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Was ist Callbridge?

Callbridge ist eine Video- und Audio-Meeting-Lösung. Zu den Funktionen gehören nutzerdefiniertes Branding, Transkriptionen mit Stimmungsanalyse, KI-gesteuerte Meeting-Zusammenfassungen und hohe Sicherheit und Privatsphäre. Ohne zeitlichen Beschränkungen für Meetings. Mit der Möglichkeit zur Bildschirm- und Dokumentenfreigabe, Besprechungsaufzeichnung, Kommentierung, Laserpointer, Nebenräume, Webinar-Modus und 1.800 Einwahlnummern.

Wer verwendet Callbridge?

Konzerne, Unternehmen, Einzelpersonen und Wiederverkäufer. Das Unternehmen bietet eine Vielzahl erschwinglicher Tarifpläne, die den Anforderungen jedes Teams gerecht werden.

Callbridge Software - 1
Callbridge Software - 2
Callbridge Software - 3
Callbridge Software - 4
Callbridge Software - 5

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Callbridge

Callbridge

4,5 (26)
14,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
75
5
4,7 (26)
4,6 (26)
4,7 (26)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
26,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
115
20
4,4 (139)
4,3 (139)
4,4 (139)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Callbridge

ClickMeeting
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Chat
Live-Chat
GoTo Meeting
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Google Meet
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Mobiler Zugriff
Videokonferenzen
Microsoft Teams
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Chat
Videokonferenzen
Zoom
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Digital Samba
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
HD-Audio/-Video
Videokonferenzen
Webex
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
BlueJeans Meetings
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Mobiler Zugriff
Zwei-Wege-Audio und -Video
Livestorm
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Übertragung
Videokonferenzen

Bewertungen über Callbridge

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
65%
4
19%
3
15%
Kapil
Kapil
Managing Director in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The Best Conferencing Solution

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Our overall experience with CallBridge has been excellent. They are refreshingly different and deserve to go places.

Vorteile:

I have been with the conferencing industry since 1996 and have used almost every other product in the market. Compared to their competitors, Callbridge is the best product. It is robust, sturdy, and has excellent support. It is also continuously updated and enhanced with new features. It is also inexpensive.

Nachteile:

I would have preferred open API access to help us integrate applications.

Antwort von iotum

vor 3 Jahren

Thank you Kapil!

Pastor
Pastor in USA
Religiöse Einrichtungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A great communication for online church activities and team collaboration.

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: The product is really great. The thing that helped make my decision was the fact if I need help, I can call up and talk to someone. That is a big thing with me. Some of the companies, you have to send in a email or submit a ticket and they wait a day or two. I like being able to pick up the phone and call support.

Vorteile:

I like to be able to schedule a meeting and send out the invites.

Nachteile:

If I want someone to use the product, I have to log them in first and they can have a meeting on my behalf. If not, I am relegated to do everything.

Frieda
President in Kanada
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Streaming issues

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We don't use the system very often, and typically it works OK, however, lately, it's been VERY difficult to the point that we may no longer want to use it. We had an Annual General Meeting on Nov 17, and EVERYONE (26 participants) was freezing all the time, some people could not hear us, and voting (hands up) was impossible to assess as the chair of the meeting. We had another committee meeting yesterday Dec 13, with 5 participants only, and the echoing was impossible. So we switched to a Zoom meeting and had no problems at all. On another note, when copying the meeting details, why does it not copy the title of the meeting, but only the organization name?

Vorteile:

Initial training we received was adequate.

Nachteile:

Participants freezing and echoeing even double echo

Julie
Executive Director in Kanada
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Board Meeting

4,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

Easy to use. The directions are easy to understand

Nachteile:

I think that zoom does everything that is needed and not as expensive

Greg
President in Kanada
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great for Small Business or Organizations

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Initially, we had problems with sound quality. This was eliminated with the use of headsets. The service CallBridge provides is great.
We use teleconferencing about 25 times a year with less than 20 participants. CallBridge has fulfilled our needs admirably at low cost.

Vorteile:

Simple to use. Great quality sound and video. Ability to use computer or phone to join the conference. A lot of local call-in numbers across the country and world with more being added often.

Nachteile:

Maximum participants is 100 online and 100 phone-in. Not enough for our AGM.

Antwort von iotum

vor 4 Jahren

Thank you for taking the time to give us your review, Greg! We're very happy that you liked the conferencing experience on Callbridge!