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Was ist SmartKarrot?

SmartKarrot ist eine Customer-Experience-Plattform, die Unternehmen bei der Erstellung und Verwaltung von digitalen Touchpoints unterstützt. Produkt-Onboarding zur Funktionsübernahme, Feedback-Zyklen und Multichannel-Kommunikation – SmartKarrot bietet einen integrierten Ansatz, um ein konsistentes Erlebnis für deine Nutzer und Kunden zu schaffen.

Wer verwendet SmartKarrot?

SaaS-, Mobile- und Web-Anwendungen. Unternehmen mit wiederkehrendem Umsatz, die das Kundenerlebnis, das Kundenengagement, den Kundenerfolg und den Produkterfolg fördern.

SmartKarrot Software - 1
SmartKarrot Software - 2
SmartKarrot Software - 3
SmartKarrot Software - 4
SmartKarrot Software - 5

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SmartKarrot

SmartKarrot

4,3 (37)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
68
15
4,1 (37)
4,3 (37)
4,8 (37)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
67
23
4,9 (107)
4,9 (107)
5,0 (107)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SmartKarrot

Custify
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Analyse
E-Mail-Management
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Daten
Hilfe Desk-Management
Kommunikationsmanagement
elevio
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Warnungen/Eskalation
Freshsales
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
ChurnZero
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Kundenbindung
Kundensegmentierung
Vitally
Am besten bewertete Funktionen
Gesundheitswerte
Kundensegmentierung
Überwachung
Customer Frontlines
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Negatives Feedback Management
Umfragen & Feedback
Preferred Patron Loyalty
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Transaktionshistorie
Treueprogramm
SimpleCRM
Am besten bewertete Funktionen
Lead-Generierung
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen

Bewertungen über SmartKarrot

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
38%
4
54%
3
8%
Vanshaj
Vanshaj
Senior Customer Success Manager in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A customer focused team

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

We appreciate the platform's diverse range of features, which aids in our organization and activity tracking. Primarily, it's the supportive team that assists, consults, and directs us toward achieving our goals that we value the most.

Nachteile:

Absence of pre-made/canned training materials.

Syrine
Customer Success Manager and Operations Specialist in UK
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great product, Amazing Team!

4,0 letztes Jahr

Kommentare: I loved the interactions and involvement of the team in the implementation process. Operating in the same industry, the team was very empathetic and understood quickly many of our pains.

Vorteile:

The experience with SmartKarrot’s team is great. The implementation is very attentive to the specific use cases to align their features best with those and to make sure we’re making the most out of the tool, our CSM was really focused on helping us driving value from the tool despite the multiple gaps in our organisation’s systems for CS! The interface is very user-friendly and fairly easy to configure depending on the use cases. For me the playbook feature really was a game changer to streamline the processes within our team and create a harmonised approach to our customer relationship building. The healthscore also made our lives simpler by automating the different variable factored in!

Nachteile:

Our processes were not completely defined and aligned at first and our product was quite complex which made the integration of specific features of SmartKarrot’s tool harder.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

SmartKarrot

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The overall experience has been good largely because of the SmartKarrot customer success team (Snigdha and others). The product has had many issues but the willingness of the customer success team to help us get the right value has been the key differentiator and the reason for us continuing the partnership. Also, the product has become a bit stable in the last few days. Hoping to extract more value from the platform in the coming days.

Vorteile:

The platform has all the key features that we need to have visibility into our customer health , the custom reports created for us have been really helpful to share updates with the leadership team on account health

Nachteile:

Product stability UI/UX (it doesn't look like an elite product)

Anam
Customer Success Manager in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best software for Customer success.

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Smooth working of the software helped in engaging the client.

Vorteile:

ease of tracking your daily tasks follow ups and customer details.

Nachteile:

automatic generation of the set touchpoints that were added automatically.

Harith
Manager - Strategy & Operations in Indien
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The experience goes beyond the product!

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

My experience with SmartKarrot, from when I sat down for a product demo until now, has been excellent! The product is very user-friendly and is filled with many features that companies, especially in the B2B SaaS industry, can use to enhance Customer Success! From what I have used so far, Product Console and Success Plays are my favorite features, and I can't wait to explore more features. I feel that the folks at SmartKarrot are not just selling a top-quality product but are keen on helping their customers drive value from it (Quite the Win-Win strategy!). The team members I worked with were highly competent, understood the nitty gritty of the gaps in CS Operations in my organization and provided proper consultation on how to use the product to address those gaps. We have just completed onboarding the product and are excited to use it to its total capacity.

Nachteile:

Nothing. I was first of the opinion that the cost of the product is a little high, but three months into working with the team, I understand why. One is not just paying for the product but also for top-class service.