Was ist Doctible?

Ermöglicht es Privatpraxen, Patienten zu binden, indem sie ihre Erfahrung verfolgen und positive Bewertungen generieren.

Wer verwendet Doctible?

Das Unternehmen betreut Privatpraxen und Praxisgruppen und konzentriert sich darauf, eine großartige Patientenerfahrung zu bieten und Patienten zu binden.

Wo kann Doctible bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Doctible
  • Ansässig in San Diego, USA
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch, Spanisch

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Doctible

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Doctible Funktionen

  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • HIPAA konform
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kurzwahlnummern
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mobile Keywords
  • Nachverfolgung der Marken
  • Online-Buchung
  • Patienteninteraktion
  • Reaktions-Management
  • SMS-Erinnerungen
  • Sammeln von Nutzerbewertungen
  • Social Media-Überwachung
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Textnachrichtenversand
  • Umschuldung
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahnarztpraxis-Verwaltung
  • Überprüfung bewerten

Alternativen für Doctible

Führende Marketingplattform für kleine und mittlere Unternehmen! KOSTENLOSE Marketing-Demo
Eine End-to-End-Client-Experience-Plattform für kleine Unternehmen.
Diese All-in-one-Lösungen lassen sich in deine Praxisverwaltungssoftware integrieren und helfen dir, dein Front-Office zu optimieren und Plätze zu füllen.
TextP2P ist eine sehr einfache und kostengünstige Anwendung für Textmarketing und Voicemail ohne klingeln. 14-tägige kostenlose Testversion.
Automated texting for complete customer engagement and interaction.
SMS-Marketing-Tool, mit dem Unternehmen Kundeninteraktionsdaten sammeln und das Kundenverhalten analysieren können, um gezielte Webkampagnen durchzuführen.
Pabau ist eine vollständige Praxisverwaltungsanwendung, die von Hunderten von medizinischen Fachkräften in Großbritannien verwendet wird. Verwalte Zeitpläne, Behandlungen.
Verwalte und erweitere dein Geschäft mit einer App, die alles erledigt. Vermeide lang andauernde Telefonate und langwierige Dokumentenbearbeitung. Schreibe stattdessen Kundenloyalität groß. Erfahre mehr über vcita
Voll ausgestattete Business-SMS-Plattform zum Senden von SMS-Textnachrichten an Kunden, Mitarbeiter und Partner.
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
Leading cloud communications provider for global enterprise and mission-critical messaging with low-code and no-code implementation.
Für kleine Praxen, die ihre Praxisverwaltung rationalisieren möchten, bietet PatientPop eine durchgängige Wachstumsplattform.
Kimoby is a customer communications management platform that enables Business Instant Messaging for team work and customer service.

Bewertungen über Doctible

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
86%
4
11%
3
2%
2
1%
1
1%
Kristin
Kristin
Doctor of chiropractic in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great way to keep up with client reviews

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We send out review requests for new patients and other services to continue to build our business relationships and solve any potential problems.

Vorteile:

Like to be able to intervene on poor reviews and correct issues before they get posted. It is also great to follow up with people and have our review management all in one place.

Nachteile:

Seems expensive for that we are doing. We also wish it was interpreted directly with our software for easier use.

Linda
Practice Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Set it and forget it

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We have been able to raise our Google and FaceBook ratings.

Vorteile:

Once you set up everything, you can pretty much sit back and watch your reviews come in. Auto responses are great; they keep you HIPAA compliant, and it gives you opportunity to reach out to unhappy patients.

Nachteile:

In my last practice, I set this up as automatic. When I brought my current practice on, I was told the automatic release was no longer an option. I was able to talk them into doing the automatic feature.

Rosita
Rosita
Dentist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Horrible customer service once your sign up

2,0 letztes Jahr

Kommentare: Horrible and still bad, but you signed and they don't care that they don't have all the features, that they have .

Vorteile:

1st month trial, worked after that down hill

Nachteile:

Once they get you signed up, you are persona non grata to them, off to the next victim. Don't sign contract until you know that they are not fully integrated with Dentrix.

Paul
Doctor of Chiropractic in USA
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great company, great product...

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his crew are amazing~ I never have problems, but on 1 or 2 occasions I forgot my PW or need them to reconnect the data base b/c I was beta testing for ChiroTouch they are quick to reply and jump on my computer and solve it...

Vorteile:

Integrates with my E.H.R. software database (ChiroTouch) and will send a email to my patients asking for a honest review. If I get 4 or more stars it will give them the option to post to Google, Yelp, etc... It they give 3 stars or less it immediately shoots me a email so I can call the patient and address their concerns, before it is sent to the Google or Yelp!

Nachteile:

After posting the 4 or 5 star review to Google or Yelp... It needs to have ALSO have the option to post the review to Instagram/Facebook with "one click of the button..."

Antwort von Doctible

vor 2 Jahren

Thank you so much for such a great review, Dr. Marsh! We work really hard to offer easy integration amongst different software, so we are happy to see that reflected on your experience. We always try our best to provide our customers with the best value for our products. We look forward to working with you!

Chadwick
Practice Administrator/Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Doctible Services and Software

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: This experience has been overall a great experience. The rep has been great and responsive, the customer services has been great and quickly responsive to anything we need and the get detailed information from us to ensure we have it right the first time! This takes a huge relief off of my shoulders as I have so much I already do day to day.

Vorteile:

I love the simplistic fashion in which our patient surveys are quick and easy for them to use and for our team to use. It has helped us with our reviews, receiving more raw feedback and the website messenger has helped with our community and patients inquiring about us and our services to give people options. This has helped with those who aren't fond of phone calls anymore.

Nachteile:

The software had opened us up or made us possibly have issues with malware/viruses but Doctible seemed to have acted quickly and moved forward to take care of the issue.