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Was ist Zingit?

Zingit ist eine Plattform zur Patientenbindung, die Büros dabei unterstützt, den Umsatz zu steigern und eine enorme Effizienz für das Front-Office zu erreichen. Für den Hersteller der Software liegt die Mobilität an erster Stelle. Die Attraktivität des Tools findet sich auch in der Automatisierung und Flexibilität wieder. Die Lösung bietet automatisierte Terminerinnerungen, Planung/Neuplanung, Bewertungsanfragen, Rückrufe und vieles mehr. Auch Nachrichten, Häufigkeit und Inhalte werden individuell angepasst, um die Bedürfnisse der Kund*innen widerzuspiegeln.

Erweiterte Inhaltsbereitstellung (z. B. Videos) ist der Wettbewerbsvorteil der Software.

Wer verwendet Zingit?

Chiropraktiker*innen, integrierte Gesundheits- und Physiotherapiepraxisräume.

Zingit Software - 1
Zingit Software - 2
Zingit Software - 3
Zingit Software - 4
Zingit Software - 5

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Zingit

Zingit

4,7 (153)
229,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
38
Keine Integrationen gefunden
4,6 (153)
4,5 (153)
4,8 (153)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
7
Keine Integrationen gefunden
4,8 (111)
4,4 (111)
4,2 (111)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Zingit

Zipwhip
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
Nachrichten-Personalisierung
Zwei-Wege-Messaging
Lighthouse 360
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Erinnerungen
Terminverwaltung
Demandforce
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Personalisierung
Social-Media-Integration
TextFree
Am besten bewertete Funktionen
Kurzwahlnummern
Nachrichten-Personalisierung
Zwei-Wege-Messaging
Namely
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Atlas Chirosys
Am besten bewertete Funktionen
Compliance im Gesundheitswesen
HIPAA konform
SOAP-Notizen
EZBIS
Am besten bewertete Funktionen
Compliance im Gesundheitswesen
Für Chiropraktiker
HIPAA konform
ChiroTouch
Am besten bewertete Funktionen
Compliance im Gesundheitswesen
SOAP-Notizen
Terminverwaltung
ReminderCall.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
HIPAA konform
SMS-Erinnerungen

Bewertungen über Zingit

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
74%
4
20%
3
7%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Current customer

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Patients like the reminders and are happy with the ability to text the doctor.

Vorteile:

The user experience was great - simple and clear workability. There is an option to receive emails when out of the office.

Nachteile:

Customer support was less than other companies I have used. They are wanted to upgrade to pro version instead of solving the issue at hand. Communication is delayed even by email.

Kelsi
office mananger in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Added Value with Zingit

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

I love the Zingit honors their long time customers and have added value to our monthly subscription by now offering review prompts instead of just reminder texts to our chiropractic patients we serve! It's been such a blessing to see our patient's positive experiences shared on online platforms that help encourage other to consider chiropractic care at our office!

Nachteile:

This software is 90% user friendly. There currently is a restriction on the # of characters per text sent. This is cumbersome. I do look forward to their platform becoming more user friendly and omitting that character restriction. I look forward to very soon their platform having customization of our new patient appointment texts. Soon our new patient appointment texts will be able to include a link to our new patient paperwork, a link to our patient reviews, our office address, and more details that our established patient visits don't need for their day to day reminder texts.

Kate
President in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ability to communicate with patients via text is a must

3,0 letztes Jahr

Vorteile:

Ability to communicate with our patients on our time and the way most people communicate today (text). Text alert reminders are a must

Nachteile:

The limited characters. Not being able to send videos.

Antwort von Zingit Solutions

letztes Jahr

Thanks for the kind review! We're happy to hear that texting and reminders have been beneficial for your practice. In terms of the 150 character limit, if you switch over to our Z-Suite inbox, you can toggle on MMS and the limit extends to 500 characters! This is totally free and simple to swtich over to. If you need assistance switching to Z-Suite, feel free to email support@zingit.com and we'll help you get set up!

Jennifer
Office Manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Text to customer/patients - GREAT for mitigating missed appointments

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: In the past, we had to call patients to let them know they had missed an appointment. Sometimes we were unable to do that in a timely manner so were constantly, trying to reschedule and keep patients on track. It took quite a bit of man-power. Now that we have Zingit, our missed appointments are significantly less. Our patients love the convenience of texting us to let us know if they need to reschedule or are going to be late. It's great!

Vorteile:

Zingit is very easy to use to communicate appointment times/reminders with our patients. So many people use their text messaging to keep track of everything these days, rather than email or phone calls. Zingit makes it simple to remind patients of upcoming appointments.

Nachteile:

When patients send multiple texts or very long messages, the messages get broken down into separate texts and do not come through in logical order. And if a message has been replied to, but not yet cleared from the inbox, there isn't an indication that's happened unless you go to reply to it and see there's already a reply there.

Kate
Office Manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

"I just text patients all day" - Me, everyday.

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: It is very easy to get a hold of trouble patients that won't return phone calls. The texting aspect makes it easy for them to respond at their convenience and text in for appointment times or rescheduling.

Vorteile:

My patients do love the ease in which they can communicate with me. I appreciate the helpfulness of the Zingit staff. When I call in with a question or an issue, they assist me right away and update me with any changes. I don't know how we survived with out Zingit before!

Nachteile:

I know this is a software thing, but patients will sometimes respond with emojis or send pictures, and they don't understand that the program isn't built for that. Not really a con, but it's just something funny that I deal with.