Was ist Zingit?

Zingit ist eine Plattform zur Patientenbindung, die Büros dabei unterstützt, den Umsatz zu steigern und eine enorme Effizienz für das Front-Office zu erreichen. Für den Hersteller der Software liegt die Mobilität an erster Stelle. Die Attraktivität des Tools findet sich auch in der Automatisierung und Flexibilität wieder. Die Lösung bietet automatisierte Terminerinnerungen, Planung/Neuplanung, Bewertungsanfragen, Rückrufe und vieles mehr. Auch Nachrichten, Häufigkeit und Inhalte werden individuell angepasst, um die Bedürfnisse der Kund*innen widerzuspiegeln.

Erweiterte Inhaltsbereitstellung (z. B. Videos) ist der Wettbewerbsvorteil der Software.

Wer verwendet Zingit?

Chiropraktiker*innen, integrierte Gesundheits- und Physiotherapiepraxisräume.

Wo kann Zingit bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Chromebook (Desktop)

Über den Anbieter

  • Zingit Solutions
  • Ansässig in Vernon Hills, USA
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Zingit Solutions
  • Ansässig in Vernon Hills, USA
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
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Englisch

Zingit – Videos und Bilder

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Videos zu Zingit
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199,00 $/Monat
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299,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
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159,00 $/Monat
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Zingit Funktionen

  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Fragebögen für Patienten
  • HIPAA konform
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Patienten-Aufnahme
  • Patienteninteraktion
  • Patientenweiterbildung
  • SMS-Erinnerungen
  • Terminplanung
  • Textnachrichtenversand
  • Umschuldung
  • Zwei-Wege-Kommunikation

Alternativen für Zingit

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Bewertungen über Zingit

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
74%
4
18%
3
8%
Verifizierter Rezensent
Owner/Chiropractor in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Current customer

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Patients like the reminders and are happy with the ability to text the doctor.

Vorteile:

The user experience was great - simple and clear workability. There is an option to receive emails when out of the office.

Nachteile:

Customer support was less than other companies I have used. They are wanted to upgrade to pro version instead of solving the issue at hand. Communication is delayed even by email.

Kelsi
office mananger in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Added Value with Zingit

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

I love the Zingit honors their long time customers and have added value to our monthly subscription by now offering review prompts instead of just reminder texts to our chiropractic patients we serve! It's been such a blessing to see our patient's positive experiences shared on online platforms that help encourage other to consider chiropractic care at our office!

Nachteile:

This software is 90% user friendly. There currently is a restriction on the # of characters per text sent. This is cumbersome. I do look forward to their platform becoming more user friendly and omitting that character restriction. I look forward to very soon their platform having customization of our new patient appointment texts. Soon our new patient appointment texts will be able to include a link to our new patient paperwork, a link to our patient reviews, our office address, and more details that our established patient visits don't need for their day to day reminder texts.

LaDonna
Billing Specialist in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great for messaging

3,0 vor 4 Wochen Neu

Vorteile:

Being able to message patients and send automated messages when not available

Nachteile:

That the app sent multiple appointment reminders to the point that patients complained.

Celina
Chiropractor in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Zingit Review

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Very pleased with the service

Vorteile:

I love that zingit is easy to use and has helpful videos. I wish I had more time to watch and implement all the features zingit has.

Nachteile:

Nothing, I just simply wish I had more time to research the library and implement strategies that zingit features.

Jennifer
Office Manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Text to customer/patients - GREAT for mitigating missed appointments

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: In the past, we had to call patients to let them know they had missed an appointment. Sometimes we were unable to do that in a timely manner so were constantly, trying to reschedule and keep patients on track. It took quite a bit of man-power. Now that we have Zingit, our missed appointments are significantly less. Our patients love the convenience of texting us to let us know if they need to reschedule or are going to be late. It's great!

Vorteile:

Zingit is very easy to use to communicate appointment times/reminders with our patients. So many people use their text messaging to keep track of everything these days, rather than email or phone calls. Zingit makes it simple to remind patients of upcoming appointments.

Nachteile:

When patients send multiple texts or very long messages, the messages get broken down into separate texts and do not come through in logical order. And if a message has been replied to, but not yet cleared from the inbox, there isn't an indication that's happened unless you go to reply to it and see there's already a reply there.