Abrechnung
Prävention von Zahlungsbetrug
Spam-Blockierung
Influitive
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Segmentierung
Social-Media-Integration
Oktopost
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Nachterminierung
Verwaltung mehrerer Konten
Adhook
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Content-Management
Verwaltung mehrerer Konten
Local Siren
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
Kampagnenmanagement
Widgets

Bewertungen über Apostle

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
30%
4
70%
Lester
Lester
Marketing and communication in Niederlande
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Accessible, realible and easy!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I like Apostle, they are friendly, professional and they really do listen. The software is great, easy and had an positive effect on our social media platforms.

Vorteile:

Everybody can use Apostle. You don't have to be an online-marketing expert or IT expert. This goes for the management role and the user rol. You can post, share and edit posts in a matter of second. Another great option is the option to select groups per post. This makes every post relevant for every group.

Nachteile:

That you can't select your own relevant hours/days for a post/message. But I know they are working on that feature. Another postive aspect, they really do listen to customers.

Oscar
Specialist Marketingcommunicatie in Niederlande
Finanzdienstleistungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Apostlen is the new verb within our company

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I used Apostle by the company I worked before Schouten Zekerheid. And when I was on board by SZ I heard that they had a Whatsapp group in which they put a message with the order to like it on LinkedIn. We all now the algorithm is changed their to the reach of their messages where very low. So I introduced Apostle and from the beginning it was a great succes. A lot of co-workers are asking for more messages, and a few sent in new messages for us. That's fase 2 of the project. But Apostle works great.

Vorteile:

It is so easy to use. We make a lot of different messages and we propose them to our co-workers and with one click on the button in the app they have the message on their personal timeline.

Nachteile:

We can only use one photo in our messages. So sometimes that's too few. And when you put a hyperlink in to the message you will have to close that with a point. Sometimes we have a message with a lot of hyperlinks and you will see the points in the messages. We don't like that, but oke it's a small thing.

Maxime
Digital Marketing Officer in Frankreich
Sport, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Shimano France

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Quite a nice product but need improvement, [SENSITIVE CONTENT] know a lot of them 😜

Vorteile:

Quite easy to create a post and send it. But not easy to track the data per post. We don't have all data from all dealers (some of them have no data).

Nachteile:

- KPIs per post (clic in a post and see quickly the turnover, the engagement) - Be able to select a timerange when the post need to be scheduled. If the dealer publish the post after the timerange, the post don't have to be in their socialmedia (for exemple if we do a post for a specific race, their is no interest to post it 2 months after) - Upload a galery where admin / dealers can find pictures / content and use it when they need it

Esmee
Marketeer in Niederlande
Anwaltskanzlei, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Social media made accassible for the whole company

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

I was searching for a way to get our lawyers more active on social media. This was THE answer. It is easy to use, even for the empoloyees that don't have an Apostle account yet but want to share 1 thing. They have the possibility to adjust posts to their liking and it gives them more interests in their online social media status over all. The software is easty to adopt, to use and the helpdesk is super approachable.

Nachteile:

The fact that the tags in LinkedIn still have to be done in LinkedIn itself. So there's always a manual thing. Also I would like a communication possibility, a way to get feedback on the prepped post I suggested or ask them why they did or did not share something.

Rianne
Marketeer in Niederlande
Möbel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very helpfull platform to promote your company. with great service and

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We see that our employees are much more active on social media. They get more respons than before. And they like to make a personal brand for themselves. It also leeds to more brand awareness.

Vorteile:

The software is helping our employees to set up a personal brand and promote our company on social media. After you've explained how to use the app, it is very easy in use. Apostle has a very good service. When you start using their software, they will check up on how it goes and they go through the Reports with you. Further, it's nice that you can plan when the content gets introduced to the employees.

Nachteile:

There are a couple of features that we are missing in the first version, but Apostle is already working on it. It would be nice if you could tag people in your message. And we would like to see the Reports per person. That would be great additions.