Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Anvyl?

Anvyl ist eine SCRM (Supply-Chain-Relationship-Management)-Plattform. Sie ermöglicht es Unternehmen, Lieferanten zu verwalten, die Produktion zu überwachen und historische Produktdaten von der Beschaffung bis zur Lieferung unterzubringen. Die Collaboration-Engine lässt sich problemlos in die meisten ERPs integrieren und bietet Teams bessere Transparenz, betriebliche Effizienz und intelligente Automatisierung für jeden Teil der Lieferkette. Mit der cloudbasierten Software können Nutzer von überall aus arbeiten, und Kunden sind innerhalb von 24 Stunden einsatzbereit.

Wer verwendet Anvyl?

Anvyl hilft Lieferkettenleitern dabei, Transparenz zu erhalten, Kosten zu senken und schnell zu skalieren. Das Unternehmen bedient schnell wachsende Marken in den Bereichen Körperpflege und Kosmetik, Haushaltswaren, Lebensmittel und Getränke, Industrie, Bekleidung und mehr.

Anvyl Software - 1
Anvyl Software - 2
Anvyl Software - 3
Anvyl Software - 4
Anvyl Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Anvyl das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Anvyl

Anvyl

4,3 (22)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
68
5
4,4 (22)
4,5 (22)
4,6 (22)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
376
14
4,0 (783)
4,0 (783)
3,7 (783)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Anvyl

Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Fondsrechnung
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Statusverfolgung
NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Duplizierte Zahlungswarnung
Elektronische Zahlungen
Scheckausstellung
MRPeasy
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Mitarbeitermanagement
Vorlagen
Xero
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Gewinn-und Verlustrechnung
Rechnungserstellung
Acumatica Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Priority Software
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Lagerhaus-Management
Online-Abrechnung
DELMIAworks
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestell-Management
Finanzmanagement
ETQ Reliance
Am besten bewertete Funktionen
Corrective and Preventive Action (CAPA)
Elektronische Unterschrift
Qualitätskontrolle

Bewertungen über Anvyl

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
32%
3
18%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Supplier Management

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Great - super friendly

Vorteile:

UX experience for sure! It's very east to use.

Nachteile:

We need an inventory management system. So hopefully Anvyl builds that out down the line.

Antwort von Anvyl

vor 4 Jahren

Thank you for your feedback. We are constantly adding new features to the Anvyl platform - we will definitely make a note of this suggestion.

Nicole
Supply Chair, Director in Kanada
Kosmetik, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Product

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: As our company has grown dramatically, this software has really made it easy for our small team to keep up with each other. It also makes creating an order much easier with dedicated part numbers and an easy-to-use interface. I'm overall pretty happy with this as we weren't using anything else before except spreadsheets.

Vorteile:

What I liked most about the software was that I organized all of my purchasing into one platform that was easy to use and focus on. Previously I was using email and spreadsheets and all of the data was scattered and it was difficult to share with others working on the same job. Anvyl made it super easy to order and

Nachteile:

What I like least so far about the software is that it is sometimes difficult to communicate to others how to use the software.

Antwort von Anvyl

vor 4 Jahren

Thank you so much for the feedback and we are glad to hear you are enjoying using our platform! We look forward to working with you as we expand our software offerings.

denise
Production Director in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Away Feedback

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It has made our lives so much easier! Before, we managed our POs and master data across multiple Googlesheets. Anvyl has saved us time and improved our overall inventory accuracy.

Vorteile:

- Easy and simple to set up new suppliers and SKUs. - Easy to issue PO's from the system - The ability to invite suppliers to the platform and communicate through Anvyl vs. email (we have not turned on this feature yet) - Central repository for all our data. Enables better master data accuracy and inventory transparency across the supply chain. - The CSV download is great for tracking all open orders in a clean concise format. I would like to see a screen in Anvyl that would do this in a easy to understand format.

Nachteile:

- IT DOES NOT SUM THE TOTAL UNITS ON THE PO. This drives us nuts. - The split shipments are great but because we can have multiple containers and Flex-ID's shipping to the same location, the integration with Flexport does not work for us. - We would like to customize the PO template (add color, style code, etc) - We would like to customize the milestone dates (PO accepted, Production Start, Shipment ready, Shipment actual, etc). - Integration with WMS systems would be great to see the PO through from creation to delivery at the 3PLs.

Dennis
President, co-founder in USA
Verpackung und Container, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Vendor friendly

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: As stated above, when it works, it works incredibly well. As everyone at both ends becomes more used to it, the use issues have become less frequent and more easily handled. .

Vorteile:

As a vendor partner to Anvyl, I van tell you in most cases the information that is provided is accurate and detailed so it makes it easy to respond and provide pricing.

Nachteile:

In some cases, critical information is missing which results in emails or phone calls and kind of defeats the purpose of an automated digital process like this. That is not really a software issue, that just confirms every process is only as good as the information provided. The software itself has been impressive.

Tane
Operations Manager in USA
Kosmetik, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great PO Management and Communications Tool

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

We have only been using Anvyl for a few weeks, but it's already made a big difference in managing my workload and keeping all orders organized. I love the fact that I can tie all communications and documentation to a single order in Anvyl. I don't have to access multiple locations (email, dropbox/google folders) to find what I need. All the information is consolidated.

Nachteile:

Anvyl is a new platform, and there are areas for improvement - fields that could be added to purchase orders, an internal notes section, the ability to tag only certain people on communications based on need/area of expertise.

Antwort von Anvyl

vor 4 Jahren

Thank you so much for the feedback and we are glad to hear you are enjoying using our platform! We look forward to working with you as we expand our software offerings.