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Was ist Dialpad?

Dialpad Sell ist ein effektiver Sales Dialer für Vertriebsorganisationen jeder Größe. Dialpad Sell bietet mehrere Funktionen für Echtzeit-Coaching und Coaching nach dem Verkaufsanruf, die die Effizienz steigern. Mit Funktionen wie Echtzeit-Empfehlungen werden Antworten auf häufige Interessentenfragen angezeigt, wenn bestimmte Schlüsselwörter während eines aktiven Anrufs genannt werden. Die unmittelbare Integration in andere wichtige Tools wie Salesforce, G Suite usw. führt zu einer genauen Aktivitätsprotokollierung, unabhängig davon, ob sich deine Arbeitskräfte im Büro oder im Außendienst befinden.

Wer verwendet Dialpad?

Unternehmen jeder Größe, die die Effizienz ihrer Arbeitskräfte steigern und die Anlaufzeiten verkürzen möchten.

Dialpad Software - 1
Dialpad Software - 2
Dialpad Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Dialpad das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Dialpad

Dialpad

4,3 (516)
15,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
80
8
4,4 (516)
4,2 (516)
4,1 (516)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
55,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
183
245
4,3 (3.848)
4,2 (3.848)
4,3 (3.848)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Dialpad

Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
OpsGenie
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Multi-Channel-Kommunikation
On-Call-Pläne
Freshcaller
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Berichterstattung / Analyse
8x8 X Series
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Line2 Pro
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
JustCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Computer Telephony Integration
VoIP-Verbindung
Twilio
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Massen-SMS
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Webex
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video

Bewertungen über Dialpad

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
53%
4
31%
3
9%
2
3%
1
4%
Erin
Executive Director
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy Transition. Great Ongoing

4,0 vor 3 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Jonatan
Jonatan
Supervisor in Kolumbien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Logistik & Lieferkette, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

An app that you would not stop using!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Quality, Dialpad talk not only allow us to answer and make calls, but we can use it to track every possible KPI and with that, keeping the quality of the service by auditing each interaction.

Vorteile:

Dialpad talk has several features but the most amazing one if Voice AI, it allows us to identify the matter of a call and lead us to analyze every interaction.

Nachteile:

Groups, we would like to have more control about groups of people created within the app, due to the current moment we are living (pandemic) we are more connected than ever, and people love personalizing their groups.

Russell
Russell
CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Artificial feature limitations soured my experience with Dialpad

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Once the port issues were resolved it is generally fine and easy to use, although I am disappointed that several basic features are excluded at the price we are paying, which is not exactly cheap compared to competitors. I may switch to a different to gain access to the features that Dialpad refuses to provide without spending more money.

Vorteile:

Native app is easy to use, and easy integration with Google Contacts makes dialing a snap. All users can dial out VoiceIntelligence transcripts are useful and automatically generated. The accuracy is about 80%, usually good enough to easily tell what was being discussed even if some of the words are transcribed incorrectly.

Nachteile:

The port experience was a disaster. There was a goof somewhere and this left me without the ability to receive or make phone calls on my business' primary phone number at either Dialpad or at my prior provider (Google Voice) and the support did not make me feel like fixing this was a priority for them, never providing updates. It eventually got fixed. The product has arbitrary and foolish feature limitations that feel unnecessary and petty. I am paying good money for this product and yet cannot access even a basic IVR because I am not an enterprise customer with more than 100 users. An IVR is absolutely basic functionality for a phone service with more than one user. We also cannot set holidays on our service because we need to be in a more expensive plan to do that.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Vernetzung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Calling Success

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Effective, dependable, and easy to use communication tool that improves teamwork and production.

Vorteile:

Precise transcription of calls in real time

Nachteile:

Dialpad has nothing that I dislike about it.

Graham
Director in UK
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

AVOID!!! THESE GUYS ARE VERGING ON SCAMMING HIDING BEHIND SMALLPRINT

1,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: VERY POOR - DO NOT BELIEVE THE HYPE. I SUSPECT THEY ARE FACING FINANCIAL DIFFICULTIES HENCE THESE VERY CUSTOMER HOSTILE TERMS

Vorteile:

Interface is slick compared to the previous product we used

Nachteile:

We started with 20 licenses and as our business grew we increased to 50. Now our business isnt as big and we're trying to reduce licenses back down to 20 and they continue to charge for 50 - I genuinely thought this was a mistake but NO! They legit think its ok to state that I can only reduce user count at contract renewal in 3 years! These terms were buried in the smallprint and their customer support is useless. Our supposed account manager just avoids us, the original sales person that neglected to tell us this very important detail has left the company. I am basically having thousands of dollars stolen from me by these absolute rogues - this is verging on criminal

Mike
Staffing Lead in USA
Personalbeschaffung & -besetzung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Love Dialpad and will never turn back!

5,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

I love the simplicity and ease of use that makes using Dialpad easier than using a normal landline office phone. It is easy to move throughout the app and explore all the features, and you can seamlessly move your calls throughout your office/organization with no hassle or extra steps. Whether you are using it for yourself or as an office/company phone system it is an effective tool that makes the crucial communication flawless and simple. 10/10 recommend

Nachteile:

I don't have anything bad to say about dialpad, except maybe adding a software that allows you to sent mass texts in a non-group text setting. Which to be fair, I am sure they probably have it and I just do not know how to use it though.