Was ist SYDLE ONE?

SYDLE ONE is the all-in-one and low-code platform that allows you to rapidly create your own corporate applications and keep up with the digital transformation.

In a single system, it brings together native and seamlessly integrated solutions to automate business process and workflows (BPMS), manage content and documents (ECM), monitor business indicators in real time (Analytics), manage customer relationship and service (CRM, Service Desk & Portal), and more.

Learn more at www.sydle.com

Wer verwendet SYDLE ONE?

SYDLE ONE targets mid-sized and large companies from all industries seeking to automate applications, processes, and services, and keep up with the digital transformation.

Wo kann SYDLE ONE bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Linux (Desktop)

Über den Anbieter

  • SYDLE
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Englisch, Portugiesisch, Spanisch

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SYDLE ONE – Videos und Bilder

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SYDLE ONE

19,00 $/Monat
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SYDLE ONE Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Compliance-Verfolgung
  • Content-Management
  • Dashboard
  • Dateikonvertierung
  • Dateispeicherung
  • Daten-Connectors
  • Daten-Identifizierung
  • Datenerfassung und Übertragung
  • Datensynchronisation
  • Datenvisualisierung
  • Document Capture
  • Dokumentenklassifizierung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Elektronische Formulare
  • Elektronische Unterschrift
  • Formular-Automatisierung
  • Formularerstellung und -design
  • Formularverwaltung
  • Grafischer Workflow Bearbeiter
  • Inhalt-Bibliothek
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Ausgabeformate
  • Mobiler Zugriff
  • No-Code
  • Offline-Zugriff
  • Optionen zur Inhaltsveröffentlichung
  • Optische Zeichenerkennung (OCR)
  • Pipeline-Management
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Regelbasierter Workflow
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Self-Service-Analysen
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Textbearbeitung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Versionskontrolle
  • Volltextsuche
  • Vorlagen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Konfiguration
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für SYDLE ONE

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Bewertungen über SYDLE ONE

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
40%
Gianfrancisco
CMO in Brasilien
Verbraucherdienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Automation changed our company

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Before migrating to SYDLE ONE, we were having a hard time finding a really modern and dynamic CRM that would meet all our business needs. We tried some other solutions, but we had several issues, like low availability, limited functionality, and lack of integration. With SYDLE ONE, we solved all of these problems, and we finally managed to find a CRM solution that is truly omnichannel and flexible, as our business requires.

Vorteile:

Our business requires a lot of communication, and we use SYDLE ONE mainly for service via chatbot and WhatsApp which, combined with the 360-degree view of customers that the platform provides, serves us very well. SYDLE ONE is also responsive, so we can all use it on our laptops, tablets, and even our phones. That’s very helpful when we need to do something but we’re not in the office. Additionally, the platform’s data analytics allows us to have more control over the company.

Nachteile:

So far we have had no issues with the platform, and the support team has been very responsive.

Eduardo
Diretor in Brasilien
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Plataforma Completa de Gestão Corporativa

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

Produto low-code de desenvolvimento rapido que une processo (BPMS), conteudo (ECM) e indicadores (BI) de forma muito natural.

Nachteile:

Interface poderia ser menos dura e mais amigavel/customizavel.

Jair Adair dos Soares
Data engenier in Angola
Öl & Energie, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Bruzinet

5,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

a forma com que os dados são organizados

Nachteile:

A aplicação é completa, acredito nao ter muito para adicionar, uma vez que a gestão de dads que é o que mais me interssa é feita com transparência

Arjun
SR.Digital Marketer in Indien
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Best task management software for large scale companies

4,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

The software helped in automating the process and saving the time of task management for large companies.

Nachteile:

There are less integrations and features compared to other software.

Marcelo
Improvement & Performance Manager in Brasilien
Telekommunikation, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Una plataforma que respalda la eficiencia y el conocimiento empresarial

4,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Aunque participé en la implementación como Senior Advisor en términos de Gestión de Procesos y Cambios, creo que la plataforma ha ido mejorando los controles internos (por ejemplo, pago a proveedores) así como la comunicación en nuestra Cadena de Suministro.

Vorteile:

La facilidad para diseñar flujos y colocar reglas de negocio, el flujo de trabajo y la posibilidad de integración con otras herramientas corporativas son las facilidades que más llaman la atención. Y la capacidad de aprender de la implementación es quizás el mayor valor agregado con la plataforma Sydle One.

Nachteile:

El cambio cultural, que no está necesariamente asociado directamente con la plataforma, fue quizás uno de los mayores desafíos de implementación. Y como sugerencia, la creación de entornos de prueba cada vez más intuitivos puede facilitar el cambio y la adopción de la plataforma.