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Was ist Arena?

Mit Arena kannst du Live-Gruppen-Chatrooms für alles Erdenkliche erstellen. Lives, Strummings, Events, News und vieles mehr. Durch Einbettung der Widgets des Anbieters kannst du das Publikum ansprechen.

Wenn du dein Team einlädst, kannst du automatisch mit deinen Besuchern in Kontakt treten und Diskussionen moderieren. Wähle, wo du deinen Live-Gruppen-Chatroom einrichten magst und passe ihn an das Design deiner Website an.

Arena unterstützt Geräte vom Desktop bis zum Handy, einschließlich Google AMP. Unterstützt ferner 17 Sprachen und es werden immer mehr.

Wer verwendet Arena?

Verlage, Zeitungen und Inhalts-Portale Rundfunk und Videostreaming E-Commerce und Marktplätze Finanzinstitute Bildungseinrichtungen Sportorganisationen Virtuelle Veranstaltungen Gaming

Arena Software - 1
Arena Software - 2
Arena Software - 3

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Arena

Arena

4,6 (21)
349,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
95
1
4,7 (21)
4,4 (21)
4,6 (21)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
24,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
60
112
4,6 (1.652)
4,5 (1.652)
4,6 (1.652)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Arena

LiveChat
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
HappyFox Chat
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Live-Chat
Transkripte / Chatverlauf
Chatroll
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Live-Chat
Webinars bei Bedarf
BigMarker
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Live-Streaming
Zwei-Wege-Audio und -Video
Pigeonhole Live
Am besten bewertete Funktionen
Datenanalyse-Werkzeuge
Echtzeit-Chat
interaktive Inhalte
Pure Chat
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat für Kunden
Transkripte / Chatverlauf
PubNub
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Livestorm
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Übertragung
Videokonferenzen
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobil-ootimierte E-Mails

Bewertungen über Arena

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
29%
3
5%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Arena Best in Market for Live Chat

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

How easy it is to use and that it solves my live chat problem with an easy to create embed.

Nachteile:

There are a lot of changes to the features on my pricing package and many times Arena changes these without notification. That can be frustrating when we're live-streaming events only to find out we have to make adjustments.

Antwort von Arena

vor 2 Jahren

Hello! That's amazing. We are so happy to provide the solution for your live-streaming events. Thank you for the feedback regarding the changes.

Brooks
Assistant Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Arena Chat for Online Events

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We have seen increased engagement through Arena Chat, which is largely thanks to the help of their support team that always jumps in quickly to help meet our needs.

Vorteile:

Arena allows us to inexpensively engage with our audience in a personal way. It offers more functionality than most platforms (like link sharing, emojis, and gifs) but at a more affordable price point than typical.

Nachteile:

The biggest drawback is that the analytics are essentially set up on a per-event basis. That is great for short, large events. However, with 5-6 small events each week, the analytics aren't structured to be able to easily see the engagement for each one.

Antwort von Arena

vor 3 Jahren

Hello Brooks H! Really important to keep your audience engaged, isn't it? We are happy to be contributing to it. Thank you for the feedback about the Analytics, our team will take that into account. For now, we advise you to create one chat room per event, so you can have a better view of the engagement for each one. Stay tuned, we are always making improvements in our products.

Nick
Director in USA
Medienproduktion, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

FreightWaves x Arena

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, in the beginning, everything was great. Quick response times via Slack for help - lots of back and forth conversations to how we can increase Arena's use.
Towards the end, that all seems to tapper off. Slack responses were lackluster and our issues never seemed to be fixed right away.
IE:
- Users in the chat room feature wasn't ever accurate so we turned that off
- Analytics page consistently failed (was then told it wasn't an actual feature of the software which seemed to be miscommunicated from the very beginning if true)

Vorteile:

I liked how easy it was to deploy. I also liked how easy it was to set up a chat widget.

Nachteile:

I did not like that some of the core features didn't seem to be completed. One thing that was a small annoyance was having to always enter a HEX code for a new chat widget.

Antwort von Arena

vor 2 Jahren

Hi Nick! We appreciate your feedback. It's all taken into consideration for new features and improvements we are currently working on. Best, Arena team

Kit Joy
Production Executive in Malaysia
Bau, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Arena

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall it delivered what was needed for us - chat, Q&A, polling and we have a great time engaging with our live stream participants.

Vorteile:

The ease of use of the Chat, Q&A and poll. The nice layout. Being able to customise the colours and logo. Being able to give emoticons to each chat message. Being able to upvote questions. Being able to use GIFs.

Nachteile:

The Q&A and polling icons are too small to be noticed (for older people). The admin page set-up is messy and complicated about what's where. Even after the event was over we still had trouble remembering how to access the specific settings page we needed to go to.

Antwort von Arena

vor 2 Jahren

Hi Kit! Amazing to know that you have a great time engaging with your live stream audience. That's priceless. Thank you for the feedback. We'll look into that.

Brent
Marketing in USA
Eventservice, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent chat service for your site

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Offering real time chat boxes for sessions, events, and virtual booths in our online trade shows

Vorteile:

Arena has a sleep look and feel for chat, seemlessly integrating with a webpage or serving as a pop up widget. The chat itself is robust with gifs, reporting, deleting, emojis, replies, liking messages and more

Nachteile:

The direct message functionality is not useful, as we use chats on different sites, but users can see moderators from completely different environments

Antwort von Arena

vor 3 Jahren

Thank you, Brent P! We love to hear your thoughts about Arena's products. Count on us to continue boosting your online trade shows :)