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Enterprise Bot
Was ist Enterprise Bot?
Die proprietäre Conversational-KI-Plattform wird als Suite aus intelligenten, synchron arbeitenden virtuellen Assistenten und Prozessautomatisierungstools geliefert. Die intelligenten virtuellen Assistenten interagieren mit deiner Kundschaft per Text, E-Mail oder Sprache, während das Prozessautomatisierungstool eine nahtlose Integration in dein Arbeitsökosystem gewährleistet. Verschaffe dir in Echtzeit einen einheitlichen Überblick über jedes einzelne Gespräch.
Wer verwendet Enterprise Bot?
Große Unternehmen im In- und Ausland, in verschiedenen Branchen wie Transport, Finanzen und Versicherungen.
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Enterprise Bot
Bewertungen über Enterprise Bot
Innovatives und felxibles Unternehmen
Kommentare: Dank Enterprise Bot können wir unseren Kundinnen und Kunden einen innovativen Kommunikationskanal anbieten.
Vorteile:
Die Chat Bot und Live Chat Funktion welche Enterprise Bot anbietet ist ein Mehrwert für unsere Kunden.
Nachteile:
Das Training des Bots ist sehr zeitaufwändig und ein stetiger Prozess.
Einsatz eines Sprachroboters
Kommentare: Enterprise Bot hat den Sprachroboter in unserem Unternehmen implementiert und das Projekt intensiv begleitet. Die MitarbeiterInnen sind hochmotiviert, engagiert und handeln im Interesse des Kunden.
Vorteile:
Der Roboter beantwortet selbstständig, akkurat und 7/24 diverse Fragen der Kundinnen und Kunden. Die MitarbeiterInnen werden von immer wiederkehrenden gleichen telefonischen Anfragen entlastet. Der Sprachroboter ergänzt den bereits eingesetzten ChatBot.
Nachteile:
Das Statistik- und Trainingstool könnte noch benutzerfreundlicher (einfacher) gestaltet werden.
Einfache Handhabung und intuitive Bedienung
Vorteile:
Flexibel; Offen für Ideen; Speditiv in der Umsetzung
Nachteile:
Grosser initial Aufwand bis Inhalte drin sind
Antwort von Enterprise Bot
vor 3 Jahren
Thank you for your response, Claudio. Appreciate your valuable feedback.
Quick chat and live support chat
Kommentare: It is a great alternative to let customers to directly connecting and chatting with us. It has help our customer to have a quick replies for their inquiries.
Vorteile:
It's a great and precious customer support application that is easy to incorporate into a webpage or e-commerce without requiring knowledge and skills. Place the widget or the scripts it generates in the target position. It includes a lot of customization possibilities for design and translation and responds automatically. Because agility and quickness in service are critical for client retention, time and pleased customers are saved.
Nachteile:
Setting up meetings using the live chat interface might be a friendly alternative, especially if the system can recognize spam users. Even though they're not clients, Enterprise Bot allows anybody to enquire about corporate information.
In Betracht gezogene Alternativen:
Very nice experience with Enterprise bot
Kommentare:
Throughout the process from contracting to production and even after the production, the customer satisfaction was the priority one for Enterprise bot.
We were supported all along by rigorous ans conscientious project manager.
During the implementation, we informed Enterprise bot about some unforseen requirement not sent at the begenning and Enterprise Bot did the necessary to stick to the planning.
They also helped us to reach our KPIs to make the pilot a success.
Enterprise bot is very flexible and delivers high quality mirroring the orinigal demand, adding the possibility to improve it in the future.
Vorteile:
We enjoyed: - the flexibility about the software (Rule-Based Chatbot + IA chatbot) and the adaptation of the IA. - the user-freindly interfaces - the simplicity and completeness of the interfaces in terms of functionality - the ease of training the AI - the easy addition of a language -the strength of the product engine which avoids doing specific development for very specific requests - Reporting
Nachteile:
Not being able to filter on requests not understood by the chatbot Ability to find duplicates tiggers in different intents Co-browsing module directly integrated in the lifechat