Was ist Financial Cents?

Alles, was dein Unternehmen braucht, um in einer nutzerfreundlichen Lösung zu skalieren. Verwalte deine Mitarbeiter, verfolge Kundentermine, automatisiere die Erfassung von Kundendaten, verfolge die Zeit, stelle deinen Kunden eine Rechnung und speichere alle deine Kundeninformationen an einem Ort.

Wer verwendet Financial Cents?

Die Anwendung ist in erster Linie für Buchhaltungsprofis (in der Rechnungsprüfung, Buchhaltung, Wirtschaftsprüfung usw.) gedacht.

Wo kann Financial Cents bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Financial Cents
  • Ansässig in Nashville, USA
  • 2018 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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  • Ansässig in Nashville, USA
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Financial Cents – Videos und Bilder

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Financial Cents Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Dokumentenmanagement
  • Fälligkeits-Tracking
  • Für Buchhalter
  • Genehmigungs-Workflow
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Projektmanagement
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung

Alternativen für Financial Cents

Vollständig integrierte Praxisverwaltungssoftware, die speziell für die Rehabilitationswissenschaften entwickelt wurde und dafür bekannt ist, Lösungen zu bieten und Wachstum zu erzielen.
Eine einzige Plattform für alle Anforderungen deines Projektmanagements; Von Angeboten bis hin zu Arbeitszeittabellen, Auftragsverfolgung und Kostenrechnung, Berichterstellung und mehr.
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Automatisierte Online-Banking-Downloadtransaktionen von deiner Bank oder Kreditkarte direkt in dein QuickBooks-Online-Unternehmen.
BigTime ist für professionelle Dienstleistungsunternehmen gedacht, die einen tieferen Einblick in ihre wichtigsten Ressourcen, ihre Gewinne und ihre Produktivität benötigen.
Practice management platform for tax professionals and accountants. Offers full CRM with client portal, workflow management, and more.
A comprehensive tax and accounting practice management solution that enables firms to increase profitability and productivity.
Liscio ist eine Remote-Arbeitsplattform für Buchhalter und ihre Kunden.
Erfasse mühelos Kundeninformationen und -dokumente, verfasse Steuererklärungen und bearbeite die entsprechenden Steuerformulare automatisch.
Gives sales managers, ops teams, and leaders the answers they need to confidently forecast and drive top-line revenue.
MyCase ist eine umfassende Fallmanagementlösung, die Dokumente, Kontakte, Kalender, E-Mails, Aufgaben und Rechnungen an einer zentralen Stelle verwaltet.
Die Projektmanagement-App für Profis. Die stärkste und einfache Art und Weise, mit Deinem Team zusammenzuarbeiten. Erfahre mehr über Teamwork
Durch die Kombination von Dashboards und Dateneingabe auf einem Bildschirm erhalten Nutzer*innen eine einzigartige Erfahrung, bei der alles mit nur einem Klick verfügbar ist.

Bewertungen über Financial Cents

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
28%
John G.
John G.
Managing Partner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

To good to keep a secret.

5 vor 2 Jahren

Kommentare: It does not take a full time person to keep it up to date. Actually each user keeps their own work up to date and an administrator only jumps in to work on missed due dates.

Vorteile:

Built in videos that walk you through each section of the program.

Nachteile:

We hesitated to write a review because this program is such a boon to our accounting practice we did not want knowledge of it to leak out to other accounting practices.

Jessica F.
Jessica F.
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A valuable tool so nothing will fall through the cracks

4 vor 9 Monaten

Kommentare: There are clear and helpful instructions to get started, customer service is very responsive and while there are some things that I don't like, I see how they are actually improving the app and expect it to get better.

Vorteile:

It didn't take me long to get started using it once my templates were configured. It's very easy to customize each project for my needs and set it to recur automatically. It has become a valuable tool since the first day I used it with a client project. The workflow view is very helpful and the capacity management feature is useful although not perfect.

Nachteile:

Setting up my templates took a long as the only import option is from a proprietary file format for users to share templates so my assistant had to spend days copying and pasting all of my customized templates into the system. The QBO import is very convenient but it imported projects as separate clients which required some cleaning up, I wish I could select which clients to import. The client portal sounds great in theory but I can't use it as I am used to a completely white-labeled experienced and this portal is ugly, not customizable and I have found no way to customize the text of the emails that are sent to clients. I can't use this until they allow me to customize the text and branding.

Mindy L.
Owner in Kanada
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Financial Cents is a total game changer

5 letzten Monat Neu

Vorteile:

I love this platform. It simply does everything I need it to do and is easy to use. Support is a big part of why I chose it but the knowledge base is so well done, I haven't had to ask anything. I wish I had known about it a long time ago. I've used three other platforms to manage the accounting cycle and Financial Cents blows all of them away. I didn't think I would be able to afford something this great, but it is well priced. Amazing value.

Nachteile:

I'm patiently waiting for the gmail integration to be fully implemented. It would be nice if the client chat was on the dashboard. It's a bit buried.

James C.
James C.
Chief Operations Officer/Chief Financial Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Psychische Gesundheitsfürsorge, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Financial Cents

4 letztes Jahr

Vorteile:

The ability to manage budgets of multiple projects

Nachteile:

The price for the amount of integrations doesn't match many other products of the same caliber

Amanda B.
President in Kanada
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Game Changer for our bookkeeping firm!

5 vor 10 Monaten

Kommentare: It has been a great experience. From our introductory call to the Facebook group we have been able to implement this new app fairly seamlessly.

Vorteile:

The ability to change the workflow views for each team member so that they can see their own work in a way that suits their style. As management we love the capacity report to see who has time for the new clients we sign on. The client dashboard allows everyone to be able to see at a glance all the important information pertaining to that client. The relationships tab allows us to jump easily between all related businesses and that saves us a ton of search time.

Nachteile:

We would like more reports to be available, ie to gather the information that is sitting on the client dashboard (from their about section or the activity section). We would like the ability to use the client chat feature outside of a project - so that they can communicate with us between projects.