Was ist Financial Cents?

Alles, was dein Unternehmen braucht, um in einer nutzerfreundlichen Lösung zu skalieren. Verwalte deine Mitarbeiter, verfolge Kundentermine, automatisiere die Erfassung von Kundendaten, verfolge die Zeit, stelle deinen Kunden eine Rechnung und speichere alle deine Kundeninformationen an einem Ort.

Wer verwendet Financial Cents?

Die Anwendung ist in erster Linie für Buchhaltungsprofis (in der Rechnungsprüfung, Buchhaltung, Wirtschaftsprüfung usw.) gedacht.

Financial Cents – Details

Financial Cents

2018 gegründet

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Financial Cents

2018 gegründet

Financial Cents – Videos und Bilder

Videos zu Financial Cents
Financial Cents Software - 1 - Vorschau
Financial Cents Software - 2 - Vorschau
Financial Cents Software - 3 - Vorschau
Financial Cents Software - 4 - Vorschau

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Startpreis

23,00 $/Monat
36,00 $/Monat
49,00 $/Monat
13,49 $/Monat

Kostenlose Version

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Financial Cents – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Financial Cents

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Agile Methodiken
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Aufgabenplanung
  • Berichterstattung / Projektverfolgung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Budgetmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Filesharing
  • Fortschrittsverfolgung
  • Fortschrittsverfolgung in Prozent
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Ideenmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kanban-Tafel
  • Kommentare / Notizen
  • Kundenportal
  • Mehrere Projekte
  • Meilensteinverfolgung
  • Portfoliomanagement
  • Priorisierung
  • Problemmanagement
  • Prognosen
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projekt-Workflow
  • Projektplanung
  • Projektplanung/Terminierung
  • Projektvorlagen
  • Projektzeiterfassung
  • Ressourcenmanagement
  • Risikomanagement
  • Statusverfolgung
  • Tests / QA Management
  • Traditionelle Methodiken
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Projektmanagement Tools Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Audit Trail
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Finanzanalyse
  • Finanzmanagement
  • Fortschrittsverfolgung
  • Fälligkeits-Tracking
  • Für Buchhalter
  • Für CPA-Firmen
  • Genehmigungs-Workflow
  • Integration in die Buchhaltung
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kostenverfolgung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Währungen
  • Mitarbeiter-Management
  • Online-Zahlungen
  • Projektmanagement
  • Projektzeiterfassung
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • Sichere Datenspeicherung
  • Statusverfolgung
  • Suchen / filtern
  • Terminverwaltung
  • Textnachrichtenversand
  • Timer
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung

Siehe die vollständige Rechnungswesen Software Liste

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Automatische Sicherung
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Cash Management
  • Cash-Flow-Management
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Einkauf & Empfang
  • Erinnerungen
  • Fälligkeits-Tracking
  • Integration in QuickBooks
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontenabgleich
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Projektmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • SSL-Sicherheit
  • Spesenabrechnungen
  • Statusverfolgung
  • Steuererklärungen
  • Steuererklärungs-Formular
  • Szenarioplanung
  • Timesheet Management
  • Transaktionshistorie
  • Umsatzsteuer-Management
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Workflow-Management
  • Zeitplanmanagement
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Steuerberater Software
 Liste

Alternativen für Financial Cents

Mehr Alternativen zu Financial Cents

Erfahrungen mit Financial Cents

Alle 68 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
48
4
20

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Carolyn D.
Carolyn D.
Manager Operations in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Practice Management Software without complicated implementation

5 vor 5 Monaten

Kommentare: For us Financial Cents solved some key pain points:
1. Project management - it allows managers to see what projects are outstanding, which are only partially completed and which are upcoming. It provides confidence that tasks are not following through the cracks.
2. It has allowed us to discuss projects/tasks without having to use email. Instead, we can use the messaging application within the projects. A time saver.
3. It has helped us define our workflows and communicate them to all staff.

Vorteile:

Financial Cents was simple to start using for our firm. There is no complicated setup or onboarding. I had it up and functioning within 30 minutes. There are simple, short training videos that I used to get staff trained. I had staff using it and loving it within the first week.

Nachteile:

The one feature I would love to see is email integration. I have been assured that it is coming!

Amanda B.
President in Kanada
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Game Changer for our bookkeeping firm!

5 vor 5 Monaten

Kommentare: It has been a great experience. From our introductory call to the Facebook group we have been able to implement this new app fairly seamlessly.

Vorteile:

The ability to change the workflow views for each team member so that they can see their own work in a way that suits their style. As management we love the capacity report to see who has time for the new clients we sign on. The client dashboard allows everyone to be able to see at a glance all the important information pertaining to that client. The relationships tab allows us to jump easily between all related businesses and that saves us a ton of search time.

Nachteile:

We would like more reports to be available, ie to gather the information that is sitting on the client dashboard (from their about section or the activity section). We would like the ability to use the client chat feature outside of a project - so that they can communicate with us between projects.

Gabby P.
Business Manager in USA
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Financial Cents is exactly what our firm was looking for!

5 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Financial Cents has been great for managing all employee tasks. It is very helpful to be able to track time for all projects and not have to worry about using another separate system for budgeted time for each client. We have nothing but positive experiences with Financial Cents. We love how it includes client portals, workflows, project management and staff management.

Vorteile:

The ease of adding and managing projects. The reminders for clients are the best. We love that we don't have to keep track of requests for documents from our clients and that we can chat with them through Financial Cents.

Nachteile:

We do need email integration to check off all our boxes.

James C.
James C.
Chief Operations Officer/Chief Financial Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Psychische Gesundheitsfürsorge, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Financial Cents

4 vor 7 Monaten

Vorteile:

The ability to manage budgets of multiple projects

Nachteile:

The price for the amount of integrations doesn't match many other products of the same caliber

Jessica F.
Jessica F.
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

A valuable tool so nothing will fall through the cracks

4 vor 4 Monaten

Kommentare: There are clear and helpful instructions to get started, customer service is very responsive and while there are some things that I don't like, I see how they are actually improving the app and expect it to get better.

Vorteile:

It didn't take me long to get started using it once my templates were configured. It's very easy to customize each project for my needs and set it to recur automatically. It has become a valuable tool since the first day I used it with a client project. The workflow view is very helpful and the capacity management feature is useful although not perfect.

Nachteile:

Setting up my templates took a long as the only import option is from a proprietary file format for users to share templates so my assistant had to spend days copying and pasting all of my customized templates into the system. The QBO import is very convenient but it imported projects as separate clients which required some cleaning up, I wish I could select which clients to import. The client portal sounds great in theory but I can't use it as I am used to a completely white-labeled experienced and this portal is ugly, not customizable and I have found no way to customize the text of the emails that are sent to clients. I can't use this until they allow me to customize the text and branding.