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Was ist Salesforce B2B Commerce?

Schneller wachsen im Online-Handel dank Commerce Cloud 360 von Salesforce. Mit der Lösung werden personalisierte Einkaufserlebnisse geschaffen, die in jeden Endkanal integrierbar sind, sodass Konsumenten 'überall' shoppen können. Auch im B2B bietet die Commerce Cloud 360 ein vernetztes Erlebnis – persönlich zugeschnitten und 24/7 verfügbar. Dank beschleunigter Implementierung ist der Go-Live schon nach kürzester Zeit möglich – damit Sie Ihre Kunden auch in schwierigen Zeiten erreichen.

Wer verwendet Salesforce B2B Commerce?

Salesforce B2B Commerce bietet eine E-Commerce-Lösung für ein nahtloses Self-Service-Erlebnis von Geschäftskunden – unabhängig von der Größe und Branche Ihres Unternehmens.

Salesforce B2B Commerce Software - 1
Salesforce B2B Commerce Software - 2
Salesforce B2B Commerce Software - 3
Salesforce B2B Commerce Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Salesforce B2B Commerce das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Salesforce B2B Commerce

Salesforce B2B Commerce

4,7 (7)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
57
Keine Integrationen gefunden
4,6 (7)
4,3 (7)
4,6 (7)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
29,95 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
67
23
4,2 (318)
4,1 (318)
4,2 (318)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Salesforce B2B Commerce

BigCommerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Datensicherheit
Einkaufswagen
NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Duplizierte Zahlungswarnung
Elektronische Zahlungen
Scheckausstellung
Shopify Plus
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Datensicherheit
Einkaufswagen
Act!
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Suchen / filtern
Sana Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Für B2B
Katalogisierung / Kategorisierung
OnPrintShop
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Content-Management
Produktkonfigurator
Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Kostenverfolgung
Intershop
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Adobe Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Inventarverwaltung

Bewertungen über Salesforce B2B Commerce

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
71%
4
29%
Tony
Tony
Photo Editor / Operations in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medienproduktion, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Salesforce B2B Commerce Is By Far The Best Software For Any Business

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Just a very pleasant piece of easy to use software. Wish we had started using it earlier.

Vorteile:

Everything is so customizable and easy to use. Talking to team members about the different features is easy and everyone always know what you are taking about.

Nachteile:

We have not found any issues or glitches with this software at all and we use it very often.

Fateyma
Marketing manager in UK
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Very powerful ecommerce platform

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The platform provides a B2C-like experience to B2B organisations. Very efficient and easy to use and control. We wanted to manage all our online orders and increase the UX of our online store and Salesforce B2B commerce has made us convert very efficiently.

Vorteile:

Salesforce B2B commerce is a very powerful e-commerce platform which is very easy to use and manage. The reporting within the platform is highly customisable. The order process and management is very straightforward and to the point. Great features around the online storefront and designing the online store.

Nachteile:

The only dislike from my side is the price of implementation and the overall cost of the platform, not recommended for small-sized businesses or startups.

Jason
Internet Marketing Analyst in UK
Pharmazeutika, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Salesforce B2B Commerce is the best ecommerce platform for managing and fulfilling online orders

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We wanted an eCommerce platform to manage all our products for our online store, manage orders and returns, manage to ship, and retarget lost leads all in one place. The platform is great for B2B providing a B2C-like experience. Very easy to use and manage. Offers great reporting features.

Vorteile:

It is a very straightforward platform with no complicated UX. Inventory tracking and management are the best within SF B2B Commerce. Customer support is truly exceptional, they go into detail and solve issues in no time. Great for designing an online store and providing personalisation to visitors. Truly exceptional at product catalogue and checkout process. Offers customizable reporting and analytics that helps businesses to understand the present and future for ROI and conversions.

Nachteile:

The integration with another third-party application is complicated. Not the best shipping options available are present at the start unless you integrate with other applications. The high cost of implementation and monthly pricing is high, is a huge drawback.

Mohammad
Demand Generation Lead in UK
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Truly exceptional B2B commerce platform

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

-Excellent Multi-Channel support - Very user-friendly interface -Outstanding for processing orders and managing all inventory -Offers one of the best integration within the market -Great for managing all the product catalogs and managing content on the online store -Offers one of the best personalization -Great for upselling and cross-selling -Offers great features for targeting prospects that abandon the shopping cart

Nachteile:

-Does require a good amount of training to get started -It is pricey for small B2B organisations -Cost of implementation is high

Mark
Marketing Manager in USA
Hausmeisterservice, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Salesforce is a good b2b crm

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

The software allows me to drill through and qualify prospects and leads at a very good pace. It allows me to identify all of them into categories for effective marketing and time management

Nachteile:

Manually linking contacts to individual opportunity locations can create admin problems when dealing with same company name chain locations