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Was ist 8x8 X Series?

Die Unified-Communications-Plattform Virtual Office von 8x8 ermöglicht Unternehmen jeder Größe mit unternehmensweitem Privatchat, Präsenzerfassung, Softphones, Webkonferenzen, Video, mobilen Apple- und Android-Anwendungen, die Kollaboration zu verbessern. Das funktioniert über jedes Gerät und von überall aus. Virtual Office von 8x8 lässt sich in führende Unternehmenslösungen wie Salesforce, Zendesk und NetSuite integrieren. Bereitstellung über die Cloud, Einrichtung in wenigen Minuten und einfache Verwaltung von jedem Gerät aus.

Wer verwendet 8x8 X Series?

Über 2 Millionen Nutzer vertrauen auf die Lösung. Branchenführende Cloud-Kommunikationsplattform. Flexibel für jedes Unternehmen. – Nahtlose Integration.

8x8 X Series Software - 1
8x8 X Series Software - 2

Du bist nicht sicher, ob 8x8 X Series das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

8x8 X Series

8x8 X Series

4,0 (265)
24,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
94
17
4,0 (265)
3,8 (265)
3,6 (265)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
7,50 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
72
187
4,6 (23.179)
4,5 (23.179)
4,4 (23.179)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu 8x8 X Series

Slack
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat
Mobiler Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
RingCentral Contact Center
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Zoom
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Vonage Business Communications
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
Google Voice
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
GoTo Meeting
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Join.Me
Am besten bewertete Funktionen
Konferenzschaltungen
Sprachanrufe
Videokonferenzen
Webex
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Nextiva
Am besten bewertete Funktionen
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Bewertungen über 8x8 X Series

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
3,6
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
37%
4
35%
3
16%
2
7%
1
5%
Jonathan
Schulleiter in Deutschland
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Mittelmäßiges Produkt mit betrügerischen Qualitäten

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Am Ende, rate ich davon ab, dieses Produkt zu abonnieren.

Vorteile:

Relativ einfach und günstig. Sehr unkompliziert, bietet aber auch nicht to viel.

Nachteile:

Die Kündigung - die Firma macht es äußerst schwierig und unübersehbar zu kündigen!

Antwort von 8X8

vor 2 Jahren

Thank you for your review. We are sorry to hear you had a frustrating experience, but I really appreciate you bringing this issue to my attention. If you could share with us your latest case ID, we will investigate internally, please do send it on reviews@8x8.com , Thank you!

Jim
Jim
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

8x8 has been great for us

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We've been with them for about 4 years now and they've been fantastic. When we were
first with them, there were a couple of minor hiccups, especially with the android app,
but for the last 2+ years they've been rock solid and the features they add are useful and
work well.

Vorteile:

The relatively rich chat feature, screen sharing, and ease of transferring a call or meeting from one device to another.

Nachteile:

It's not as intuitive to copy/paste out of the chat sessions and I find it difficult to archive a chat, though I may just not know how to do it as it's not something I do regularly.

Antwort von 8X8

vor 2 Jahren

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating - it's much appreciated!

Ralph
Owner in USA
Telekommunikation, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great product - wouldn't want to be without it.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: In general, I have been very happy with 8x8, and would not want to be without it.

Vorteile:

Easy to use, dependable, and administering the system is one of the simplest I have done. .

Nachteile:

Nothing comes to mind; I have no suggestions.

Antwort von 8X8

vor 2 Jahren

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.

David
David
Vice President, Sales in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

One of the worst customer experiences I have ever had

1,0 vor 4 Jahren

Kommentare: After several back and forth emails with the support team, they tell me to forget about it, I signed an agreement. I have used 8x8 with a previous company and the service was solid so I thought it would be a good fit here. It wasn't and the customer service and support was about as bad as it gets. I understand that they were probably hit with a huge rush of new customers because of work from home, I can attribute that to the delays in getting back to me, but the refusal to not provide a refund or cancel my agreement because of their delayed service is frankly unacceptable.

Vorteile:

As a cloud-based phone system, that is a huge plus, but there are far too many negatives and so many other options that you can consider in place of 8x8

Nachteile:

Let's talk about deployment. First, it worked quite well on my Android phone, loaded it up and got it going. I did have a number of issues with 'what program' I was on, okay, well not me but 8x8. The reason was they had me sign up two times because I was porting a number in. I opted not to do that until I had tried the program. That is when things didn't go so well. I have a Chromebook and it took WEEKS for me to get it to work on my Chromebook. The team at 8x8 adequate in responding, but it took a long time. After telling me that I would be unable to use it both on my Chromebook and phone, I decided that this was not the solution for me. So, I canceled my subscription. They then proceed to charge me for full year's worth of service stating that I had signed an agree for 12 months and my trial was over. I had been working with their support team for more than 30 days to get the software to work and I explained that to them (they could also see that I had made less than 5 calls). I offered to pay for the month of service that I had and thought all was good and we were settled. The next month comes and my card is charged again. I contact them and I am told that the 'cancellation process can take up to 30 days and that I will be refunded when it is all cleared up.' Great, no biggie I think. Then I get an email that says we understand you want to cancel, but we need to charge you the remaining months on your agreement.

angie
IT Support in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

8x8: Best option for optimal business

5,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

8x8 provides exceptional VOIP service. Crystal-clear calls, robust features, and reliable connectivity make it a game-changer for our business. The user-friendly interface and excellent customer support add immense value. Highly recommended for seamless communication!

Nachteile:

The application has its bugs, sometimes.

Antwort von 8X8

vor 2 Monaten

We are incredibly grateful that you took the time to leave us a 5-star review. Your review means a lot to us. We appreciate you being our customer and helping to share the word about us!