Salesforce B2B Commerce

Was ist Salesforce B2B Commerce?

Schneller wachsen im Online-Handel dank Commerce Cloud 360 von Salesforce. Mit der Lösung werden personalisierte Einkaufserlebnisse geschaffen, die in jeden Endkanal integrierbar sind, sodass Konsumenten 'überall' shoppen können. Auch im B2B bietet die Commerce Cloud 360 ein vernetztes Erlebnis – persönlich zugeschnitten und 24/7 verfügbar. Dank beschleunigter Implementierung ist der Go-Live schon nach kürzester Zeit möglich – damit Sie Ihre Kunden auch in schwierigen Zeiten erreichen.

Wer verwendet Salesforce B2B Commerce?

Salesforce B2B Commerce bietet eine E-Commerce-Lösung für ein nahtloses Self-Service-Erlebnis von Geschäftskunden – unabhängig von der Größe und Branche Ihres Unternehmens.

Wo kann Salesforce B2B Commerce bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Salesforce
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2003 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Deutschland, Kanada, Vereinigte Staaten, Österreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Salesforce
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2003 gegründet
  • Telefon-Support
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Sprachen

Englisch

Salesforce B2B Commerce – Videos und Bilder

Salesforce B2B Commerce Software - 1
Salesforce B2B Commerce Software - 2
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79,95 $/Monat
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Salesforce B2B Commerce Funktionen

  • API
  • Abgebrochene Verkaufsprozesse wiederherstellen
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsverfolgung
  • CRM
  • Datensicherheit
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • Einkaufswagen
  • Elektronische Zahlungen
  • Für B2B
  • Inventarverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Marktplatz-Integration
  • Mehrere Währungen
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Nachbestellung
  • Produktkatalog
  • Rabattmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückstandsverwaltung
  • SEO-Management
  • Social-Media-Integration
  • Steuermanagement
  • Versand-Management
  • Website-Management
  • Zahlungsoptionen

Alternativen für Salesforce B2B Commerce

We offer highly composable commerce solutions which embodies agility, flexibility and scalability.
B2B-Vertriebsplattform für große Konsumgüterunternehmen kombiniert Vertriebsautomatisierung, B2B-E-Commerce und Vertriebssteuerung. Erfahre mehr über Pepperi
Afosto is an all-in-one solution for webshop and cash register, both online and offline. It is available for Dutch companies only.
Open-Source-E-Commerce-Plattform für globale Markenunternehmen, die mehrere Sprachen und Währungen anbietet. Verfügbar mit Webstorefront, progressiver Webanwendung oder headless.
Cin7 bietet Bestandverwaltung und Automatisierung von Bestellungen und Produktion über das Lager/3PL bis hin zu jedem von dir verwendeten B2B-/B2C-Vertriebskanal.
Extensible B2B eCommerce platform that allows to create custom B2B solutions of any complexity.
Our e-commerce platform enables retailers and wholesalers, of any size, to develop and maintain powerful online stores.
EvolutionX Enterprise is a best-in-class B2B eCommerce SaaS that perpetually evolves with your changing business needs.
Mit BigCommerce kannst du deine Website anpassen, Versand und Zahlungen verwalten und Produkte bei Amazon, eBay und Facebook auflisten. Erfahre mehr über BigCommerce
Scalable headless solution for B2C & B2B eCommerce stores, delivering powerful & advanced customer experiences across all channels.
Emporix entwickelt eine Composable-Commerce-Plattform, die B2B-Unternehmen Flexibilität und Skalierbarkeit bietet. Erfahre mehr über Emporix
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
Ob B2B oder B2C: Mit der Commerce Cloud treiben Sie eine schnelle und nutzerfreundliche Umstellung auf den Online-Vertrieb voran. Erfahre mehr über Salesforce Commerce Cloud

Bewertungen über Salesforce B2B Commerce

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
86%
4
14%
Jason
Internet Marketing Analyst in UK
Pharmazeutika, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Salesforce B2B Commerce is the best ecommerce platform for managing and fulfilling online orders

5,0 letzte Woche Neu

Kommentare: We wanted an eCommerce platform to manage all our products for our online store, manage orders and returns, manage to ship, and retarget lost leads all in one place. The platform is great for B2B providing a B2C-like experience. Very easy to use and manage. Offers great reporting features.

Vorteile:

It is a very straightforward platform with no complicated UX. Inventory tracking and management are the best within SF B2B Commerce. Customer support is truly exceptional, they go into detail and solve issues in no time. Great for designing an online store and providing personalisation to visitors. Truly exceptional at product catalogue and checkout process. Offers customizable reporting and analytics that helps businesses to understand the present and future for ROI and conversions.

Nachteile:

The integration with another third-party application is complicated. Not the best shipping options available are present at the start unless you integrate with other applications. The high cost of implementation and monthly pricing is high, is a huge drawback.

Mohammad
Demand Generation Lead in UK
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Truly exceptional B2B commerce platform

5,0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

-Excellent Multi-Channel support - Very user-friendly interface -Outstanding for processing orders and managing all inventory -Offers one of the best integration within the market -Great for managing all the product catalogs and managing content on the online store -Offers one of the best personalization -Great for upselling and cross-selling -Offers great features for targeting prospects that abandon the shopping cart

Nachteile:

-Does require a good amount of training to get started -It is pricey for small B2B organisations -Cost of implementation is high

Mohsin
CEO in UK
Pharmazeutika, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The best platform to provide B2C like experience to B2B customers

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Great platform for B2B e-commerce businesses which has helped us in providing insights about our prospects. It has provided great value to our company by being able to set up quickly in the market and has many great features that are required for e-commerce businesses.

Vorteile:

The best thing about salesforce b2b commerce is the ability to create custom product catalogues, it integrates with all third-party software's which makes it outstanding in the market. The order process and checkout process are the best features that are available within the platform. Great at customization and reporting

Nachteile:

Not a fan of the storefront design tools, I strongly they could have been improved. UX are not the greatest and limitations on the out-of-the-box checkout features that make one to use technical or coding knowledge for the enhancement

Asif
Sales and Marketing Director in UK
Pharmazeutika, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent ecommerce platform for B2B

5,0 vor 4 Wochen Neu

Vorteile:

-One of the best storefront design tool that is available in the market -Provides outstanding order (checkout) process -Integration with third party tool is superb -Great for providing personalisation to the visitors, excellent at cross selling and upselling -My favourite feature is the shopping cart abandonment feature that helps visitors to buy the product in cart when they leave without buying

Nachteile:

-Learning curve, does require good amount of training -Pricing is a bit high -Old style UI -Limitations on the users per company -High implementation cost

Tony
CEO in Kanada
Fotografie, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Salesforce B2B Commerce Is The Best Platform To Use

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: It was initially very easy to set up and with all the online tutorials available it was easy and enjoyable setting up this software for our business.

Vorteile:

Everything is controlled in this platform for our business. We do not need to use any other cloud software as every feature we need for our business can be found within Saleforce. Most employees are familiar with Saleforce already so it makes it very easy when new employees come and work for us.

Nachteile:

I can honestly say I do not have any cons regarding this software.