Wer nutzt diese Software?

Versionen für Auftragnehmer*innen, Hersteller*innen und Großhändler*innen, gemeinnützige Organisationen, Einzelhändler*innen und mehr.

Durchschnittliche Bewertung

15.484 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.3 / 5
  • Kundenservice 4.1 / 5
  • Funktionen 4.4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.3 / 5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Intuit
  • https://enterprisesuite.intuit.com/

Über Intuit Field Service Management ES

Intuit FSM ES ist eine End-to-End-Field-Service-Management-Software, die mit deinem Unternehmen mitwachsen kann. Die Software bietet alle Tools, die dein Unternehmen benötigt, und ist dennoch einfach zu bedienen. Du kannst deine Geschäftsbücher organisieren, dein Inventar verwalten, Verkäufe verfolgen und sogar die Gehaltsabrechnung durchführen, jedoch zu einem Bruchteil der Kosten. Mit QuickBooks Enterprise sparst du Tausende von Dollar pro Jahr gegenüber vergleichbaren Lösungen. Die Anwendung ist leistungsstark und flexibel und wird auch in Versionen geliefert, die auf deine spezielle Branche zugeschnitten sind. Probiere es noch heute kostenlos aus.

Intuit Field Service Management ES Funktionen

  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragserstellung
  • Bestandskontrolle
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Vorbeugende Wartung
  • Wiederkehrende Termine
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Fotos in Berichten
  • Für Baumpfleger bei Versorgungsunternehmen
  • Inspektions-Management
  • Job-Planung
  • Vegetationskartierung
  • Wiederkehrende Termine
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Checklisten und Inspektionen
  • Fotoerfassung
  • Leadmanagement
  • Terminplanung
  • Vermessung aus der Luft
  • Versandmanagement
  • kommerziell / Industriell
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Für gewerbliche und/oder industrielle Elektroinstallateure
  • Kundenmanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement
  • Zeitverfolgung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Online Stempeluhr
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Mobile Zahlungen
  • Versandmanagement
  • Zahlungsabwicklung
  • Zeitverfolgung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragskostenrechnung
  • Dokumenten-Abbildung
  • Inventarverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Leadmanagement
  • Terminplanung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Wiederkehrende Termine
  • Arbeitsprognose
  • Auftragnehmer-Management
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Lebenszyklus-Management für Mitarbeiter
  • Leistungsbeurteilung
  • Personalbeschaffung-Management
  • Terminplanung
  • Variable Mitarbeiter
  • Zeit & Teilnahme
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versand
  • Wartungsplanung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobile App
  • Routing
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Auftragskostenrechnung
  • Garantie-Nachverfolgung
  • Gerätenachverfolgung
  • Inventarverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Gerätenachverfolgung
  • Kundenmanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Call-Center-Management
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement
  • Adressen-Validierung
  • Audit Trail
  • Freistellungs-Management
  • Mehrwertsteuer (MwSt)
  • Steuer-Rechner
  • Steuerbarkeit-Verifikation
  • Steuererklärungen
  • Transaktions-Nachverfolgung
  • Verbrauchersteuer speziell für USA
  • ACH Scheck-Transaktionen
  • Belegdruck
  • Bitcoin-kompatibel
  • EC-Karten-Unterstützung
  • Geschenkkarten-Management
  • Integration von Zahlungsabwicklungsdiensten
  • Mobile Zahlungen
  • Online-Zahlungen
  • Unterschriften-Erfassung
  • Verkaufspunkt POS-Transaktionen
  • Wiederkehrende Abrechnung

Die hilfreichsten Reviews für Intuit Field Service Management ES

Quickbooks Online

Bewertet am 6.12.2019
Antineta F.
Accountant
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, I would recommend QuickBooks Online to a client. We are coming into an age where many executives want to review their financials wherever they are and QuickBooks Online does offer that feature.

Vorteile: Over the last year, I started using QuickBooks Online vs. QuickBooks desktop. I really like the fact that the online version is remote meaning you can access it regardless if you are in the office or not. I like QuickBooks because it is a rather low cost software that can enable a business to see what their income and expenses are without necessarily having an accounting background. I recommend QuickBooks to many of my clients for this reason.

Nachteile: I have used the QuickBooks desktop version for years and have recently started using QuickBooks Online the last few months. Personally, I feel that their are a few minor things that I am getting use to. For example, I am a shortcuts person and when entering in a journal entry I'm use to the shortcut Ctrl-Delete to delete a row if there are too many. I have not found that to work in the QuickBooks Online version. I also liked how with QuickBooks Desktop if you went to the edit button when doing a transaction, it would list the different shortcuts you could use. I found this to be easier. With the QuickBooks Online version, I was able to find some shortcuts via the Help option which to me can be time consuming to have to search for. I also have found that in the beginning I had to use the Help option quite a bit just to locate some of the reports I am use to using. I'vwe found that the QuickBooks Desktop version to me is a tad bit more user friendly and helps with time management because a lot of things aren't hidden.

Value for the money is incredible

Bewertet am 23.11.2019
Blake B.
Ecommerce & Consumer Products Manager
Metallabbau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great, would recommend! Any sort of business needs accounting software, and your business should use Quickbooks. If given the choice, we would use this again.

Vorteile: The seamless integrations, technical (both IT & Accounting) support, and intuitive user interface provides a great experience for automating a small or midsize operation

Nachteile: It loads slowly -- I feel like Quickbooks constrains the amount of servers it dedicates to this platform. There are businesses that have far more transactions that we, and it still takes a while for reports or pages to render.

My experience.

Bewertet am 4.11.2019
Mudassir M.
Chartered accountant
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This software is really recommended for those user who want to maintain books without going into complex software like tally and busy.

Vorteile: My experience on quick book has been quite good it is easy to use by even those user who are not well aware about accounting and bookkeeping. Most of my clients who are from non commerce background are using ebook without any difficulty. It's easy to generate various reports in quick books. Entering day to day transactions is also not that difficult as is the case with tally and busy. With the only difficulty that mt clients face is when they come across some new ledger they feel helpless and have no option but to contact me.

Nachteile: As I described above that all my clients who ate using is face difficulty only at the time when they have to create a new ledger they are bit confuse otherwise it is far better than tally and busy.

Antwort des Softwareanbieters

von Intuit an 25.11.2019

Hi, Mudassir. It makes our day to hear how easy to use and how much you've been able to do in QuickBooks. You can continue to rely on us for all of your bookkeeping needs! If you ever find that you need a helping hand, the Community is a great resource to visit. Here, you can browse a variety of articles and receive guidance from fellow users and QuickBooks Team members: https://community.intuit.com/

Wishing you continued success!
Morgan, The QuickBooks Team

Moved from Authorize . net

Bewertet am 19.11.2019
Jay M.
Founder
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Extremely easy sign-up process with no BS or hidden fees and months to month contract. However the customer support team tends to not be first in particular areas.

Vorteile: For 1% with a Of $10 a day you can transfer an ACH payment into your bank account immediately versus having it go in five days like a normal ACH bank to bank transfer would take. The software is extremely user friendly with modern UI.

Nachteile: I wanted to set up recurring billing for my clients where they were also invoiced every month but billed automatically. For whatever reason the rep that I got on the phone with had no idea what I was talking about no matter how I worded it I hopped on a chat but eventually I live chat with a customer support rep simply asking the difference between a sales receipt and a recurring bill yeah I was pretty much on this chat for an hour before I gave up and told the guy I was going to just call in the morning. The customer support team is not first in every aspect of their own software because I guess there’s software is pretty I hopped on a chat but eventually I live chat with a customer support rep simply asking the difference between a sales receipt and a recurring bill and I was pretty much on this chat for an hour before I gave up and told the guy I was going to just call in the morning. The customer support team is not first in every aspect of their own software because I guess their software is pretty immense.

The only accounting software I'll use

Bewertet am 13.11.2019
Stephanie C.
Owner
E-Learning, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Quickbooks has helped me be able to stay a solo-entrepreneur and not need to hire a bookkeeper, accountant or assistant because I'm able to save time and keep up with it by myself!

Vorteile: Quickbooks just makes it so dang easy to run my business. When I was starting out, I had NO idea how to manage my money, balance my books or split my business income from personal expenses. Quickbooks makes it simple to categorize, upload, split and balance my money. I have saved so much time on taxes and bookkeeping in the last four years. I truly don't know how I would have figured all this out without software like this.

Nachteile: I do wish that there was a built-in time tracker of some kind. I want to be able to send clients invoices based on time worked on a project and it would be really nice to have that built into the software itself without paying extra or using a third-party app.

Antwort des Softwareanbieters

von Intuit an 14.11.2019

Hey there, Stephanie. Saving you time and energy so you can devote more attention to your business and customers is what we're here for. Hearing how helpful QuickBooks has been is music to our ears! We're always working toward making the software even better. Your feedback helps us do just that. You can find out more about what's going on behind the scenes by viewing our Blog: https://intuit.me/2L2zqTv

Thanks for a 5 star review!
Morgan, The QuickBooks Team

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