Measured

Measured

von Measured

Wer verwendet Measured?

Direct to Consumer (DTC) brands, eCommerce and Retail

Was ist Measured?

Measured helps inform the incrementality of paid media for acquisition marketers to drive cross-channel investment decisions. Its approach is rooted in innovative, always-on A/B experimentation, proven to be the most effective and accurate methodology for determining incremental contribution. Incrementality drives Measureds cross-channel attribution and decisioning platform. Measured is powered by a privacy-compliant and quality-controlled marketing data platform provided as a service.

Measured – Details

Measured

https://measured.com

Gegründet 2017

Measured – Preisübersicht

Measured bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Measured findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Measured Funktionen

Data-Warehouse-Systeme
Ad-hoc-Anfrage
Analytik
Datenintegration
Datenmigration
Datenqualitätskontrolle
ETL – extrahieren / transferieren / laden
In-Memory-Verarbeitung
Match & Merge
A/B-Tests
Customer Journey Mapping
Dashboard
Kampagnen-Tracking
Kanalzuordnung
Leistungskennzahlen
Prädiktive Analytik
ROI-Tracking
Social Media-Kennzahlen
Website-Analytik
Customer Journey Mapping
Kanalübergreifende Zuordnung
Konversion-Tracking
Multi-Touch-Attribution
Prädiktive Analytik
ROI-Tracking
Segmentierung der Audienz
Zuordnungsmodellierung
Ausgabenmanagement
Budgetierung/Prognosen
Kollaboration
Marketingkalender
Medien-Planung
Projektmanagement
Prädiktive Analytik
Präsentations-Tools
Roadmapping
Zielsetzung / Nachverfolgung

Measured – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 5 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5

Powerful tool for getting the most out of your marketing data

Bewertet am 25.7.2019
Gail B.
Marketing Director
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We hated that we couldn't see how channels and marketing initiatives were performing other than through the networks themselves (which gave inflated numbers) or by using dated last-click measurements. We wanted to be able to effectively look at performance and incremental value so that we could efficiently allocate our budgets.

Vorteile: Very knowledgeable team who is incredibly good at onboarding and explaining the numbers/process. Methodology is very sound. Great responsiveness from the account team. Tableau interface is easy to use and quick. Loads of useful data.

Nachteile: Some of this may be difficult to explain to less analytically-inclined people in the organization

Hands-On Attribution Partner

Bewertet am 1.8.2019
Serena C.
Sr. Manager, Performance Marketing
Bekleidung & Mode, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The team at Measured is very strategic and proactive in making suggestions to our marketing mix, based on the data. Over the past year, we've adjusted our media mix using the out-of-the-box dashboard that Measured provides, as well as developed custom dashboards that speak more to the insights that we wish to uncover for the business. Integrations with other data systems are completely handled by the Measured team.

Nachteile: While the team has been able to make customized dashboards, we don't currently have the option to dig into more granular channel level insights.

Great Partner

Bewertet am 8.8.2019
Anne C.
Director of Ecommerce
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The strategic partnership - the team is very knowledgeable and they listen.

Nachteile: No cons. The team continues to make updates based on user recommendations.

Attribution for the contemporary customer journey

Bewertet am 29.7.2019
Dan C.
SVP, Markerting
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great business partners that helped solve for investment decision making. They are partners beyond just the software solution.

Vorteile: Easy implementation
Thought-leadership and strategic partnership
Highly cost effective
Ease of adoption across team with broad skillset
Responsive customer service
Customizable
No black box

Nachteile: Would like to add alerts into dashboard when there is a pre-defined shift (good or bad) in results so campaign owners immediately know to look, review and take action.
Would like some sort of indication of what programs/campaigns' incrementality is informed by testing v historical trends.

Best Marketing Attribution Platform

Bewertet am 25.7.2019
Mitchell R.
Data Analyst
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: They work with our marketing team to clearly communicate attribution and what's working from a third party perspective. As the data analyst on the team, they've given me read access to their data warehouse where I can bring insights at a much faster pace.

Nachteile: Everything Measured provides is meant to be scalable on their side. Our company has some messy data and can take some time on getting everything organized.