Keypad

Keypad

von Smith.ai

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Wer verwendet Keypad?

Keypad is ideal for small business owners who want to route, schedule, and monitor their calls, texts, and faxes on any device, at a low cost, with advanced features, no contract, and spam blocking.

Was ist Keypad?

Keypad is the most advanced & affordable small business VOIP phone system. Route, monitor & record your calls, texts & faxes. Call & text from any device (cell phone, desk phone, computer, tablet). Local & toll-free numbers. Complex call routing: menus, schedules, blasts & sequences. Fax (inbound & outbound, via web or email). Call recording. Voicemail transcription. Transfer your business number. Automatic spam blocking. Integrates with Smith.ai virtual receptionists.

Keypad – Details

Smith.ai

https://smith.ai/

Keypad – Preisübersicht

Keypad ist verfügbar ab 25,00 $/Monat. Keypad bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Keypad findest du unten.

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Startpreis

25,00 $/Monat

Preisinformationen

No annual contract or setup fee. 14-day money-back guarantee.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Keypad Funktionen

Call Tracking Software
Anrufaufzeichnung
Anrufer-Identifikation
CRM
IVR / Spracherkennung
Kampagnenzuordnung
Konversion-Tracking
Stichwort-Nachverfolgung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Archivierung
Aufzeichnung bei Bedarf
Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
Bookmarking-Aufzeichnung
Dateitransfer
Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
Programmierte Aufnahme
Sofortiger Abruf
Teilen von Anrufen
Verteilte Anrufaufzeichnung
Videoanruf-Aufzeichnung
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
IVR / Spracherkennung
Mitarbeiterverzeichnis
Mobiler Zugriff
Virtuelles Callcenter
Webkonferenzen
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Anrufüberwachung
Automatisches Telefonwählgerät
Berichterstattung / Analyse
Call-Center-Management
IVR / Spracherkennung
Kontaktmanagement
Prädiktive Wähler
Telemarketing-Management
VoIP (IP-Telefonie)
Anrufaufzeichnung
Interaktive Sprachantwort
Kontaktmanagement
SIP-Trunking
Vereinheitlichte Kommunikation
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Zugriffskontrollen/Berechtigungen