Wer verwendet Trillian?

Mit der Möglichkeit, Trillian in der Cloud oder lokal hosten zu können, wird Trillian von Unternehmen und Gesundheitssystemen jeder Art und Größe eingesetzt.

Was ist Trillian?

Trillian ist eine leistungsstarke Plattform für die geschäftliche und klinische Kommunikation, die von Unternehmen und Gesundheitssystemen aller Größenordnungen eingesetzt wird. Egal, ob du ein Unternehmen hast, das immer noch auf SMS-Nachrichten angewiesen ist, oder ein Unternehmen des Gesundheitswesens, das sicheres HIPAA-Messaging benötigt, Trillians modernes und sicheres Business Instant Messaging hilft, die Kommunikation der Mitarbeiter*innen zu modernisieren, ohne die Sicherheit oder Kontrolle zu beeinträchtigen.

Trillian – Details

Cerulean Studios

https://www.trillian.im

Gegründet 2000

Trillian – Preisübersicht

Trillian ist verfügbar ab 3,99 $/Monat. Trillian bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Trillian findest du unten.

Startpreis

3,99 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Trillian Funktionen

Interne Kommunikation Tools
Blogs
Chat/Messaging
E-Mail-Management
Fotogalerie
Mitarbeiterverzeichnis
Newsletter-Management
Teilen in sozialen Medien
Telefonie
Umfrage-Management
Veranstaltungskalender
Ambulanz-Management
Arzt-Management
Betten-Management
Integration in die Buchhaltung
Inventarverwaltung
Medizinische Abrechnung
Reklamationsabwicklung
Richtlinien Managemen-
Stationäres Patientenmanagement
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Aktivitäts-/Newsfeeds
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Audioanrufe
Aufgabenmanagement
Diskussions-Threads
Echtzeit-Chat
Filesharing
Integration von Dritten
Mobiler Zugriff
Suche
Umfragen & Feedback
Videokonferenzen

Trillian – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 46 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.9/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5
Joe S.
business manager
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.8.2019

"We love this platform!"

Kommentare: This solved a very hard problem for us. Our practice management system has a communication module, but it only goes Tx to front desk, the front desk can't reply! We needed to have a running conversation between tx and the front, and also for different people to interact privately or without conversation. We love working with this. Setting up was easy easy easy and tech support has been great with everything.

Vorteile: We love the ease of communicating safely across the office and when we are out of the office. The HIPAA compliant feature makes this a great tool for staying connected in a place where we would otherwise be running around on foot!

Nachteile: The PC chat window is a little confusing for us at times. We use different chat groups for different purposes and if someone is looking at the wrong group window they may not see what they want or may write in the wrong setting. It's not bad, but a highlight of what the window is might help. Also, I'd love to be able to set different sounds for different groups and users so I know what I have to jump for and what I can ignore for a while. I have to monitor activity, but don't always need to respond so I'd like to set sounds so I know what's what.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.8.2019
Margy W.
Legal Assistant/Executive Assistant
Rechtsberatung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.11.2019

"Looking for Good Chat Options? Trillian May be For You!"

Kommentare: Trillian was a simple way for my teammates and me to communicate, stay on top of projects and tasks, and collaboratively discuss happenings in our various offices. It helped us keep connect personally, which in turn helped us grow as a team professionally.

Vorteile: I want to be up front - I no longer use Trillian. It was the chat software of choice at my office five years ago when I began working there, but we eventually cycled through two options before landing where we are now (RingCentral, which is another ballgame). I though Trillian was a great option for chatting with team members in various locations (or within the same office without getting up). Working in a remote office, it is imperative that I remain in touch with my teammates. Trillian helped me do that in a simple, effective way with an easy-to-use, pleasant interface. I was pleased with the ability to toggle between chat streams easily with Trillian, and was also really grateful for the search function in each conversation. I find that chatting is very useful for intra-office communication, but without the ability to search (or archive) within chat streams, it's USELESS. We all need to be able to refer to our comments, questions and answers in order to properly do our jobs, and Trillian was aces in that regard. I also really appreciated the simplicity of the interface. I don't want to have to search and spend time figuring out HOW to chat with people. I just want to be able to chat. Trillian does exactly that.

Nachteile: When I was using Trillian, it did not have a very robust document collaboration function. My guess is that by now, Trillian has addressed this issue and has grown into cloud computing in the same way that other chat/collaboration tools have. Besides this one observation, I'd say I had no complaints about Trillian, and in fact truly enjoyed using the software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.11.2019
Philip R.
Account Manager
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.3.2020

"Trillian is a great way for a team to comminucate"

Kommentare: Improved communication within a team.

Vorteile: Trillian is a great solution for a team to communicate.

Nachteile: Integration with third party apps was not easy to figure out.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.3.2020
Thomas S.
owner
Schreiben & Editieren, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.1.2020

"Trillian"

Kommentare: 5 star program, chat with whoever and have fun.

Vorteile: Here's a program that is unique. Trillian. When Yahoo Messenger went down and closed, someone told me about trillian and I downloaded to see what it would do. And I got to be honest, they should of made trillian over yahoo millions of years back because trillian is all in one best chat service around. I was impressed with the chat quality and the features of the program like emoticons, chatting, you can send pictures to your friends and family. I am so glad yahoo is gone because of spam bots and have never ran into that with trillian and im so glad to still be a member, and able to talk to my friends.

Nachteile: download time was rough but that might of been my computer had lag alot. But other than that trillian is best chat app around to talk to friends and family

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.1.2020
Luis S.
IT
Konsumgüter, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.8.2019

"Simple to use"

Kommentare: it is really fast and reliable

Vorteile: It is easy to set up users, and add new contacts to the list

Nachteile: it doesn't have a video chat or audio chat option

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.8.2019