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Was ist Custify?

Die Kundenerfolgsplattform von Custify wurde für B2B-Saas-Unternehmen entwickelt und ermöglicht es, die Abwanderung zu reduzieren und den Customer Lifetime Value zu erhöhen. Neben anwendungsinternen Nutzungseinblicken sammelt die Lösung auch Daten aus verschiedenen Systemen wie CRM, Support oder Abrechnung und präsentiert alle relevanten Kundenerfolgs-KPIs und Kundeninteraktionen in einem leicht verständlichen Dashboard. Für Low-Touch-Workflows verfügt es über eine ausgereifte Automatisierungsengine.

Wer verwendet Custify?

B2B-Saas-Unternehmen

Wo kann Custify bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Custify
  • Ansässig in Bucurest, Rumänien
  • 2017 gegründet

Support für Custify

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Englisch

Custify Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Keine kostenlose Testversion
  • Keine Gratisversion

Custify bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Custify
  • Ansässig in Bucurest, Rumänien
  • 2017 gegründet

Support für Custify

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Englisch

Custify – Videos und Bilder

Custify Software - 1
Custify Software - 2
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Custify Funktionen

  • Abwanderungsraten-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • CSAT-Umfragestruktur
  • Customer Journey Mapping
  • E-Mail-Management
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Engagement-Tracking
  • Ertragsmanagement
  • Feedback-Management
  • Gesundheitswerte
  • Konto-Benachrichtigungen
  • Kontoverwaltung
  • Kundenbindung
  • Kundendatenverwaltung
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundensegmentierung
  • Leistungskennzahlen
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • NPS von Kunden
  • NPS-Umfragestruktur
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Sentiment-Analyse
  • Trend-Analysen
  • Visuelle Analytik
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Alternativen für Custify

Sorge dafür, dass dein Team organisiert ist, entwickle proaktive Kundenlösungen und erhalte Einblicke zur Zufriedenheit deiner Kunden mit dem HubSpot-Service-Hub. Erfahre mehr über HubSpot Service Hub
Bitrix24 ist eine kostenlose Plattform für Kundenerfolg und Customer-Relationship-Management, die von 12 Millionen Unternehmen genutzt wird.
Help Desk Migration ist ein einzigartiger Service, mit dem Daten von einem Helpdesksystem auf ein anderes verschoben werden können.
Drift hilft deinem Team, mehr Leads zu generieren und Meetings per Messaging schneller zu buchen.
Zendesk Support ist eine führende Helpdesk-Software, die für bessere Kundenbeziehungen entwickelt wurde.
Vitally hilft Unternehmen jeder Größe, erstklassige Kundenerlebnisse zu liefern, unerwartete Herausforderungen zu bewältigen und effizienter zu arbeiten.
Totango ist eine Kundenerfolgsplattform, die das Handeln und den Fokus auf Teams und vorhersagbare Ergebnisse für das Management fördert.
Mit Gainsight werden Datenpunkte zu einer umsetzbaren Strategie für den Kundenerfolg gewandelt, die es dir ermöglicht, die Kundenbindung zu erhöhen, den Umsatz zu steigern und Abläufe zu skalieren.
HubSpot CRM ist die 100% kostenlose, flexible und intuitive CRM, die dein Verkaufsteam lieben wird. Erfahre mehr über HubSpot CRM

Bewertungen über Custify

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
92%
4
7%
3
1%
Oliver
Oliver
Founder & CEO in Rumänien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Loving it so far

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We’ve increased our customer satisfaction, resulting in higher revenues for us, the tool pays itself in the first day of the month - highly recommend.

Vorteile:

Various health scores in a 360 view of our customers, very flexible automation engine, actionable tasks and super easy to use UI. Also worth mentioning the great onboarding and follow-up support.

Nachteile:

Nothing so far. We'll review this with with every new use case.

In Betracht gezogene Alternativen: ChurnZero

Gründe für den Wechsel zu Custify: Other systems are more complex to use and our CSMs would need to work manually quite a bit. We've been looking for a system that allows our CSMs to spend their time with our clients instead of doing copy & paste. As a result, we’ve integrated Custify via API so we're sending events and attributes which allowed us to automate everything.

Nicole
Chief Customer Officer in USA
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A great tool with surprising depth and prolific product development

4,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Overall, I'm pleased. I get really important insights from custify which I have come to rely on. I believe in their product development efforts as a company - they are so prolific and the scope of features they are releasing regularly really blows me away. I will be sticking around to work through getting my team more fully adopted and working through the other kinks.

Vorteile:

I really do love Custify. It's a tool with great depth of functionality and it's fairly consistent across it's platform. I really enjoy the level of configuration you have in the tool and more so, the ease of filtering, tagging, segmenting, developing health scores,integration etc. I have very limited access to our tech team and so they did only the minimal integration between our product and custify. [When I consider some of our issues with adoption, it's likely due to how the integration was architected and tradeoffs we made.]. Given that, I set up everything else. I really rely on the insights that I can get about customers' use of our system and the alerting it does for us regarding when usage dips or increases. Playbooks are really helpful and user friendly.

Nachteile:

The UI - it's hard to make sense of everything. I don't enjoy how the UI is organized on the company 360 with each type of record ordered by group. I would prefer to be able to switch to see a time-based view. Additionally, as we add to the metrics we watch for customers, it will need some revisiting bc the right hand column gets very long. I've had a hard time getting CSMs to fully transition to using Custify - this is due to an integration issue between Hubspot, our product and Custify related to having users that can be users of multiple customers' sites. Lastly, we have uncovered some issues that have made the finance reports unusable for us.

Peter
Head of Product in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Descent product, makes NPS collection easy

3,0 vor 11 Monaten

Vorteile:

NPS collection feature. Customer Support.

Nachteile:

Occasional bug encounter, and the logic for setting up cohorts and surveys and playbooks is a bit hard to follow.

Isaac
Customer Relationship Manager in Mexiko
Programmentwicklung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Best Customer Support and software ever

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Overall, we are totally happy with the team, the software and our future with the software.

Vorteile:

One of the things that impressed me the most about Custify was the entire team behind this company. Custify offers similar features that are available out there in the market, but the way the customer success team and sales have been with our team is exceptional. They have worked with us to implement a solution that has been a bit of a pain for us due to so many systems that we are managing in-house (Hubspot, Zapier, AWS, etc.) Custify allows us to track trends and behaviors that we only suspected due to limited view caused by several platforms we used to manage our customers. Custify has allowed us to see our impact in real-time and empowered us to make better data-driven decisions.

Nachteile:

There are still areas of opportunity that I see the team building on, which makes me so hopeful for the future. Areas of opportunity, such as not being able to set up lifecycles at people level are one of these areas but every time we have faced something that is unique to how we operate and not something that particularly can be done out of the box with custify, the customer success team over in Custify has been phenomenal in helping us navigate a solution that can help us achieve our end goal.

In Betracht gezogene Alternativen: Appcues, ChurnZero und Gainsight CS

Edona
Head of Client Services in UK
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Head of Client Services

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

-Playbooks ( I absolutely love the flexibility to automate outreach, create reminders and create notes and tasks for the team via playbooks. It is a critical feature if you work with small and midsize companies. Managing the clients has never been easier for us. Custify played a big plan in our overview Success strategy - Healthscoors- It's been a game changer for us to be able and monitor our client's journey and more so, to be able to create our healthcare matrixes - The support team is fantastic- They were always happy to jump on meetings and help us with the setup

Nachteile:

- The only thing I would point out is improving the native integrations. We use several other tools, and we are limited on being able to send data from Custify to our CRM, so we can centralize the data for all teams

In Betracht gezogene Alternativen: ChurnZero und Totango

Gründe für den Wechsel zu Custify: - Custify fits the best to our business model.- The team was friendly and professional, and we loved working with people with the same values.-Innovative and flexible to customize Custify so it could meet our needs