Was ist Adzooma?

Die auf KI und maschinellem Lernen basierende Google-Ads-Plattform von Adzooma bietet stressfreies Kampagnenmanagement, fortschrittliche 24/7-Optimierung und zeitsparende Automatisierung – und das alles über eine einzige, einfach zu bedienende Nutzerschnittstelle. Suche nach mehr als 50 Verbesserungsmöglichkeiten, von denen viele mit einem einzigen Klick umgesetzt werden können, verfolge die PPC-Leistung und hebe Mehr- und Minderausgaben hervor, um deinen Qualitätswert, deine Conversions und deinen ROI zu verbessern. Reduziere den Zeitaufwand für die Verwaltung und Optimierung deiner PPC-Kampagnen auf wenige Minuten pro Tag.

Wer verwendet Adzooma?

Onlinewerbung PPC-Manager*innen Werbeagenturen Geschäftsinhaber*innen

Adzooma – Details

ClickTech Solutions

2013 gegründet

Adzooma – Videos und Bilder

Adzooma Software - 1 - Vorschau
Adzooma Software - 2 - Vorschau
Adzooma Software - 3 - Vorschau
Adzooma Software - 4 - Vorschau

Adzooma – Details

ClickTech Solutions

2013 gegründet

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Startpreis

Nicht verfügbar
25,00 $
15,00 $/Monat
30,00 $/Monat

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Gratis Testen Ja

Adzooma – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Funktionen von Adzooma

  • AB-Tests
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Aufgabenplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Cross Channel Attribution
  • Datei-Verwaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Display Ad Management
  • Dokumentenmanagement
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Erinnerungen
  • Etikettierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kommentare / Notizen
  • Kundenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Personalisierung
  • Priorisierung
  • Prognosen
  • Projektmanagement
  • Projektplanung
  • Projektzeiterfassung
  • Retargeting-Anzeigen
  • Risikokarten
  • Suchen / filtern
  • Termin-Fristenmanagement
  • Verhaltensanalysen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zielgruppen-Targeting
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Siehe die vollständige Display Advertising Tools Liste

  • AB-Tests
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebot in sozialen Medien
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Event-Marketing
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Kanalmanagement
  • Klick-Tracking
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Konversionsraten-Optimierung
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Leadmanagement
  • Mehrere Kampagnen
  • Multichannel-Marketing
  • Social-Media-Integration
  • Visuelle Analytik
  • Vorlagen-Management
  • Web-Formulare
  • Workflow-Management
  • Überwachung

Siehe die vollständige Kampagnenmanagement Software Liste

  • AB-Tests
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Angebot in sozialen Medien
  • Anpassbare CTAs
  • Anpassbare Formulare
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Verteilung
  • Echtzeit-Daten
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Individuelle Anpassung
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Kundendatenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Marketingkalender
  • Mehrere Kampagnen
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Marketing
  • Multivariate Tests
  • SMS-Marketing
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Suchmaschinen-Marketing
  • Verkaufsanalyse
  • Visuelle Analytik
  • Vorlagen-Management
  • Website-Analytik
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Workflow-Management
  • Zielseiten / Web-Formulare

Siehe die vollständige Marketing Automation Tools Liste

  • AB-Tests
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Betrugserkennung
  • Budgetmanagement
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeitüberwachung
  • Engagement-Tracking
  • Für PPC-Kampagnen
  • Gebot-Management
  • Geotargeting
  • Geplante / automatisierte Berichte
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Keyword-Recherche Tools
  • Klick-Tracking
  • Konto-Benachrichtigungen
  • Konversion-Tracking
  • Konversionsraten-Optimierung
  • Leistungskennzahlen
  • Leistungsmanagement
  • Mehrere Kampagnen
  • SEO-Management
  • Social Media-Überwachung
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Trend-Analysen
  • URL-Generator
  • Visuelle Analytik
  • Web-Traffic-Berichterstattung
  • Web-Traffic-Monitoring
  • Werbemanagement
  • Zielgruppen-Targeting
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

Siehe die vollständige PPC-Tools Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Aufgabenplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Datei-Verwaltung
  • Datenvisualisierung
  • Dokumentenmanagement
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Erinnerungen
  • Etikettierung
  • Filesharing
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kommentare / Notizen
  • Kundenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Priorisierung
  • Prognosen
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektmanagement
  • Projektplanung
  • Projektvorlagen
  • Projektzeiterfassung
  • Statusverfolgung
  • Termin-Fristenmanagement
  • Vorlagen-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zeitverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Siehe die vollständige Werbeagentur Software Liste

Alternativen für Adzooma

Mehr Alternativen zu Adzooma

Erfahrungen mit Adzooma

Alle 18 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
12
4
3
2
1
1
2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Jonny C.
Jonny C.
PPC Specialist in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Adzooma, a game changer in PPC account management.

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Really positive - due to the scale, age and intracacy of our accounts I needed a tool which allowed us to easily automate time sapping day-to-day points of the account and give me the time back to focus on account growth strategies. 10/10.

Vorteile:

Implementing Adzooma into our accounts and has been seamless, stress free and opened my eyes to new areas of account opportunities to create value. Adzooma goes beyond being a tool for day to day productivity and has become an integral part of our PPC account development and strategy. The UI and design of Adzooma makes interpreting large amounts of account data really simple. Plus by utilising the management, opportunities and automation sections of the Adzooma you can shave serious time off your day to day optimisations whilst getting a flavor and insight of how to shape the accounts on-going strategy. You can easily identify themes and points of weaknesses in your accounts and effectively direct your effort thereafter. The reports tool is also a really neat feature to have built in and again is much more efficient way of pulling account performance data for stakeholders then say using GADs channel data or in-built reporting systems. Also - a big fan of the automation tool which again is much easier and more powerful than using GADS internal automation systems. We're looking forward to using the Facebook management features in the account as well. Having used other tools previously (Wordstream & Optmyzr) I can say that Adzooma is far better value for money and actually helps you to deliver so much more for your accounts.

Nachteile:

Some of the opportunities presented go aren't necessarily going to help our account.

Antwort von ClickTech Solutions

vor 2 Jahren

Thank you for the feedback Jonny! Very much appreciated. We're happy to hear that you're enjoying using the platform. We have recently launched Facebook features and continue to develop this as part of our working roadmap. If you are advertising on Facebook, get in touch and we can show you in more detail how this works. Just noting the 'con' on the review, that's awesome feedback for us to take on board to implement improvements. With Opportunities, if you feel that any of them are not relevant, you can ignore these suggestions and our machine learning technology will work in the background to present more tailored suggestions to your advertising campaigns in the future. Let the team know if you need any assistance in the future and thanks again for the awesome

Alexandre O.
Marketing in USA
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Adzooma is the future of Marketing Automation

5 vor 6 Monaten

Kommentare: It has helped me with doing marketing automation for my own business and others.

Vorteile:

I liked that it was very useful in terms of Marketing Automation. I liked that I am able to talk with my clients directly through the platform and also connect with Google Ads as well.

Nachteile:

There were not cons with Adzooma. Everything through the platform was very helpful.

Alexander V.
Alexander V.
Managing Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Adzooma Marketplace review: not as promised, negative option billing

1 letztes Jahr

Kommentare: There are no Adzooma Marketplace reviews that I can find online, despite the number of agencies that appear to have signed up for it. If their experience is anything like mine, no wonder they're so silent. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] from their team, reached out to me on LinkedIn, and presented this new "agency marketplace" where businesses can look up a digital marketing agency of any kind and match it to their needs. He promised the world: highly targeted leads with a great budget, high traffic, and while Adzooma is based in the UK, they insisted that many of their users are in the United States as well -- and the US is my main target audience. Bottom line, he painted this beautiful picture of it as one of the most profitable sources of leads an agency could have. Sounds good, so we sign up for the 30-day trial. In those 30 days with my listing on the marketplace, I did not get a single contact. None. Despite their suggestions, we still did not get anything. The worst part, it took weeks to book a consultation. Weeks after supposedly cancelling my subscription, they still continue charging my card - and they won't let me remove my credit card from my account. This is a negative-option billing system, where a company will do everything to not lose your business. If I'm not mistaken, this practice is illegal in the United States. I get that the marketplace is new, but if it worked, I'm pretty sure it would have a lot more public feedback by now.

Vorteile:

The business application was comprehensive and detailed. Nothing else I could really say.

Nachteile:

Numerous promises made about results, but absolutely no contacts.

Antwort von ClickTech Solutions

vor 12 Monaten

We're committed to providing the best service and support to our clients, thank you Alexander for sharing this feedback on your trial of the Adzooma Marketplace. We work hard with our clients to optimise their listings and improve their traction on our Marketplace, and are sorry that we did not meet your expectations on this occasion.

Philip B.
Marketing Strategist in UK
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

End result after just one month 50% increase in click throughs

5 letztes Jahr

Kommentare: My account manager [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been superb, very supportive and helpful, checks in on a regular basis but without being in my face or a distraction, a really nice and helpful chap.

Vorteile:

The simple nature of the platform and the effective results in a short space of time. I've saved £100's across my client's accounts in just over a month and also halfed the amount of time needed to manage them too which free's me up to spend more time investigating and testing on their behalf.

Nachteile:

Occasionally it can hang which is frustrating but given the platform is free to use is not something to grumble about.

Antwort von ClickTech Solutions

letztes Jahr

Thank you for leaving such a glowing review. This means a lot to us. We aim to provide all our users with the satisfaction of being able to save time whilst also being in control.

Raymond C.
Director in Singapur
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Great Tool for Advertising

5 vor 2 Jahren

Vorteile:

This tool allows automation rules and provides suggestions/opportunities based on its proprietary algorithm for your AdWords campaign which helps to save time and money advertising. Besides, its white labeled and customisable reports is a plus for agencies. Great tool!

Nachteile:

Facebook ads integration and feature still at infant stage, hope the features will be more comprehensive in near future. Well, the team is actively taking user suggest and launching new features quick though.

Antwort von ClickTech Solutions

vor 2 Jahren

Hi Raymond, thank you for the great review. We are really pleased you're reaping all the benefits from the Adzooma platform. In regards to Facebook ads, you're right this is definitely in the early stages but we're constantly working on improving our services and we appreciate your feedback. If you need anything, don't hesitate to contact us. Kind Regards, Adzooma Community Support.