Was ist 8x8 X Series?

8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device.

Wer verwendet 8x8 X Series?

Trusted by Over 2 Million Users. Industry Leading Cloud Communication Platform. Flexible for Any Business. Seamless Integration.

Wo kann 8x8 X Series bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • 8X8
  • Ansässig in Campbell, USA
  • 1987 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Neuseeland, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • 8X8
  • Ansässig in Campbell, USA
  • 1987 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Neuseeland, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

8x8 X Series – Videos und Bilder

8x8 X Series Software - 1
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Videos zu 8x8 X Series
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8x8 X Series Software - 2

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8x8 X Series

15,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
14,99 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
13,99 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
29,95 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

8x8 X Series Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anruf-Transkription
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anrufprotokoll
  • Anrufverfolgung
  • Anrufverteilung
  • Anrufüberwachung
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Audio / Video-Konferenzen
  • Aufzeichnung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Automatische Anrufannahme
  • Automatische Anrufverteilung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Berichterstattung und Statistik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Call Screening
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Computer Telephony Integration
  • Dateitransfer
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Analytik
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Filesharing
  • Für Cloud-Telefonsysteme
  • Gruppen-Messenger
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Kollaboration mehrerer Nutzer
  • Kommunikationsmanagement
  • Konferenzschaltung
  • Konferenzschaltungen
  • Kontaktmanagement
  • Management der Anruflisten
  • Meeting-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Online-Sprachübertragung
  • PBX
  • Programmierte Aufnahme
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Rückruf-Terminplanung
  • SIP-Trunking
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Syndikat-Gruppen
  • Text in Sprache (verwandeln)
  • Umleitung der Anrufe
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Videokonferenzen
  • Virtuelle Erweiterungen
  • Virtuelle Voicemail
  • VoIP-Verbindung
  • Voice-Mail
  • Voicemail-Transkription
  • Warteschlangenmanagement
  • Wechselseitige Audio & Video
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Alternativen für 8x8 X Series

Sichere und flexible Cloud-Telefondienste und Unified Communications
RingCentral Automatic Call Recording ist einfach einzurichten und ermöglicht bis zu 100.000 Aufzeichnungen pro Konto. Das Herunterladen und Anhören ist bis zu 90 Tage möglich.
GoToConnect kombiniert die Leistung und Zuverlässigkeit der Cloud-VoIP-Telefonsysteme.
Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.
3CX ist eine IP-Telefonanlage mit offenen Standards, die eine sofort einsatzbereite, vollständige Unified-Communications-Lösung bietet. Geeignet für jede Unternehmensgröße oder Branche Erfahre mehr über 3CX
CloudTalk ist ein cloudbasiertes Telefonsystem für Support- und Vertriebsteams. Mit CloudTalk ist Telefonieren einfach und macht Spaß! Erhalte noch heute deine kostenlose Testversion! Erfahre mehr über CloudTalk
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
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TalkChief ist eine Business-Telefonplattform, die die Effizienz deines Teams mithilfe leistungsstarker Funktionen steigern soll.
Wildix is a global provider of unified communications solutions for simpler, more secure business communications in the digital age.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Thrio's CCaaS platform features robotic process automation, inbound/outbound voice, full omnichannel, and built-in AI tools.
Ein auf Google basierendes Cloud-Callcenter

Bewertungen über 8x8 X Series

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0 (239)
Benutzerfreundlichkeit
3,9 (239)
Kundenservice
3,6 (239)
Funktionen
4,0 (239)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8 (239)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
36%
4
36%
3
16%
2
7%
1
4%
Jonathan B.
Schulleiter in Deutschland
Bildungsmanagement, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Mittelmäßiges Produkt mit betrügerischen Qualitäten

3,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Am Ende, rate ich davon ab, dieses Produkt zu abonnieren.

Vorteile:

Relativ einfach und günstig. Sehr unkompliziert, bietet aber auch nicht to viel.

Nachteile:

Die Kündigung - die Firma macht es äußerst schwierig und unübersehbar zu kündigen!

Antwort von 8X8

vor 7 Monaten

Thank you for your review. We are sorry to hear you had a frustrating experience, but I really appreciate you bringing this issue to my attention. If you could share with us your latest case ID, we will investigate internally, please do send it on reviews@8x8.com , Thank you!

Ashley D.
Ashley D.
Operations Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Personalbeschaffung & -besetzung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Perfect Business Phone System!!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: We absolutely love 8x8 virtual office, we do not see a world where we would switch to a different phone software. If you are looking for a seamless phone software look no further!

Vorteile:

8x8 virtual office is awesome! There are so many cool features to this software. We have used 8x8 for over 5 years now, customer service has always been super helpful if we ever had any issues or questions. Purchasing new phones for new employees is a breeze, and setting everything up is always straight forward! What more can you ask for? We also love that virtual office has the chat feature, we utilize this daily to chat with all of the employees. We also love that there is a app, all of the employees have this app on their phone and have been using it like their desk phone during this COVID work from home time.

Nachteile:

there are sometimes some delays, but very rarely is there any issues!

Antwort von 8X8

vor 7 Monaten

We're happy to see that you had a 5-Star experience at 8x8. Thanks for sharing!

Ralph M.
Owner in USA
Telekommunikation, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great product - wouldn't want to be without it.

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: In general, I have been very happy with 8x8, and would not want to be without it.

Vorteile:

Easy to use, dependable, and administering the system is one of the simplest I have done. .

Nachteile:

Nothing comes to mind; I have no suggestions.

Antwort von 8X8

vor 6 Monaten

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.

Nyl D.
Director in Neuseeland
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Terrible Customer Service

1,0 letzten Monat Neu

Kommentare: I was SCHEDULED TO TALK TO ONE OF THE SALESPERSON AND FOR 30 MINS. 8:30-9:00 AM NZT. BUT THE SALESPERSON DID NOT SHOW UP AND DID NOT EVEN RESPOND TO ALL MY MESSAGES. IT WAS VERY UNPROFESSIONAL AND I WAS VERY DISAPPOINTED.

Vorteile:

If YOU SEARCH ON GOOGLE FOR PHONE SYSTEM 8X8 IS ONE OF THE BEST OPTIONS.

Nachteile:

International Calls ARE NOT CLEAR TO ME AND I ASKED SOMEONE TO TALK TO SOMEONE FOR CLARITY AND NO ONE ANSWERED.

Antwort von 8X8

vor 4 Wochen

Hi! We apologize for the delay in communication - please share your account details with reviews@8x8.com and someone will be in touch ASAP to help you resolve the issue. Thanks!

Jim R.
Jim R.
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

8x8 has been great for us

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: We've been with them for about 4 years now and they've been fantastic. When we were
first with them, there were a couple of minor hiccups, especially with the android app,
but for the last 2+ years they've been rock solid and the features they add are useful and
work well.

Vorteile:

The relatively rich chat feature, screen sharing, and ease of transferring a call or meeting from one device to another.

Nachteile:

It's not as intuitive to copy/paste out of the chat sessions and I find it difficult to archive a chat, though I may just not know how to do it as it's not something I do regularly.

Antwort von 8X8

vor 6 Monaten

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating - it's much appreciated!