Was ist Yordex?

Yordex is a better way for organisations to simplify financial control to manage spend; taking the guesswork out of financial decision making by giving insight and control over future spend insights.

Company cards, expenses, invoices and budgets can all be managed in one place through the Yordex smart spend management solution, which automatically integrates transactions with accounting systems.

A wide range of businesses are already improving their spend management with Yordex.

Wer verwendet Yordex?

Spend management for businesses of all sizes. Whether you're 2 or 2000, fast growing or well established, Yordex has the right solution for your needs. Our fully modular solution grows with you.

Wo kann Yordex bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil)

Über den Anbieter

  • Yordex
  • Ansässig in London, UK
  • 2017 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigtes Königreich

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Über den Anbieter

  • Yordex
  • Ansässig in London, UK
  • 2017 gegründet
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Yordex – Videos und Bilder

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Yordex

3,00 £/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
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Nicht verfügbar
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Gratis Testen

Yordex Funktionen

  • Ausgabenanalyse
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Budgetierung/Prognosen
  • Cash Management
  • Datenextraktion
  • Duplizierte Zahlungswarnung
  • Elektronischer Zahlungsverkehr
  • Erstattungs-Management
  • Firmenkarte
  • Genehmigungs-Workflow
  • Kontenabgleich
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostenverfolgung
  • Lieferanten-Management
  • Rechnungsverarbeitung
  • Upload mobiler Kaufbelege
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Alternativen für Yordex

Teampay optimizes spend with modern built-in controls that enforce your policy and enable you to manage everything in one place.
Procurify-Spend-Management ist für die gesamte Organisation einfach zu nutzen und ermöglicht eine volle Kostenkontrolle, schnelle Annahme und Einrichtung. Erfahre mehr über Procurify
DataServ vereinfacht die Dokumenten- und Prozessautomatisierung für die Kreditoren- und Debitorenbuchhaltung sowie für das Personalwesen.
Kissflow Procurement Cloud bietet dir die führende Beschaffungslösung, die flexibel ist und vom Einkauf bis zum Lieferantenmanagement alles auf einer Plattform bietet. Erfahre mehr über Kissflow Procurement Cloud
NetSuite ist Cloud-ERP, das dir die Transparenz und Kontrolle bietet, die du benötigst, um intelligente Entscheidungen zu treffen und zu wachsen. Erfahre mehr über NetSuite
ZTravel, also available via app, is designed to easily manage business trips: bookings, expense reports, travel policy compliance etc
Volle Kontrolle – von der Beschaffung bis zur Bezahlung Source-to-Pay Software für den Mittelstand
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
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Factorial optimiert die HR-Prozesse in jeder Phase des Mitarbeiterlebenszyklus, damit HR sich auf das Wesentliche konzentrieren kann. Erfahre mehr über Factorial
Mit BizAway können Unternehmen ihre Geschäftsreisen dank einer intuitiven Schnittstelle kontrollieren und ihre Ressourcen optimieren. Erfahre mehr über BizAway
Die AP-Software lässt sich leicht in dein ERP-System integrieren, um die Rechnungsverarbeitung zu automatisieren, Genehmigungen zu rationalisieren und die Berichterstattung erheblich zu erweitern.

Bewertungen über Yordex

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,8
Benutzerfreundlichkeit
3,5
Kundenservice
4,0
Funktionen
3,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
25%
1
25%
traci
head of charity in UK
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

yordex cards

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: yordex have been extremely helpful from the application/set up process on

Vorteile:

easy to manage payments for cardholders. real benefit in uploading receipts streamlining processes . love the option of a virtual card available immediately

Nachteile:

can take a while for physical cards to arrive.

Fiona
Deputy Chief Cashier in UK
Bildungsmanagement, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Using Yordex

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The team have been extremely helpful which allowed us to deal with queries and minor issues very easily.

Vorteile:

Very easy to use. Considerably reduced admin compared to our previous supplier. Customer service has been excellent.

Nachteile:

Receipt of cards has on occasion been slow. Detailed reporting is good but obtaining an oversight report for the master account is less simple.

Meghan
Marketing manager in UK
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A new issue every single day

1,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

There's nothing that I like about this software.

Nachteile:

Always some sort of issue with invoice processsing and approvals. The product consistenly has bugs and doesn't work. Always a new error message popping up and causing thr flow of approvals to go back to the start. The support team takes a few days (if not more) to get back to you and the most common response is to delete the PO and re-start - which is not a fix and typically means we're late to pay invoices as I need to re-start the entire flow of approvals.

Valeria
Accounts Assistant in UK
Buchhaltung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Review from Telecom2 Accounts Assistant

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The virtual cards are very useful in terms of data protection and security, we also like to be able to see how the money is being spent for general expenses by all the employees that have been using it. It has been good to know exactly what kind of purchases our company does on a daily basis and how to optimize the use of company cards.

Nachteile:

We are not able to see like in a bank statement how the funds have been spent up to date, this would be a useful tool, we can either see the purchases or the card expenses. We will also like to see an app in the near future so the software is more easy friendly for our employees.