Wer nutzt diese Software?

Für jede Organisation, die zentralen technischen Support für eine Reihe von Plattformen bietet. Mit mehr als 15 Millionen Nutzern hat NetSupport Manager den Standard für sichere Desktop-/Geräte-RC für 20 Jahre gesetzt.

Durchschnittliche Bewertung

20 Bewertungen
  • Gesamt 4.8 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.8 / 5
  • Kundenservice 4.9 / 5
  • Funktionen 4.8 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.8 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • NetSupport
  • http://www.netsupport-inc.com
  • Gegründet 1989

Über NetSupport Manager

Verwalte und überwache mehrere Systeme gleichzeitig über LAN, WAN und Internet. NetSupport Manager kombiniert sichere Fernsteuerung von einem Desktop, Laptop, Tablet oder Smartphone. Überwache mehrere Systeme in einer einzigen Aktion, biete praktischen Remote-Support, arbeite mit anderen zusammen und nimm sogar Sitzungen auf. Bei Bedarf kannst du Hardware- und Softwareinventar in Echtzeit erfassen, Dienste überwachen und dir sogar die Systemkonfiguration remote anzeigen lassen, um Probleme schnell zu beheben.

NetSupport Manager Funktionen

  • Bildschirm teilen
  • Diagnosewerkzeuge
  • Echtzeit-Chat
  • Filesharing
  • Sitzungsaufzeichnung
  • Sitzungsübertragung
  • Umfragen & Feedback
  • Compliance Management
  • Ereignisprotokolle
  • Fernzugriff
  • Hardware-Inventur
  • IT-Kostenplanung
  • Kapazitätsüberwachung
  • Korrektur-Management
  • Lizenzmanagement
  • Software-Inventar
  • Terminplanung
  • Überwachung der Benutzeraktivität

Alternative Produkte

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für NetSupport Manager

NetSupport RULES!

Bewertet am 12.4.2019
Joel J.
Director of Managed Services
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I was introduced to NetSupport more than 15 years ago by a vendor we engaged to provide a new common-use platform for an airport ServiceTec was providing managed IT services for. I was immediately struck with the ease and amount of control NetSupport provided for the installation of the new platform. As we continued to add devices and eventually other mission-critical systems to our network, NetSupport proved its scale-ability again and again. When we had questions, their tech support was right there to give us answers. NetSupport cares about you as a partner. I've always been impressed that I do business with an individual as well as a valued partner. NetSupport makes my job easier to do!

Vorteile: NetSupport is a complete suite of management tools for your network. NetSupport installs easily on individual clients giving you control and access from anywhere in the world. NetSupport will enable you to monitor and/or control individual devices or groups of devices depending on your setup. Technical support is world class, you really ARE important to them. As a client, you're not just a name, you're a partner.

Nachteile: Honestly, this is a hard one for me, over the past 15 years I've used NetSupport, I've never had an occasion to be dissatisfied.

Still one of the best

Bewertet am 7.12.2017
Paul B.
Engineer
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It is in invaluable tool for me to remote into servers and desktops for IT management.

Vorteile: I have used NSM for 10+ years, and school for several. I also use other remotes. Net Support consistently comes out as one of the best (if not THE best). It's ease of use is unparalleled. Reliability is very high; features like inventory and file transfer are easy and fast. Times when I have needed support, they have always been able to fix the issue. I plan to continue using it.

Nachteile: Once in a blue moon, the manager will not connect to a client; it's not often, but enough that I remember it (to be fair, all others that I have used do the same thing). Again, once in a blue moon it randomly disconnects (and again, all the others that I have tested do the same thing). However, even with these issues, it seems to have as few or less bugs than it's competitors.

Very reilable remote access solution. We've been using it for over 7 years

Bewertet am 20.10.2017
Adam A.
System Administrator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Allows me to do my job fast and easy.

Vorteile: Provides a quick access to a wide variety of devices (Windows, Linux, Mac, Android). I use it every single day, it makes my job much easier. The application has intuitive design, it's easy to navigate, locate remote devices, connect, chat and exchange files. You are in and out within seconds. End user does not have to do anything. We have been using it for over 7 years and we would not switch to a different product.

NetSupport Manager is a must have for anyone doing remote support!

Bewertet am 4.10.2017
Gary C.
gcohen@rcfinefoods.com
Lebensmittelproduktion, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The ability to support users throughout my company without having to leave my desk. Now I can answer their questions and still keep doing my other work.

Vorteile: It is easy to use and maintain. I am able to support multiple users at the same time and can work with computers, laptops and servers from one desktop. My users can also request help from their desktop.

Nachteile: Depending on screen size and resolution settings, some remote desktops can appear smaller and be difficult to read.

Our company has been using NetSupport Manager for about 15 years. It is rock solid.

Bewertet am 28.7.2017
Gil P.
IT Manager
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It gives me the ability to manage any computer in our organization that has internet access.

Vorteile: It is very reliable and secure. The inventory and file transfer features are very helpful. The ability to scale the remote computer's screen to fit the local screen in very nice. The mouse control in accurate, and there is little or no lag.

Nachteile: The printer sharing doesn't work well for me. It doesn't always handle multiple remote monitors well.

Lies weitere Bewertungen