Wer verwendet Fanbank?

Small and Medium Businesses with a physical presence, brick and mortar, service vehicle or truck.

Was ist Fanbank?

Fanbank is the first commerce automation platform for Main Street. Fanbank instantly transforms the existing point-of-sale terminal used by a local business, the credit and debit cards in their customers wallets and the mobile devices in their pockets into the world's best local offers platform. Launched nationally in 2017, Fanbank is led by experienced founder, Mitch Jacobs, and is backed by top-tier venture investment firms.

Fanbank – Details

Fanbank

https://www.fanbank.com

Gegründet 2015

Fanbank – Kostenübersicht

Fanbank bietet eine Gratisversion, aber keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Fanbank ist ab 179,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

179,00 $/Monat

Preisinformationen

30-day money back guarantee

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Fanbank Funktionen

Kundenbindungsprogramme
Bonus-Verwaltung
CRM
Geschenkkarten-System
Kundenaktivitäts-Tracking
Kundentreuesystem ohne Karten
Mitglieder-Portal
Mitgliedschaft-Management
Rabattmanagement
Treuekartensystem
Zugriffsquellen-Verfolgung

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

ACH Zahlungsabwicklung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Berichterstattung / Analyse
Datensicherheit
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Elektronische Unterschrift
Integration von Zahlungsabwicklungsdiensten
Mehrere Zahlungssysteme
Mobile Zahlungen
Online-Zahlungsabwicklung
PCI-Compliance
POS-Integration
Persönliche Zahlungen
Prävention von Zahlungsbetrug
Verarbeitung von Kryptowährungen
Wiederkehrende Abrechnung
Zahlungsabwicklung

Fanbank – Nutzerbewertungen

Zeigt 3 von 3 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,7/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Dorothy R.
Managing Member
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.5.2020

"Incredibly resource for small business"

Kommentare: It has been wonderful. From introduction to implementation. The results have been positive and we appreciate the help.

Vorteile: Easy to use and the platform is self explanatory.

Nachteile: Lack of transparency of customer's responses. The group has been kind enough to send us emails and information for all individuals supporting us through gift cards so we can send individual thank you notes. We think that this should become part of your platform. It allows for gratitude and reaching out to customers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.5.2020
Stacy W.
Owner
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020

"Love it! "

Vorteile: As a business owner myself, I love being able to support local businesses on Fanbank and I especially love that I get rewards for doing so!

Nachteile: I wish there were more businesses participating in my area.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020
Raghavc D.
Restaurant Owner
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020

"Great Customer Outreach"

Kommentare: I have so far been very pleased working with Fanbank the product is dynamic and robust allowing my restaurant to reach a greater customer based. They deliver what they promise!

Vorteile: - The use of social media platforms to directly target potential customers.
- The seamless integration with other softwares we are currently using in the resturant
- The ability to partner with larger companies customers value like Nike or Uber

Nachteile: - Client side dashboard can sometimes be hard to navigate for the non tech savvy.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020