Was ist SnapAP?

SnapAps innovative Software-Plattform für den Kauf-zu-Zahlungen kann sowohl On-Premise als auch remote über die Cloud eingesetzt werden.

Über 50.000 Unternehmen nutzen SnapAP weltweit.

Und in den letzten 2,5 Jahren hat das Unternehmen erfolgreich 2 Milliarden US-Dollar Rechnungszahlungstransaktionen für seine Kunden in Kanada, den USA, Afrika, dem Nahen Osten und Australien verarbeitet.

Das Reisekostenmodul von SnapAP hat über die direkte American Express Integration von SnapAP 30 Millionen US-Dollar an Mitarbeiterausgaben-Rechnungen erstattet.

Wer verwendet SnapAP?

Maßgeschneidert für Bergbau, Energie und Ressourcensektor. SnapAP eignet sich auch für Kunden in den Bereichen Regierung, Versorgung, Fertigung, Bau und Telekommunikation. SnapAP löst komplexe Probleme.

Wo kann SnapAP bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Snap Accounts Payable Corporation
  • 2019 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Snap Accounts Payable Corporation
  • 2019 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
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Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

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Englisch

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SnapAP

500,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

SnapAP Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Anlagegegenstand-Management
  • Anpassbare Rechnungen
  • Ausgabenanalyse
  • Ausgabenmanagement
  • Bedarfsmanagement
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestell-Management
  • Budgetierung/Prognosen
  • Cash Management
  • Compliance Management
  • Datenextraktion
  • Duplizierte Zahlungswarnung
  • Echtzeit-Daten
  • Einkaufsberichte
  • Elektronischer Zahlungsverkehr
  • Erstattungs-Management
  • Firmenkarte
  • Genehmigungs-Workflow
  • Hauptbuch
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontenabgleich
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostenverfolgung
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Währungen
  • Mobile Zahlungen
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Rechnungserstellung
  • Rechnungshistorie
  • Rechnungsverarbeitung
  • Steuerrechner
  • Upload mobiler Kaufbelege
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für SnapAP

Accrualify is a comprehensive spend management platform trusted by middle market and enterprise finance teams.
Eine Cloud-ERP-Lösung (Enterprise Resource Planning), die erschwinglich und einfach zu bedienen ist. Sie konzentriert sich auf Unternehmen in den Bereichen Außendienst, Vertrieb und professionelle Dienstleistungen.
Procurify-Spend-Management ist für die gesamte Organisation einfach zu nutzen und ermöglicht eine volle Kostenkontrolle, schnelle Annahme und Einrichtung. Erfahre mehr über Procurify
Massenzahlungsplattform zur Skalierung von Affiliate-Zahlungen rund um die Welt mit Tipalti. Erfahre mehr über Tipalti
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
Die nächste Generation eines PSA-Tools. Komplettes professionelles Services Automation-Paket für Software- und Service-Unternehmen.
The TYASuite Cloud ERP Solution is a plug & play platform within integrated modules to help you manage,monitor&execute your business.
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Spare Zeit und Geld, indem du manuelle Arbeit eliminierst. Optimierte Genehmigungen, Budgetierung, automatisierte Bestellanforderung und Bestellabwicklung – alles in einer Beschaffungssoftware. Erfahre mehr über Precoro
Coupa Expenses nimmt den Schmerz von Kostenmanagement für alle: Mitarbeiter, Genehmiger und Back-Office-Administratoren.
Die AP-Software lässt sich leicht in dein ERP-System integrieren, um die Rechnungsverarbeitung zu automatisieren, Genehmigungen zu rationalisieren und die Berichterstattung erheblich zu erweitern.
Volle Kontrolle – von der Beschaffung bis zur Bezahlung Source-to-Pay Software für den Mittelstand

Bewertungen über SnapAP

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
56%
4
33%
3
11%
Jean-Daniel
Jean-Daniel
Chief Information Officer in
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp
5,0 vor 5 Jahren
Henry
Founder in Kanada
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Improve accuracy, reduce payables effort

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: GSCM is very easy to work with as they have a defined process to capture requirements and define measurement. The proposed solutions are always very customer-focused. SnapAP is very comprehensive and the interface is intuitive to use. The Invoicing process leverages greatly from the PO allowing Vendors to partially or fully Invoice their customers. The controls are very obvious with regards to the unit pricing etc. Approving Invoices internally is very easy as well. Invoices needing approvals are automatically routed to the appropriate internal approvers. SnapAP has very good internal controls, yet is not cumbersome to use. Most Suppliers were trained by bringing their active Invoices in to a quick training session, which allowed the Supplier to quickly learn the system with live data. The Approver's training is also very easy. Suppliers have visibility to the complete Invoice lifecycle without having to call the Accounts Payable department. Employees can see all outstanding and processed Invoices easily from SnapAP. The data interface requires no changes within the Client,s ERP system. I would definitely recommend SnapAP. It achieves a significant reduction in AP effort to process and manage Invoices.

Vorteile:

Reduce errors when suppliers invoice the client. The system does not allow suppliers to submit incorrect invoice against POs. They can also track the status of the PO and invoice throughout the lifecycle

Nachteile:

Suppliers might initially resists entering their own invoice thinking that they are doing the client's payable entry but once they realize the benefit of faster payment and ability to track the progress of their invoice through the payables cycle. It became a non-issue

Thayer
Kanada
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Good software

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: SNAPAP was additional software to automate account payable on Dynamics 2009, however, it had some early issue in deployment due to Dynamics customization, however, the support was amazing as well as our employee and vendor training.
Once it is working it went very well for us and our vendors, made things way easier to handle all our AP.
Pros. Great support team to back you up anytime
Cons. you need to inform your vendors and suppliers that they have to enter the exact amount as the PO to the penny otherwise, it will not process the invoice!

Warren
Procurement Manager in Australien
Metallabbau, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Snap AP - Mining Customer

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: As Procurement Manager of a mining contractor with high purchasing transaction volumes, multiple suites over a wide geographic spread and diverse vendors I was amazed at the positive outcomes GSCM produced as part of an ERP transition in 2012-13. Snap AP was the cornerstone and the long term pay off for both internal and external stake holders. Vendors loved it for its payment predictability, PO's loved it for its precision and early problem prevention and finance managers loved it for its transparency. The internal disciplines in PO generation SnapAP mandated led to better product and service delivery, better vendor relationships and process and efficiency improvements. SnapAP and GSCM made a potentially difficult process a success by providing a high level of personalised and informed support. Thanks again team and every success in the future.

Vorteile:

Precision. Required internal discipline in order generation, price and spec establishment. Attraction to vendors. Elimination of post supply process bottlenecks in AP.

Nachteile:

In combination with ill informed/lazy/ intransigent PO generators it can produce difficult to identify errors.

Melanie
Kanada
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Changing from Reactive to Proactive - P2P process

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Before SnapAP, our Accounts Payable department had many inefficient processes. This led to wasted time spent by everyone (from Purchasing to AP to the Suppliers) finding and trying to fix errors instead of preventing them. It felt like we were always in a state of `catch-up, with no sense of control on our workload. These deficiencies made it difficult to accurately forecast cash flows. With the Supplier entering their own Invoices electronically into SnapAP, we now have a completely paperless process that is built on the philosophy of getting things right up front, to ensure there are no defects down the line. The process provides complete transparency, while improving internal controls. The Supplier can see all of the status of their Purchase Orders, Invoices and Payments, all without calling AP. SnapAP has a very simple interface: training a new Employee or Supplier is a simple 20 minute process. Suppliers provide very positive feedback at the simplicity and completeness of the SnapAP process. With SnapAP, we have transformed our P2P process into the most efficient, state of the art, defect free process. The GSCM team helped every step of the way, from guiding us through the change management process, to ensuring customer personal growth, helping us develop a complete understanding of the business process and the importance of each step along the way. They are a company that `practices what they preach in all of their daily business tasks. They understand the full value and benefits in efficient processes/employees and the power of positivity.

Vorteile:

Easy to use and at a glance data

Nachteile:

Add functionality to contact vendor automatically for invoice reminders, etc.