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Was ist Jive?

Jive Software, Teil der Aurea-Familie von Kundenerfahrungslösungen, bietet Zugang zu den wichtigsten Assets eines Unternehmens: Wissen und Menschen. Jive beschleunigt die digitale Transformation am Arbeitsplatz mit einer Interactive-Intranet-Lösung, die Menschen, Informationen und Ideen verbindet, damit Unternehmen ihre Konkurrenten überflügeln können. Mit mehr als 30 Millionen Nutzern weltweit in jeder Branche wird Jive von Top-Analysten beständig als führend anerkannt.

Wer verwendet Jive?

Lösung für mittlere und große Unternehmen mit Funktionen zu Mitarbeiterengagement, Ausrichtung und Produktivität für Kollaboration und Kommunikation.

Jive Software - 1
Jive Software - 2
Jive Software - 3
Jive Software - 4
Jive Software - 5

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Jive

Jive

4,0 (48)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
82
18
3,8 (48)
3,8 (48)
3,9 (48)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
239
40
4,3 (146)
4,4 (146)
4,4 (146)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Jive

MangoApps
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wissensbasis-Management
Truly
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Weave
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Echtzeit-Benachrichtigungen
HIPAA konform
Speakap
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
Blink
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Echtzeit-Chat
Kommunikationsmanagement
Hub
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Wissensbasis-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Axero
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Volltextsuche
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsabwicklung
Bestandsverfolgung
Mitarbeitermanagement

Bewertungen über Jive

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
35%
4
42%
3
15%
2
4%
1
4%
Abiola
Abiola
Consumer Relations Analyst in Nigeria
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Social network styled interaction.

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Jive provides my organization with a social network styled platform where employees can interact and collaborate outside emails. It is completely mobile ,therefore I am able to use Jive while on the move to follow current company news , access my Jive inbox and manage all of my communications , while also being able to create and share documents.

Nachteile:

The Jive homepage is overly crowded , making Jive difficult to navigate.Personally,I see the Jive user interface as un-intuitive.

Mandie
tx coordinator in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Jive helps us stay connected!

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

We use Jive for our phone system and it sends after hour calls to my cell phone via email.

Nachteile:

We are looking for a training for our front desk team to learn more about the features.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Overall a good product but could use better customer service.

3,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

The UX/UI for the end user is very good. I conduct training for all of our new hires and they find it easy to use and navigate. Several different options allow for some customization of "places" and the admin console is quite robust in terms of permissions, email notifications, and news feed structure. The free mobile app functions as a great extension of the web app. They seem to be on the verge of greatness in terms of fine-tuning what they current offer and expanding into new features.

Nachteile:

When we first started using Jive about 3 years ago, the customer service was pretty good, but since it was acquired, the new focus seems to be less on keeping their previously good customer service and more on pushing current customers to upgrade (and spend more money). While they may still be transitioning due to the acquisition, I get the sense that Jive could be really great only if they stop treating their customers like prospects with a lot of extra money in their budgets to spend on upgrades and consultant fees, and start providing the same level of customer service.

Cami
Cami
Owner in USA
Bekleidung & Mode, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good product, and great customer service

4,0 vor 8 Jahren

Kommentare: There are always wants when it comes to customized software, but most companies just write you off when you have met your budget or end of a contract. Jive customer service is second to Sauce Labs for listening to the customer. They joke around with you and become a friendly customer service. Their software is like a company Facebook for our corporate account. It's a social place where we can share content. Jive has been able to help our company share and live to stream our content that is easy enough for that lady that's been in our company for 35 years that refuses to upgrade her IE8 browser. It's simple where the image or spot that someone would assume where something would be. I highly recommend them. They do have their downfalls in their search, however. Previously powered by GSA, but since changing away from them it causes our biggest complaint within the company. If tags aren't used on the document or you don't know the exact title or phrasing you have a hard time finding ideal content.

Vorteile:

3rd party company varieties to add-on, UI, and customer service

Nachteile:

Search engine

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good tool for intranet site or internal wiki

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Improved collaboration, and once it had been adopted widely across the company, the internal site we built using it became a must-visit destination each day because it made it easy to quickly see what's going on around our large company.

Vorteile:

Used for an internal company site, Jive is a simple, user-friendly tool to allow employees to easily collaborate and communicate in their work and other initiatives. I've also found it's very handy for the sharing of documents, and the ability to limit visibility of those documents where necessary is a definite plus.

Nachteile:

There is not much to dislike once you get used to it, which doesn't take long. The only place in which I've found it can be a little buggy is my personal feed of updates I'm following in my inbox, which does not always mark items as read when I want it to.