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Was ist Endear?

Endear ist eine CRM- und Clienteling-Plattform für den Einzelhandel zur Steigerung des Umsatzes und zur Stärkung der Kundenbeziehungen.

Organisiere Kundendaten, sende personalisierte E-Mail- und SMS-Kampagnen und analysiere die Outreach-, Laden- und Teamleistung kanalübergreifend. Darüber hinaus kannst du mit Endear Stories personalisierte Produkte kuratieren und freigeben, um Klicks und Konversionen voranzutreiben. Und mit dem integrierten Livechat kannst du Onlinekäufer sofort einbinden, um die Loyalität zu steigern und die Warenkorbgröße zu erhöhen.

Wer verwendet Endear?

Omnichannel-Einzelhändler, die ihre Einzelhandelsabläufe modernisieren und dabei den Umsatz und die Kundenbindung steigern möchten.

Endear Software - 1
Endear Software - 2
Endear Software - 3
Endear Software - 4

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Endear

Endear

4,5 (35)
300,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
60
16
4,3 (35)
4,4 (35)
4,7 (35)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
26
4,0 (18.356)
4,0 (18.356)
4,1 (18.356)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Endear

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Hilfe Desk-Management
Kommunikationsmanagement
Commence
Am besten bewertete Funktionen
Kalender-/Erinnerungssystem
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
SimpleCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Lead-Generierung
Leadmanagement
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobiloptimierung
Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Statusverfolgung
Salesmate
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
EQUP
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Verhaltensanalysen
Website-Management
Überprüfung bewerten

Bewertungen über Endear

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
29%
3
11%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to Use, Consistent CRM with great reporting

5,0 vor 2 Wochen Neu

Vorteile:

The best part about Endear is how useful so many departments can use the program. We mostly use for our retail staff but the stories function has made its way through many different teams due to the beautiful presentation of products.

Nachteile:

The lack of organization available inside the segmenting tab. This isn't a huge issue but it would be great if there were folders or another way we could organize different client segments.

Alexandria
Texas Market Manager in USA
Einzelhandel, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

User Friendly + Revolutionizing CRM!

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Excellent! We've only been using it at a store level for a couple of months and it's already a game changer for us.

Vorteile:

Added level of personal touch for client outreach - allows for one to one contact, in an age of retail when companies are sending mass marketing from an automated feature.

Nachteile:

Reporting is still tricky to figure out.

Katia
Store Director in USA
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Needs work

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall it’s more work than it has to be. For someone that has used the CRM programs designed by retail workers and Apple developers (I used to work for Kering) I feel this isn’t anywhere near what it could be, but I’m hopeful

Vorteile:

The thing that I find the most useful is being able to filter through hundreds of thousands of clients to target a very specific group for a specific kind of outreach

Nachteile:

The actual messaging on this software is still pretty wonky and it would be helpful to create a messaging app to where we can keep track of our conversations in a more streamlined way instead of having to go back and forth between “awaiting response” or “recommended follow up” and the like. It’s frustrating Trying to find the conversations you already responded to actively that are not either new or recommended follow up is impossible

Antwort von Endear

vor 4 Jahren

Hey Katia, Thanks so much for your feedback! We're actively working on a system to make the messaging experience on Endear more user friendly as well as releasing a mobile app to make responding to customers from your phone a breeze! Just as an FYI, you can always search for clients in the search bar of your inbox or go to all conversations to avoid the smart segments we create automatically. This should help you find the conversations you're looking for more quickly. Thanks again for the feedback! If you ever want to walk through how we can make it easier for you to use Endear, please don't hesitate to reach out to us at support@endearhq.com.

Lauren
Senior Marketing Manager in USA
Luxusgüter & Schmuck, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

My team loves it

4,0 vor 2 Wochen Neu

Vorteile:

It is so user friendly and easy to learn - especially if you use Shopify!

Nachteile:

Selecting products for stories in outreach.

Richard
Director of Business Development in USA
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great people and Great CRM!

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: I loved working with the team at Endear. Always professional, down to earth and very responsive. I loved the fact that the founders, Jinesh and Leigh themselves would handle the support chat at times! A wonderful company and a great CRM platform, especially for retail.

Vorteile:

Ease of client import and ability to manage the database. Very easy to train team mates and reach out to your clients. Great filters to get to the granularity of things and easy-to-use reporting tools.

Nachteile:

Need quicker intergration with third party