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Hostfully Property Management Platform

Hostfully Property Management Platform

Was ist Hostfully Property Management Platform?

Immobilienverwaltungs- und Gästeerlebnissoftware für Kurzzeitvermietungen. Die Plattform für die Immobilienverwaltung von Hostfully (ehemals Orbirental) hilft Managern bei der Skalierung ihres Ferienhausvermietungsgeschäfts mit Funktionen, die die Verwaltung und das Wachstum ihres Immobilienverwaltungsbetriebs unterstützen. Zu den Funktionen gehören: Kanalverteilung, zentraler Kalender und Inbox für die Kommunikation mit Gästen, automatisierte Nachrichtenübermittlung, Direktbuchungen, eine Upsell-Plattform, Tools für die Zahlungsabwicklung und Preisgestaltung und vieles mehr.

Wer verwendet Hostfully Property Management Platform?

Ferienwohnungsverwalter und -unternehmen.

Hostfully Property Management Platform Software - 1
Hostfully Property Management Platform Software - 2
Hostfully Property Management Platform Software - 3
Hostfully Property Management Platform Software - 4
Hostfully Property Management Platform Software - 5

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Hostfully Property Management Platform

Hostfully Property Management Platform

4,2 (214)
119,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
74
35
4,1 (214)
4,1 (214)
4,3 (214)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
93
16
4,5 (181)
4,5 (181)
4,5 (181)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Hostfully Property Management Platform

Smoobu
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Reservierung-Management
Tokeet
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Gästekommunikation
Reservierung-Management
Rentals United
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Partnermanagement
Reservierung-Management
NextPax Channel Management System
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Partnermanagement
Raten-Management
OwnerRez
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Gästekommunikation
Reservierung-Management
BookingSync
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Gästekommunikation
Reservierung-Management
Hostify
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Online-Buchung
Reservierung-Management
Hosthub
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Gästekommunikation
Reservierung-Management
PriceLabs
Am besten bewertete Funktionen
Datensynchronisation
Dynamische Preise
Ertragsmanagement

Bewertungen über Hostfully Property Management Platform

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
55%
4
27%
3
8%
2
4%
1
6%
Rich
Rich
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

FRB Rentals wouldn't be what it is today without Hostfully. The PMP that keeps on giving!

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: The Hostfully platform and especially the team have been a pleasure to work with.
They are VERY responsive to anything the FRB Rentals team throws at them, be it a question, suggestion for improvement or a bug.

Vorteile:

Love the one place to rule them all approach. The ability to create all our FRB Rentals listings in once place, manage pricing and bookings and push it out to direct bookings as well as the OTAs (Airbnb, VRBO, etc.) is so central to a successful Short Term Rentals business. Hostfully, like any software app, isn't perfect, BUT their support and development teams take feedback and fix issues and implement new features requested by the user base. I personally have had many new features I've suggested implemented.

Nachteile:

At FRB Rentals, we use automated templates to the extreme. Initially there is a learning curve to setting up the more advance automation using templates and trigger. Highly suggest you write it all down and map out how you want timing to happen on a booking through review, then implement it and test one step at a time. The formatting on communications should be tested with each OTA to ensure it looks good to the guest receiving it.

Jennifer
Owner in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Feedback of system

4,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

It is much easier to run from a mobile device than the previous

Nachteile:

Creating the templates and triggers. Also navigating the integration

Eva
Owner CEO in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

It’s a good system

3,0 letzten Monat Neu

Kommentare: 3 star out of 5. Good customer service but need someone to pick up the phone to get stuff done right away if needed

Vorteile:

I liked that you help me to onboard and team is very friendly

Nachteile:

App is horrible. Needs improvement. The price seems to be very high right now. It is not good that I can’t call [sensitive content hidden] when I need him. I can just schedule a meeting and as I am solo and do it all sometimes u can’t get to the c comp to do the appointment. I need to be able to call someone. This is very difficult for me. Thinking of doing a change

Alexander
IT Director in Portugal
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great platform with outstanding customer support

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: A great experience over the nearly 4 years that we've worked together with all Hostfully team members being helpful and kind.

Vorteile:

The customer support team are amazing, responsive and always friendly. The platform itself has a great selection of integrations and it is constantly expanding. The Hostfully dev team is constantly adding and updating things and everyone always seems open to new ideas and ways of improving.

Nachteile:

There are a few features that would be nice to have for the Portuguese market like certified invoicing and guest check-in, however these are usually handled by integrations. A more robust owner's portal would be a great plus too.

Doug
Property Manager in USA
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Hostfully is getting better

4,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Channel management and communications integration across all channels.

Nachteile:

Some of the cumbersome channel integrations and updates are not clearly communicated specifically when Hometogo went away!