Was ist Dialpad?

Dialpad Sell ist ein effektiver Sales Dialer für Vertriebsorganisationen jeder Größe. Dialpad Sell bietet mehrere Funktionen für Echtzeit-Coaching und Coaching nach dem Verkaufsanruf, die die Effizienz steigern. Mit Funktionen wie Echtzeit-Empfehlungen werden Antworten auf häufige Interessentenfragen angezeigt, wenn bestimmte Schlüsselwörter während eines aktiven Anrufs genannt werden. Die unmittelbare Integration in andere wichtige Tools wie Salesforce, G Suite usw. führt zu einer genauen Aktivitätsprotokollierung, unabhängig davon, ob sich deine Arbeitskräfte im Büro oder im Außendienst befinden.

Wer verwendet Dialpad?

Unternehmen jeder Größe, die die Effizienz ihrer Arbeitskräfte steigern und die Anlaufzeiten verkürzen möchten.

Wo kann Dialpad bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Dialpad
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Japan, Kanada, Neuseeland, Vereinigte Staaten und 1 weitere

Sprachen

Englisch, Japanisch

Über den Anbieter

  • Dialpad
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2011 gegründet
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Dialpad – Videos und Bilder

Dialpad Software - 1
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Videos zu Dialpad
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Dialpad

15,00 $
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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19,95 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
14,99 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Dialpad Funktionen

  • Agenten-Schnittstelle
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Anrufüberwachung
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Audio / Video-Konferenzen
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Automatische Anrufannahme
  • Automatische Anrufverteilung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Automatisiertes Routing
  • Berichterstattung / Analyse
  • Beurteilung-Management
  • CRM
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Dateitransfer
  • Drittanbieter-Integration
  • Für kleine Unternehmen
  • IVR / Spracherkennung
  • Kollaboration mehrerer Nutzer
  • Konferenzschaltung
  • Kontaktmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Leistungsmanagement
  • Listen-Management
  • Live-Chat
  • Management der Anruflisten
  • Meeting-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Sprachübertragung
  • PBX
  • Power Dialer
  • SIP-Trunking
  • Spracherkennung
  • Trainingsmanagement
  • Umleitung der Anrufe
  • Videokonferenzen
  • VoIP-Verbindung
  • Voice-Mail
  • Voicemail-Transkription
  • Warteschlangenmanagement
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

Alternativen für Dialpad

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Bewertungen über Dialpad

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
54%
4
33%
3
9%
2
2%
1
2%
Steven G.
Steven G.
President in
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

End-all for hosted phone / fax

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall, it's the most progressive VOIP option with the most current and cutting edge features. It's also less expensive than the competition. I won't switch to another provider for the forseeable future.

Vorteile:

Dialpad is one of the newest VOIP providers and feels that way- their design and feature set always seem to be a couple steps ahead of their competition. They pushed the softphone-forward model from launch, making deskphones a less preferred option. They integrate messaging fairly well into the app, and include all their features at one pricing tier instead of nickel and diming for upgrades. The app is upgraded at least weekly with tweaks or new features.

Nachteile:

The interface still needs a little work; it's hard to tell when new text messages come in and there's no way to filter/sort/search in an efficient manner. Same goes for voicemails. The internal contact directory is helpful but not able to be "managed" in terms of combining dupes or bulk editing.

Russell B.
Russell B.
CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Artificial feature limitations soured my experience with Dialpad

4 vor 10 Monaten

Kommentare: Once the port issues were resolved it is generally fine and easy to use, although I am disappointed that several basic features are excluded at the price we are paying, which is not exactly cheap compared to competitors. I may switch to a different to gain access to the features that Dialpad refuses to provide without spending more money.

Vorteile:

Native app is easy to use, and easy integration with Google Contacts makes dialing a snap. All users can dial out VoiceIntelligence transcripts are useful and automatically generated. The accuracy is about 80%, usually good enough to easily tell what was being discussed even if some of the words are transcribed incorrectly.

Nachteile:

The port experience was a disaster. There was a goof somewhere and this left me without the ability to receive or make phone calls on my business' primary phone number at either Dialpad or at my prior provider (Google Voice) and the support did not make me feel like fixing this was a priority for them, never providing updates. It eventually got fixed. The product has arbitrary and foolish feature limitations that feel unnecessary and petty. I am paying good money for this product and yet cannot access even a basic IVR because I am not an enterprise customer with more than 100 users. An IVR is absolutely basic functionality for a phone service with more than one user. We also cannot set holidays on our service because we need to be in a more expensive plan to do that.

Verifizierter Rezensent
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great functionality and Price point for a small business

4 letzten Monat Neu

Kommentare: I've had it for so long, I can't remember how long. That means it's constantly used and part of my toolbox.

Vorteile:

A number available for voice and texting

Nachteile:

Needs to improve handoff reliability between devices

Harry R.
Licensed Massage Therapist in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

good value but buggy.

3 vor 4 Jahren

Kommentare: As primary business phone line, Dialpad fits the bill. I can make and receive calls for my business on my personal phone without revealing my personal number, and I can maintain a minimalist customer list. As a mobile-only (not an enterprise) user, there’s a lot that the app can do which I don’t need. Dialpad appears to have capabilities that can support my business growth (additional users and physical locations), but I’ll be wary of whether their inconsistent iOS interface is an indication of spotty development overall.

Vorteile:

Note: Dialpad offered gift certificates to reviewers. I think that’s shady. But I have used the app 2+ years. Best: I am a sole proprietor (single user) & love that this app gives me a business phone number that rings to my personal device. That’s genius, a good value, and worth all interface hassles. Also, support has improved a lot. I get timely, thorough responses to issues: there’s a star-rating requested every outgoing call, and when I have reported issues (rare, such as one-way audio), they’ve sent detailed analysis explaining what happened. At least one bug I reported (an issue where the keyboard covered most of the comment field on a feedback window, with no scrolling) has recently been fixed.

Nachteile:

Dialpad scores terribly on its interface and on interoperability with other apps. The contacts-search function won’t access iOS Contacts (even with access granted in Settings): type a name in search, and it will sit & spin all day. It doesn’t even time out. The app provides a skeleton contacts function (name, phone numbers, emails, company, and title—that’s it), so I lose a lot of functionality that’s essential for a communications app. Similar fail when sharing a picture from Photos: tap Share, select Dialpad, and the app will open to the eternal spinner (yet the app will acceess Camera and Photos the other way around). Also, unlike iOS Messages, when I start a text in Dialpad and need switch screens or apps, the draft text goes away. Lost time & effort. These issues are all long term, so clearly, the development team just has not prioritized basic functionality in their phone app.

Wendy B.
CEO/Founder in USA
Telekommunikation, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great platform for an inbound/outbound call center.

5 letzten Monat Neu

Kommentare: As a newly launched small business, Dialpad has enabled me to provided 24 hour, excellent service to my clients.

Vorteile:

The convenience of the set up and implementation.

Nachteile:

Can't think of any at this time. Everything about the software has been above my expectations.